Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kirjanpitoohjelma  (Luettu 8657 kertaa)

1969

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 91
kirjanpitoohjelma
onkos mielipiteitä kirjanpitoohjelmista mikä olis hyvä ja helppo käyttöinen ja onko niillä verotuksen teko yksinkertaista ???

gonemies

  • Vieras
Vs: kirjanpitoohjelma
Softsalon kun otat et muuta mieti

http://www.softsalo.fi/

Maaseutukeskuksen tekeleisiin ÄLÄ EREHDY

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: kirjanpitoohjelma
Maatallusneuvvoksella on tehty kirjanpijot vujesta 1995
Elämä on parasta kometiijjaa

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: kirjanpitoohjelma
Kaikesta muitten parjauksesta huolimatta WAKKA on pelannut ainakin minulla mainiosti koko ajan mitä se on ollut markkinoilla.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: kirjanpitoohjelma
Kaikesta muitten parjauksesta huolimatta WAKKA on pelannut ainakin minulla mainiosti koko ajan mitä se on ollut markkinoilla.

Wakalla olen minäkin operoinut reilut viisi vuotta. Sitä ennen jo kuopatulla Dos-pohjaisella epäVarmalla.  :'( :'( :'(  Sen ohjelman ongelmien peruina moni kai vaihtoi Wakan sijasta kilpailijan merkkiin.

Wakkaan tykästyin tuolloin vertailujen pohjalta, enkä ole katunutkaan. Yksi kriteeri oli mahdollisuus päivittää systeemi kahdenkertaiseen kirjanpitoon. On jäänyt päivittämättä, ja taitaa jäädäkin.  ;D

Ainakin tuki pelaa Wakalla ok. Tietotekniikkaan suhtaudun siinä määrin käyttäjälähtöisesti, etten ryhdy solmuja aukomaan, minun tehtäväni on kirjaaminen ja jonkun muun nörtteily. Olen soittanut pienistäkin vastoinkäymisistä, ja apu on aina löytynyt välittömästi.

 
Slippin 'n sliding

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: kirjanpitoohjelma
Maatalousneuvos win:llä olen kirjanpitoni hoidellut jo yli 10 vuotta. Hyvin on pelannut ja päivitykset tulleet ajoissa. Voin lämpimästi suositella.

Sirre65

  • Vieras
Vs: kirjanpitoohjelma
Itselläni on wakka. Hyvin toimii  ???

Viimeksi muokattu: 10.01.08 - klo:17:53 kirjoittanut Sirre65

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: kirjanpitoohjelma
onkos mielipiteitä kirjanpitoohjelmista mikä olis hyvä ja helppo käyttöinen ja onko niillä verotuksen teko yksinkertaista ???

Taitaa nykyään saada kaikista ohjelmista netistä ladattua demot, suosittelen tutustumaan ja valitsemaan sen joka itselle tuntuu sopivan käteen.

Itse käytän maatalousneuvosta, ja teen sivuelinkeinona myös muille (70 asiakasta)

Sinänsä pelkkä ohjelman olemassaolo nyt ei vielä kirjanpitoa valmiiksi ja oikein saa, pikkasen pitää opiskella perusperiaatteita. Neuvokselle ainakin järjestetään kursseja, joissa käydään ihan kirjanpidon periaatteita läpi, suosittelen aloittelijoille lämpimästi.

41242

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: kirjanpitoohjelma
olen käyttänyt vuosia softsalon ohjelmia niin pelto kuin tilinteossa . alkuun ne oli dos -juttuja mutta sitten ovat muuttuneet . mutta muihin vertaaminen on hankalaa koska ei ole muita käytössä . päivitykset on ne ratkaisevat ,ainakin hinnaltaan tilituessa liikutaan vähän yli satasen tasosta lisäominaisuuksista riippuen onko laskutusta veronlaskentaa sun muuta mukana ja pelto-ohjelmissa jostain 70 ylöspäin .

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: kirjanpitoohjelma
Kaikissa ohjelmissa on hyvät ja huonot puolet, tilaa demot ja jos vielä sattuu kaveripiirissä olemaan eri ohjelmien käyttäjiä jotka voivat vähän ohjelmaansa esitellä niin helpompi on valinta tehdä.

Itsellä Wakka käytössä, ei valittamista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Karjankasvattaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 155
Vs: kirjanpitoohjelma
Pr-Softin Winmaa tai kahdenkertaiseen M-tili suoraan Windos aikaan tehdyt ohjelmat eikä mitään Dos aikaisten ohjelmien korjattuja versioita.
Sai parhaat arvostelut muutamavuosi sitten tehdyssä arvostelussa.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: kirjanpitoohjelma
Mulla on ollut AktiiviW käytössä vuodesta -99 ja kun paremmastakaan en tiedä, niin sen kanssa on jo tullut sinuiksi. Veroneuvojan kans katsotaan vielä kaikki läpi, kun olen omasta mielestäni saanut valmiiksi. Hänellä kun kokemusta samasta ohjelmasta, niin helpottaa asiaa.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

huhu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: kirjanpitoohjelma
Datatechin ohjelma ollut 15 vuotta,teen samalla ohjelmalla myös parin yhdistyksen 2-kertaisen kirjanpidon.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: kirjanpitoohjelma
1982 pehtoori "lopetettiin muistaakseni Maaseutukeskustenliitossa"   :(
1987 Varma "Toiminta tuhottiin MAASEUTUKESKUSTENLIITOSSA" :o
1991 Frans emil " Myytiiin aikaanaan Maaseutukeskusteliittoon tuhottavaksi ja kehitettäväksiVAKKAAN"  :'(
1995 VAKKA "Elämäni kallein kokeilu ei laskenut ALV-poistoja ollenkaan kuukausi ilmoituksiin" >:(
1995 TILITUKIPRO Kaikeksi onneksi on vielä olemassa yrityksiä jotka eivät ole MAASEUTUKESKUSTENLIITON pilattavissa. :D

Tilituki on hiukan raskas ohjelma aloitettaessa kun siihen syötetään melko paljon perustietoja, mutta toimii kun kuuluisa junan  *********. Kirjanpito helppoa ja tulosteita varmasti melkein kaikille nippelitietonikkareillekin riittävästi. ::)   

mirai

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: kirjanpitoohjelma
Datatechin AktiiviW:llä on tullut itse kirjanpitoa tehtyä jo vuosia. Todella helppokäyttöinen ainakin omasta mielestä ollut. Onnistuu niin yhden- kuin kahdenkertainen kirjanpito ja samaan ohjelmaan saa laajennuksena laskutuksenkin.

Tuo laskutusohjelma on ollut ihan ehdoton kun pitää välillä päivittää Valtran hinnastoa. Ei siitä käsin olis tullut mitään kun tuotteita on niin tuhottomasti, mutta ohjelman avulla se käy kyllä nopiaa.  :)

Kannattaa käydä kokeilemassa demoa jos vaikka sattuu miellyttämään. Demon saa Datatechin sivuilta: www.datatech.fi