Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Riidoissa!!!  (Luettu 2029 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Riidoissa!!!
Ajauduinpas taas vaihteeksi riitoihin yhden tutun isännän kanssa. Hän oli kittaillut öljyä ulostavaa Valtraansa taas vaihteeksi ja sanoin hänelle että "Valtra on lyhenne sanoista Valuttava Traktori". Isäntä otti nokkiínsa ja sanoi että oikeasti lyhenne tulee sanoista "Valtava Tragedia". Nyt ollaan tuppisuina molemmat, eikä minulla ole ketään kenelle voisin soitella ja irvailla.

Kumpi meistä on tässä oikeassa? Tässä on isosti viinaa vedonlyönnissä kiinni.

Bonde

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 462
  • Höstnisu
Vs: Riidoissa!!!
Mielestäni molemmat ovat oikeassa, mutta tilanne päättyi ratkaisemattomaan muotoseikkojen vuoksi. ;D
Whiskey for my men and beer for the horses...

Aulis Anttila

  • Vieras
Juristi...
Mielestäni molemmat ovat oikeassa, mutta tilanne päättyi ratkaisemattomaan muotoseikkojen vuoksi. ;D

Alan miehiä, sä... ja otsikossa loput  ::) ::) ::) ::)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Riidoissa!!!
Kumpikin juo viinansa itse

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Riidoissa!!!
Kumpikin juo viinansa itse
Antakaa mulle jouluksi jos liikaa viinaan on

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Riidoissa!!!
Kyllä, tässä tapauksessa naapuri on oikeassa, koska sillä on Valtra ????
Sillä on omakohtaisia kokemuksia asiasta enempi, sinun käsityksesi perustuu kuulopuheisiin ????

Yx vaan

  • Vieras
Vs: Riidoissa!!!
Ajauduinpas taas vaihteeksi riitoihin yhden tutun isännän kanssa. Hän oli kittaillut öljyä ulostavaa Valtraansa taas vaihteeksi ja sanoin hänelle että "Valtra on lyhenne sanoista Valuttava Traktori". Isäntä otti nokkiínsa ja sanoi että oikeasti lyhenne tulee sanoista "Valtava Tragedia". Nyt ollaan tuppisuina molemmat, eikä minulla ole ketään kenelle voisin soitella ja irvailla.

Kumpi meistä on tässä oikeassa? Tässä on isosti viinaa vedonlyönnissä kiinni.
    En uskalla tuohon ottaa kantaa, mutta minusta tuntuu, että onneksi traktoreista ei kovin vakavaa riitaa saa aikaiseksi?  ;D

gonemies

  • Vieras
Vs: Riidoissa!!!
Kerran sanoin yhelle movere-kuskille tuon"monta velkaista rekkaa" jutun ,muttei se mitään tajunut.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Riidoissa!!!
Ajauduinpas taas vaihteeksi riitoihin yhden tutun isännän kanssa. Hän oli kittaillut öljyä ulostavaa Valtraansa taas vaihteeksi ja sanoin hänelle että "Valtra on lyhenne sanoista Valuttava Traktori". Isäntä otti nokkiínsa ja sanoi että oikeasti lyhenne tulee sanoista "Valtava Tragedia". Nyt ollaan tuppisuina molemmat, eikä minulla ole ketään kenelle voisin soitella ja irvailla.

Kumpi meistä on tässä oikeassa? Tässä on isosti viinaa vedonlyönnissä kiinni.
    En uskalla tuohon ottaa kantaa, mutta minusta tuntuu, että onneksi traktoreista ei kovin vakavaa riitaa saa aikaiseksi?  ;D
Ei näistä tiijä miten koville näillä ottaa. Seurataanpa mitä lehdet kirjottelee. :)