Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt se on mahdollista, kerralla 750 uutta työtöntä Suomeen ja uudet tilalle  (Luettu 1502 kertaa)

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mikäli SAK ottaisi järkevän kannan , muistaen Wällärin merityöpaikkojen alasajon ym. Näin vähillä työttömyysväellä saadaan kunnon lentäjät Suomeen.

Hallitus toimimaan! Päästään kerrankin näistä pienipalkkaisista (200 000 E ) lentokurpista eroon.
 USA:sta on tulossa aivan yhtä päteviä lentäjiä pilvin pimein Suomeen, samoin muualta länsi-euroopasta.

Allekirjoittaa entinen laskuvarjohyppääjä.

Sepedeus

• Vieras
Mikäli SAK ottaisi järkevän kannan , muistaen Wällärin merityöpaikkojen alasajon ym. Näin vähillä työttömyysväellä saadaan kunnon lentäjät Suomeen.

Hallitus toimimaan! Päästään kerrankin näistä pienipalkkaisista (200 000 E ) lentokurpista eroon.
 USA:sta on tulossa aivan yhtä päteviä lentäjiä pilvin pimein Suomeen, samoin muualta länsi-euroopasta.

Mikset hyppää enää. Eikö valtio maksa  ;D

sorkkahessu

• Vieras

Sieltä kyllä mutta ei jumalauta Espanjasta  :D

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Sinä pankkoluuseri! Itse maksoin kaikki hyppyni, jopa siell Utissa.

emo-heikki

• Vieras

Pahaa teki Utissa
Kun kuppa jäyti Lutissa

MLK

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Agronjetin ryhityskehmä
Tinkasit ja hyppäsit ilman varjoa
"Jos seipään molemmissa päissä on pässinpää,kumman osa on onnekkaampi?"
  Bisquit