Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hössö-Hyssälä hommiin...  (Luettu 1053 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Hössö-Hyssälä hommiin...
- Suurituloiset voisivat maksaa nykyistä enemmän yhteiskunnan palveluista, ehdottaa kokoomuksen varapuheenjohtaja Sampsa Kataja. Hän olisi valmis korottamaan esimerkiksi heidän päivähoitomaksujaan.
+
...ja mitä tekee vastuuministeri Hössö-Hyssälä... vastaan itse: ei mitään, ei yhtään mitään - syykin on selvä koska maataloustuet lasketaan "tuloksi"... tämä Katajan ehdotus - toteutettuna - purisi "aika kivasti" pohjoisen Suomen 15-päisiin lapsilaumoihin  ::) ::) ::) ::)

Viimeksi muokattu: 29.11.09 - klo:22:39 kirjoittanut Aulis Anttila

Veeti

  • Vieras
Vs: Hössö-Hyssälä hommiin...
Maatalouden kansalliset tuet pois ml. lomitustuet; sillä autettaisiin valtiontaloutta jonninverran...

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Hössö-Hyssälä hommiin...
- Suurituloiset voisivat maksaa nykyistä enemmän yhteiskunnan palveluista, ehdottaa kokoomuksen varapuheenjohtaja Sampsa Kataja. Hän olisi valmis korottamaan esimerkiksi heidän päivähoitomaksujaan.
+
...ja mitä tekee vastuuministeri Hössö-Hyssälä... vastaan itse: ei mitään, ei yhtään mitään - syykin on selvä koska maataloustuet lasketaan "tuloksi"... tämä Katajan ehdotus - toteutettuna - purisi "aika kivasti" pohjoisen Suomen 15-päisiin lapsilaumoihin  ::) ::) ::) ::)

ihan hyvä ehdotus.
Aloitetaanko opintotuesta ja opiskelian asumislisästä?
Itse en aikanaan saanut opintotukea sen takia kun vanhemmat sattuivat olemaan liian "hyvätuloisia".
Kyllä duunari vanhemmilakin jotka saa 20000€-40000€/kk on varaa kustantaa jälkikasvu maisterinpapereille asti ja jos ei ole niin sitten töihin vaan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Aulis Anttila

  • Vieras
...kakskyttonnii...
Kyllä duunari vanhemmilakin jotka saa 20000€-40000€/kk on varaa

On varmasti... missäs semmosia on näytillä  :o :o :o :o