Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10000 raja  (Luettu 7813 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)
Ei tulekaan lisää rautaa kaulaa 10000:n kohdalla?
Pitäisikö siinä lukea esim. ylipäällikkö ????
agroholisti ;D ;D :P

 ;D ;D ;D ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Lasolskaja...
Auliksen voisi potkaista ylläpito pois 9999 kohdalla. ;D

 Eiköhän  osteta Viru valgeeta pullo Aulikselle.
Neuvostovalmisteiseen Lasolskajaan on tottunut hän. Kuulemma...  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: 10000 raja
Se on merkittävä määrä miehen elämässä tuo kymppitonni. Olipahan tuo nyt sitten euroja, kaatoja tai viestejä.
Siksipä täten onnittelen AuA:ta tuon rajapaalun saavuttamisesta ja nostan samalla aikamiesten voimajuomaa sisältävän onnittelumaljan

   Joten, eipä muuta kuin. Skool.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

  • Vieras
Kiitos...
Se on merkittävä määrä miehen elämässä tuo kymppitonni. Olipahan tuo nyt sitten euroja, kaatoja tai viestejä. Siksipä täten onnittelen AuA:ta tuon rajapaalun saavuttamisesta ja nostan samalla aikamiesten voimajuomaa sisältävän onnittelumaljan  Joten, eipä muuta kuin. Skool.

Kiittää hän :-) :-)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Kiitos...
Se on merkittävä määrä miehen elämässä tuo kymppitonni. Olipahan tuo nyt sitten euroja, kaatoja tai viestejä. Siksipä täten onnittelen AuA:ta tuon rajapaalun saavuttamisesta ja nostan samalla aikamiesten voimajuomaa sisältävän onnittelumaljan  Joten, eipä muuta kuin. Skool.

Kiittää hän :-) :-)

Ajattelin kysyä, montako näppäimistöä on Agronetin viestien vuoksi loppuun kulutettu? No, hällä väliä.

Aulis kirjoittaa niin lyhyesti ja sormien isku on niin leppoisa, että ei ole montaa mennyt.

  :)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kiitos...
Se on merkittävä määrä miehen elämässä tuo kymppitonni. Olipahan tuo nyt sitten euroja, kaatoja tai viestejä. Siksipä täten onnittelen AuA:ta tuon rajapaalun saavuttamisesta ja nostan samalla aikamiesten voimajuomaa sisältävän onnittelumaljan  Joten, eipä muuta kuin. Skool.

Kiittää hän :-) :-)

Ajattelin kysyä, montako näppäimistöä on Agronetin viestien vuoksi loppuun kulutettu? No, hällä väliä.

Aulis kirjoittaa niin lyhyesti ja sormien isku on niin leppoisa, että ei ole montaa mennyt.

  :)
Toisin on Veeti ja Eemeli , perseestä ja syvältä muistaa näppäimmistö varmaan ulkoa ja näyttö saa nyrkistä varmaan usein .  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
...pakko myöntää...
Se on merkittävä määrä miehen elämässä tuo kymppitonni. Olipahan tuo nyt sitten euroja, kaatoja tai viestejä. Siksipä täten onnittelen AuA:ta tuon rajapaalun saavuttamisesta ja nostan samalla aikamiesten voimajuomaa sisältävän onnittelumaljan  Joten, eipä muuta kuin. Skool.
Kiittää hän :-) :-)
Ajattelin kysyä, montako näppäimistöä on Agronetin viestien vuoksi loppuun kulutettu? No, hällä väliä.
Aulis kirjoittaa niin lyhyesti ja sormien isku on niin leppoisa, että ei ole montaa mennyt.   :)

Kerran kaatu Karhuglasillinen näppikselle - ja se siitä näppiksestä sitte - ku mä luin noita "ENTER"in päättömiä vuodatelmia... eli toka on meneillään + voisko siitä vaatia korvausta... jostain  ::) ::) ::) ::)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: 10000 raja
Kerran kaatu Karhuglasillinen näppikselle - ja se siitä näppiksestä sitte - ku mä luin noita "ENTER"in päättömiä vuodatelmia... eli toka on meneillään + voisko siitä vaatia korvausta... jostain  ::) ::) ::) ::)
[/quote]

Kysy vaikka sössön puoletoimistolta. ;D Jospa ne antais vaikka kilpailijaetua. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

  • Vieras
Apollonkatu...
Kerran kaatu Karhuglasillinen näppikselle - ja se siitä näppiksestä sitte - ku mä luin noita "ENTER"in päättömiä vuodatelmia... eli toka on meneillään + voisko siitä vaatia korvausta... jostain  ::) ::) ::) ::)
Kysy vaikka sössön puoletoimistolta. ;D Jospa ne antais vaikka kilpailijaetua. ;)
[/quote]

Mä - ihan oikeesti - kerran sanoin siellä käydessäni et ku oon tukenu SuoKustaa ku köysi hirtettyä ni ei teil ois yhtä ylimäärästä... se mun tuttu rääkäs "EI" ennen ku ees kuuli mikä oli pyyntö... Karhupottua kyselin... ja menin sit siihe naapuriin... Manalaan... omilla rahoillani  :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D ;D

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: ...pakko myöntää...

