Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Todellista energian säätöä saadaan joukkoliikennevälineiden käytöstä.  (Luettu 2271 kertaa)

Maitopoika

  • Vieras
Moneen kertaan olen pohtinut kuinka noita auton päästöjä saisi vähennettyä.Nykyisin olen käyttänyt aivan yksityisautoa ja olen pohtinut olisiko kuitenkin taksi parempi vaihtoehto jolla liikkuisi.Päästöt vähenisivät vai kuinka.Totuus kuitenkin matka sama ja taksi ajaa kaksi kertaa saman matkan eli päästöt kaksin kertaistuu.Mutta huomasin oivallisen idean joukkoliikenneväline on ratkaisu.Siis tilaan linja auton seuraavalle kauppareisulle ja maailma pelastuu.Tosin sekin joutuu ensin hakemaan minut ja myös kyytimään takaisin ,eli matka on kaksinkertainen ja polttoaineen kulutus jotain 15/l /100 km.Omalla autolla 5l/100 km. ;D
Kataiselle ja kumppaneille pohdinnan paikka.
Parempi vaihtoehto lienee että muutan taajamaan ja alan paskomaan veteen niin maailma pelastuu ::)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
sinne kaapuntiinhan ne meitit kaekki koettaa saaha ja eänestämmään sosijaalitemokraattie
Elämä on parasta kometiijjaa

Status

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 373
sinne kaapuntiinhan ne meitit kaekki koettaa saaha ja eänestämmään sosijaalitemokraattie
Tuo ei mene perille tääl ruuhkan keskellä sittenkään, ei ei sosijaalitemokraattie  >:(
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Kyllä me täällä maallakin ikävä kyllä paskotaan veteen,  harvalla on ulkohyyskä ja kopostointi,  että siinä suhteessa ei aihetta hurskasteluun.  Mutta sen olen kyllä havainnut,  että vuosien varella tänne laitakaupungille on nuo liikenne yhteydet käyneet sen verran heikoksi,  että veteen paskomisen lisäksi pitää olla oma auto.  Mitä isompi ja suurikulutuksempi sen parempi,  ei tule ihan pikkuasian takia lähdettyä kylille eikä joka paskan hätään lähtemään jussin baariin  :D ;) ;D ;)

Talojussi

  • Vieras
eikä joka paskan hätään lähtemään jussin baariin  :D ;) ;D ;)

Esson baarissa asuu suuri viisaus  ;D

Loordi Fordson

  • Vieras
eikä joka paskan hätään lähtemään jussin baariin  :D ;) ;D ;)

Esson baarissa asuu suuri viisaus  ;D

Esson baarit poistuu....Missäkähän viisaus sitten ?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
eikä joka paskan hätään lähtemään jussin baariin  :D ;) ;D ;)

Esson baarissa asuu suuri viisaus  ;D

Esson baarit poistuu....Missäkähän viisaus sitten ?

--ABC tai ST1..viisaus asuu vanhoos naisis..

Aulis Anttila

  • Vieras
Viisauden asunto
eikä joka paskan hätään lähtemään jussin baariin  :D ;) ;D ;)
Esson baarissa asuu suuri viisaus  ;D
Esson baarit poistuu....Missäkähän viisaus sitten ?

SEO:n... sehä on puol´kepulainen pulju  ;D  :P