Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomeen puuhataan design-moskeijaa  (Luettu 4449 kertaa)

Yx vaan

  • Vieras
Vs: Suomeen puuhataan design-moskeijaa
Voisi olettaa palstan naisten ottavan kantaa ählämien naisten tappoon.
Vai onko täällä naisia?
  Minä voin olla tarvittaessa molempia. :)  Nämä ns. kunniamurhat ovat täysin järkensä menettäneiden touhua! Ei ole ihme,, jos terrorismi pesii sielläpäin. Uskonnon nimissä tehdään hirmutekoja! Nämä kunniamurhat pitäisi saada jollain ihmeen konstilla ihmisoikeustuomioistuimen käsiteltäviksi!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Suomeen puuhataan design-moskeijaa
ja sitten vielä ihmetellään niitä maltan ritareita jotka kävi sotaa ählämeitä vastaan!!!! kyllä olis paljon siivottavaa uskon nimissä maailmalla vielä nykyäänkin!   on tosiaan järjetöntä että toisin ajattelijan saati listiä jos huvittaa,  mitenhän kävis tällänen palsta ählämiässä?   kukakohan olis vielä pelissä mukana!?????

Movado

  • Vieras
Vs: Suomeen puuhataan design-moskeijaa
Voisi olettaa palstan naisten ottavan kantaa ählämien naisten tappoon.
Vai onko täällä naisia?
  Minä voin olla tarvittaessa molempia. :)  Nämä ns. kunniamurhat ovat täysin järkensä menettäneiden touhua! Ei ole ihme,, jos terrorismi pesii sielläpäin. Uskonnon nimissä tehdään hirmutekoja! Nämä kunniamurhat pitäisi saada jollain ihmeen konstilla ihmisoikeustuomioistuimen käsiteltäviksi!

Kun ite anoppilassa siten lopulta uskaltauduin ( pahanteko oli sillonkin mieles  ::) ) niin kaikki tervehti ihan kärestä pitäen - vähä kautta rantojen kyseltiin sopivin välein , onko mehtää, maata, auto maksettu sitte kun vähä rauhootuttihin niin joku keksii viä kysyä kun ei enää muuta muistunu mielehen ooks sä perinteinen vai lahkolaanen  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
...tekoja...
Uskonnon nimissä tehdään hirmutekoja!

Niin todellakin... myös Suomessa.

Yx vaan

  • Vieras
Vs: ...tekoja...
Uskonnon nimissä tehdään hirmutekoja!

Niin todellakin... myös Suomessa.
Sinä varmaan tiedät asiasta enemmän, ku minä? Sanon jo valmiiksi, et lapsen synnyttäminen ei ole murhaan verrattava teko, paremminkin päinvastoin!

Movado

  • Vieras
Vs: uskoton
Uskonnon nimissä tehdään hirmutekoja!

Niin todellakin... myös Suomessa.
Sinä varmaan tiedät asiasta enemmän, ku minä? Sanon jo valmiiksi, et lapsen synnyttäminen ei ole murhaan verrattava teko, paremminkin päinvastoin!

Ihmettelen minäkin mistä uskomaton aulis oiken puhuu - on tietävinään jostain jotain ja heitää ilmoille jonkun fraasin sen kummenmin selittämättä  ??? - niin kuin aina  :o

Yx vaan

  • Vieras
Vs: uskoton
Uskonnon nimissä tehdään hirmutekoja!

Niin todellakin... myös Suomessa.
Sinä varmaan tiedät asiasta enemmän, ku minä? Sanon jo valmiiksi, et lapsen synnyttäminen ei ole murhaan verrattava teko, paremminkin päinvastoin!

Ihmettelen minäkin mistä uskomaton aulis oiken puhuu - on tietävinään jostain jotain ja heitää ilmoille jonkun fraasin sen kummenmin selittämättä  ??? - niin kuin aina  :o
Niinpä! Ei Suomessa ole -tietääkseni- väkivaltaisia uskontoja. Meillä on -joka iikalla- vapaus uskoa, tai olla uskomatta.