Kerran kaatu Karhuglasillinen näppikselle - ja se siitä näppiksestä sitte - ku mä luin noita "ENTER"in päättömiä vuodatelmia... eli toka on meneillään + voisko siitä vaatia korvausta... jostain  ::) ::) ::) ::)

Kaatokorvausta voisi hakea...siis siitä kaadetusta Karhusta...tai näppiksestä

http://lomake.mmm.fi/ShowFile?ID=19679&LUOKKA=795

Aulis Anttila

  • Vieras
Katokorvaus...
Kerran kaatu Karhuglasillinen näppikselle - ja se siitä näppiksestä sitte - ku mä luin noita "ENTER"in päättömiä vuodatelmia... eli toka on meneillään + voisko siitä vaatia korvausta... jostain  ::) ::) ::) ::)
Kaatokorvausta voisi hakea...siis siitä kaadetusta Karhusta...tai näppiksestä
http://lomake.mmm.fi/ShowFile?ID=19679&LUOKKA=795

Hyvä huomio... itse aiheutettu kato oikeuttaa sekin korvaukseen... on se viljaniiloilla helppoa toi rahantulon hommaaminen  :P :P :P :P

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Kiitos...
Se on merkittävä määrä miehen elämässä tuo kymppitonni. Olipahan tuo nyt sitten euroja, kaatoja tai viestejä. Siksipä täten onnittelen AuA:ta tuon rajapaalun saavuttamisesta ja nostan samalla aikamiesten voimajuomaa sisältävän onnittelumaljan  Joten, eipä muuta kuin. Skool.

Kiittää hän :-) :-)

Ajattelin kysyä, montako näppäimistöä on Agronetin viestien vuoksi loppuun kulutettu? No, hällä väliä.

Aulis kirjoittaa niin lyhyesti ja sormien isku on niin leppoisa, että ei ole montaa mennyt.

  :)
Toisin on Veeti ja Eemeli , perseestä ja syvältä muistaa näppäimmistö varmaan ulkoa ja näyttö saa nyrkistä varmaan usein .  :D

Ja Hopotus nyrkill näppiksenki hoiteloo,ja sit tulee mit tuloo

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Karhu

Kerran kaatu Karhuglasillinen näppikselle - ja se siitä näppiksestä sitte - ku mä luin noita "ENTER"in päättömiä vuodatelmia... eli toka on meneillään + voisko siitä vaatia korvausta... jostain  ::) ::) ::) ::)
Kaatokorvausta voisi hakea...siis siitä kaadetusta Karhusta...tai näppiksestä


Tätäkin pitää hakea, Auliskin vaan lanketti vetämään ku sulle ei muut tahdo kelvata. Madamekin vois tykätä, ehkä.

http://www.karhu.fi/ryijy/
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Työn alla...

Kerran kaatu Karhuglasillinen näppikselle - ja se siitä näppiksestä sitte - ku mä luin noita "ENTER"in päättömiä vuodatelmia... eli toka on meneillään + voisko siitä vaatia korvausta... jostain  ::) ::) ::) ::)
Kaatokorvausta voisi hakea...siis siitä kaadetusta Karhusta...tai näppiksestä


Tätäkin pitää hakea, Auliskin vaan lanketti vetämään ku sulle ei muut tahdo kelvata. Madamekin vois tykätä, ehkä.

http://www.karhu.fi/ryijy/

Hyvä vinkki... anomus on nyt työn alla  ;D ;D ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Seinävaate työn alle...
Tätäkin pitää hakea, Auliskin vaan lanketti vetämään ku sulle ei muut tahdo kelvata. Madamekin vois tykätä, ehkä.

http://www.karhu.fi/ryijy/

Hyvä vinkki... anomus on nyt työn alla  ;D ;D ;D

Tai käyt hakemassa kudontatarpeet ovelasti virkkuukaupasta ja näytät madamelle kuvaa, että "Nytpä olis opistossa kudontakurssi menossa...et viittis...tämäpä ois kiva...muuta en pukilta toivois".

Tai noh... tosimies tekee ite ryijynsä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.