Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Seksuaalisuustesti  (Luettu 37788 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Seksuaalisuustesti
saa se jäädä kaappiin jossei vaan ala haiseen!     mitä tollanen rosentti meinaa?   vain 39,23 % homo ja jo koulussa huusivat vuonna kivi/keppi että reksi on homo ja sillä oli 6 pentua ja nätti muija!

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Totuus testistä
Tämä testi, kuten monet muutkin ovat laadittu miesten maailmaan ja sen todistaa sekin, ettei lähtötiedoissa kysytä edes sukupuolta.

Siis, kaikki naiset saavat tuloksen:  homoseksuaali, siis pitävät miehistä ja epäilemättä tottahan se on.
Myös naismaiset miehet saavat saman  tuloksen ja on saitilla eittämättä muutama miespuolinen kirjoittaja, joiden suuntautuneisuutta on vähintään syytä epäillä ;) ;)

Tein takavuosina  naisille  suunnatun testin, jossa minut leimattiin lesboksi M.O.T

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Seksuaalisuustesti
Seksuaalisuustesti
Olet 90.32 %:n homoseksuaali

Diagnoosi:
Homoutesi on jo näkyvää. Et pysty peittelemään tunteitasi ja jos pystyt on se jo todella vaikeaa. Jos olet vielä kaapissa, niin nyt on aika tulla jo ulos. Muut jo tiedostavat homoutesi. Turhaa häpeät uusia tunteitasi.

Suositeltava lääke:
Tule ulos kaapista.
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Timppa on siis vähemmän homo kuin minä. Minä 90,84%:n homo. Tämä tuli minulle täytenä yllätyksenä. Toivottavasti vaimoni ei saa asiasta vihiä. Se on varmaan pakko lähteä perjantaina johonkin homopaariin tyrkylle kun tuomio on tämä.

Pitäisikö meille homonpaperit saaneille perustaa ihan oma keskusteluryhmä tänne Agronetin sisälle. Ei oikein jaksais noita heterojen juttuja ja heidän mielipiteitään lukea.

mah

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
92.32 ja ulos kaapista. Täytyy ettiä inkkaripäähine ja liisata emännältä chapsit ja stringit. Eikä tarvi homobaaria ettiä, luulis että riittää paikallinenkii jos kaikki tututkii on testin tehneet....yyämseeaa ja aikuinen nainen mä oooonn....Joharalle riittänee peililasit ja flaksi käy... ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Ton testin tehny joku jolla on kieroutunut huumorintaju .

cow-150 c2

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Jos tuo on totta,et kaikki ollaa tääl homoja,nii säästyy tulevaisuudes tuki rahoja,ku uutta polvee tuskin esim.pertti ja eino keskenään saa :-*

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Ton testin tehny joku jolla on kieroutunut huumorintaju .

Mitä. Eikö sorkkis saanu tarpeeksi homopisteitä ja nyt harmittaa  ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Ton testin tehny joku jolla on kieroutunut huumorintaju .

Mitä. Eikö sorkkis saanu tarpeeksi homopisteitä ja nyt harmittaa  ;D
En kaipaa niitä pisteitä . Mielestäni toi testi osoittaa et jokainen on homo tai lesbo . Lesboilla on hyvä maku , naisten kanssa on mukavaa peuhata peiton alla .
Siinä on testiä riittävästi kun seisoo mukavasti ja saa naaraan kastumaan . AAAHHHHH !!!!!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Seksuaalisuustesti
Siinä on testiä riittävästi kun seisoo mukavasti ja saa naaraan kastumaan . AAAHHHHH !!!!!

***Lampaistako nyt on kyse?
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Siinä on testiä riittävästi kun seisoo mukavasti ja saa naaraan kastumaan . AAAHHHHH !!!!!

***Lampaistako nyt on kyse?
Ei .

Vielkö Satakuntalaiset laittaa lampaansorkat saapaanvarresta .....................

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Seksuaalisuustesti
Siinä on testiä riittävästi kun seisoo mukavasti ja saa naaraan kastumaan . AAAHHHHH !!!!!

***Lampaistako nyt on kyse?
Ei .

Vielkö Satakuntalaiset laittaa lampaansorkat saapaanvarresta .....................

Kiitos vihjeestä!!!
Kui mää ain olen paras?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Auliksen armeija tarina
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Eikös Sorkkahessu ole naaraiden kesyttämisen ammattilainen? Käsittelyssä ei kuulemma typy pääse viemään ja hoitelee  vielä monta tunnissa. Se oli kyllä outoa, kun se täällä kerran kyseli, että "onko uusi tellinki tarpeeksi tukeva urosten hoiteluun".

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Seksuaalisuustesti
Eikös Sorkkahessu ole naaraiden kesyttämisen ammattilainen? Käsittelyssä ei kuulemma typy pääse viemään ja hoitelee  vielä monta tunnissa. Se oli kyllä outoa, kun se täällä kerran kyseli, että "onko uusi tellinki tarpeeksi tukeva urosten hoiteluun".

Kyllä joskus käy niinpäin et typy vie ja mää vikisen , niin puhe on sorkkahoidossa .