Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ketä kiinnostaa maatalousyrittäjien jaksaminen?  (Luettu 4030 kertaa)

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Tai ketä pitäisi kiinnostaa maatalousyrittäjien jaksaminen? Miksi pitäisi kiinnostaa? Annetaanko maataloustuottajien kutsua itseään yrittäjiksi, saaden jaksamaan paremmin ja egoa ylöspäin?

Onko jaksaminen vain puheenaihe MTK:n kutomapiireihin joissa todistellaan toisilleen toiminnan aktiivisuutta?


MTK suuntaa voimaansa koneistonsa hiipuvan osan, toisin sanoen lopettajien, voiteluun. Panoksia käytetään myös liiaksi kuumina käyvien laakerien jäähdytykseen.

Nykyisin MTK:n ainoa huoli tuntuu olevan jäsenmääränsä ja jaksaako jäsenet. Oravanpyörä josta seuraa lisää huolta jäsenmäärästä. Maatalousministeriä pidetään parhaana kaverina työhistoriastaan johtuen ja kaikki mitä Sirkka-Liisa sanoo, tuntuu tulevan MTK:n organisaation edustajien sanomisiksi. MTK toimii pelkkänä ministeriön tiedottajana.

MTK taitaa nykyisessä Suomessa olla ainoa liitto jonka puheenjohtajaksi joudutaan?
Poliittinen *****.

gonemies

  • Vieras
Mitä huolta MTKlla on jäsenmääristä ja ylipäätään jäsenistään?

Jäsenluetteloissa roikkuu porukkaa joiden nimet olleet jo hautakivessäkin 50v.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Jaksamista parantaa:

Kui mää ain olen paras?

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
jaaahah ::) mää oon nähny vaan emätiä haalareissa paskaroiskeita kasvoilla, uurteita otsalla, yliväsymyksen punauhku poskilla. Pallotissejä saa kaupasta, jos sillä on isäntien väsymys ratkaistu, heleppo homma. Miten on emäntien laita, mikä parantaa jaksamista? Timppa, ideoita?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
jaaahah ::) mää oon nähny vaan emätiä haalareissa paskaroiskeita kasvoilla, uurteita otsalla, yliväsymyksen punauhku poskilla. Pallotissejä saa kaupasta, jos sillä on isäntien väsymys ratkaistu, heleppo homma. Miten on emäntien laita, mikä parantaa jaksamista? Timppa, ideoita?

Vastaus on yksinkertaisempi kuin uskotkaan...
Kui mää ain olen paras?

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Wow Timppa, onko oikean puoleinen ihan omasi :) :) :) :)

Kyllä Masikka miesten kelpaa :) :) :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Kyllä Masikka miesten kelpaa :) :) :)

          Jess, massikkamiehet jaksaa!!!

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
jaaahah ::) mää oon nähny vaan emätiä haalareissa paskaroiskeita kasvoilla, uurteita otsalla, yliväsymyksen punauhku poskilla. Pallotissejä saa kaupasta, jos sillä on isäntien väsymys ratkaistu, heleppo homma. Miten on emäntien laita, mikä parantaa jaksamista? Timppa, ideoita?

Vastaus on yksinkertaisempi kuin uskotkaan...

Niinhän sinä poloinen luulet ;)