Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10000 raja  (Luettu 7794 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Itse...
Tätäkin pitää hakea, Auliskin vaan lanketti vetämään ku sulle ei muut tahdo kelvata. Madamekin vois tykätä, ehkä.

http://www.karhu.fi/ryijy/
Hyvä vinkki... anomus on nyt työn alla  ;D ;D ;D
Tai käyt hakemassa kudontatarpeet ovelasti virkkuukaupasta ja näytät madamelle kuvaa, että "Nytpä olis opistossa kudontakurssi menossa...et viittis...tämäpä ois kiva...muuta en pukilta toivois". Tai noh... tosimies tekee ite ryijynsä.

Mä en tee... se vedonlyöntipipo riittää mun loppuiäkseni  ::) ::)   ;D ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Itse...
Tätäkin pitää hakea, Auliskin vaan lanketti vetämään ku sulle ei muut tahdo kelvata. Madamekin vois tykätä, ehkä.

http://www.karhu.fi/ryijy/
Hyvä vinkki... anomus on nyt työn alla  ;D ;D ;D
Tai käyt hakemassa kudontatarpeet ovelasti virkkuukaupasta ja näytät madamelle kuvaa, että "Nytpä olis opistossa kudontakurssi menossa...et viittis...tämäpä ois kiva...muuta en pukilta toivois". Tai noh... tosimies tekee ite ryijynsä.

Mä en tee... se vedonlyöntipipo riittää mun loppuiäkseni  ::) ::)   ;D ;D

Sitte ei auta ku olla kotona erittäin kilttinä tai rustata perhanan hyvä hakemus. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Työn alla...
Tätäkin pitää hakea, Auliskin vaan lanketti vetämään ku sulle ei muut tahdo kelvata. Madamekin vois tykätä, ehkä.

http://www.karhu.fi/ryijy/
Hyvä vinkki... anomus on nyt työn alla  ;D ;D ;D
Tai käyt hakemassa kudontatarpeet ovelasti virkkuukaupasta ja näytät madamelle kuvaa, että "Nytpä olis opistossa kudontakurssi menossa...et viittis...tämäpä ois kiva...muuta en pukilta toivois". Tai noh... tosimies tekee ite ryijynsä.
Mä en tee... se vedonlyöntipipo riittää mun loppuiäkseni  ::) ::)   ;D ;D
Sitte ei auta ku olla kotona erittäin kilttinä tai rustata perhanan hyvä hakemus. :D

On työn alla... hakemus... ja kiltteydelle pitkät paskat  :P :P   ::) ::)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: 10000 raja
Tätäkin pitää hakea, Auliskin vaan lanketti vetämään ku sulle ei muut tahdo kelvata. Madamekin vois tykätä, ehkä.

http://www.karhu.fi/ryijy/
Hyvä vinkki... anomus on nyt työn alla  ;D ;D ;D
Tai käyt hakemassa kudontatarpeet ovelasti virkkuukaupasta ja näytät madamelle kuvaa, että "Nytpä olis opistossa kudontakurssi menossa...et viittis...tämäpä ois kiva...muuta en pukilta toivois". Tai noh... tosimies tekee ite ryijynsä.
Mä en tee... se vedonlyöntipipo riittää mun loppuiäkseni  ::) ::)   ;D ;D
Sitte ei auta ku olla kotona erittäin kilttinä tai rustata perhanan hyvä hakemus. :D

On työn alla... hakemus... ja kiltteydelle pitkät paskat  :P :P   ::) ::)

Niin tai myöntää, jotta v.tut mä sitä ryijyä olis halunnukkaa, kato kun tosimiehet ei sellaasta tarvii :D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: 10000 raja
Eikös miehillä löydy oma ryijy rinnasta ja tosiuroilla myös selkäpuolelta... :o ::) ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Polvet...
v.tut mä sitä ryijyä olis halunnukkaa, kato kun tosimiehet ei sellaasta tarvii :D

Kyl se ois kiva polvien alla  :P :P   ::)   ;D ;D ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Rintaryijy...
Eikös miehillä löydy oma ryijy rinnasta ja tosiuroilla myös selkäpuolelta... :o ::) ;D

Ei mul ainaskaa oo   :P

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: 10000 raja
Eikös miehillä löydy oma ryijy rinnasta ja tosiuroilla myös selkäpuolelta... :o ::) ;D

Ei kai se Kantolakin ole niitä evoluution erikoisia. ;)
Niitäpähän, joiden tilauslomakkeessa ei selvästi ollut mainittu sitä toimitusosoitetta ja suunnittelupöydällä eivät sitten tienneet varustellanko puussa vai maassa eläväksi, niin tekivätpä sitten kompromissin. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: 10000 raja
Valitettavasti vaan ne joilla on vielä vielä karvat selässä tai mahassa on viimekses puusta jalkautuneet eläimet eli repäse siitä :) :) :) :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: 10000 raja
Valitettavasti vaan ne joilla on vielä vielä karvat selässä tai mahassa on viimekses puusta jalkautuneet eläimet eli repäse siitä :) :) :) :)

Siltähän se on aina minustakin raps raps tuntunut. Raps raps ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: 10000 raja
Valitettavasti vaan ne joilla on vielä vielä karvat selässä tai mahassa on viimekses puusta jalkautuneet eläimet eli repäse siitä :) :) :) :)

Siltähän se on aina minustakin raps raps tuntunut. Raps raps ;)

Pertin mukkaa onki tarttunu harvinaisen karkeakarvaane pilu.