Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF Autotronic 2 -bokseja kaupan  (Luettu 10669 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Mikäs tronikki tos 3080ssä on.
Niin ja mistäs sitä tarttis tinaalla kun ensiksi pimeni tutka,senjälkeen polttoaineen kulutuslukemat katosi.
Niin ja ulosottohan välillä pysähtyy  eikä lähde ennemmin pyörimään ku koneen sammuttamalla.
Joskus myös pysähtyy ja vilkuttaa ulosotonvaloa.

***Lattaliitin mikä on ristipääruuveilla kiinni boxissa. Liittimen kamman piikkien tinaukset täytyy uusia.

Tällähetkellä siihen näyttöön ei tule muutakun valo.

***Ajotietokoneen 10 vuotta kestävä patteri täytyy uusia.

Kui mää ain olen paras?

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Mikäs tronikki tos 3080ssä on.
Niin ja mistäs sitä tarttis tinaalla kun ensiksi pimeni tutka,senjälkeen polttoaineen kulutuslukemat katosi.
Niin ja ulosottohan välillä pysähtyy  eikä lähde ennemmin pyörimään ku koneen sammuttamalla.
Joskus myös pysähtyy ja vilkuttaa ulosotonvaloa.

***Lattaliitin mikä on ristipääruuveilla kiinni boxissa. Liittimen kamman piikkien tinaukset täytyy uusia.

Tällähetkellä siihen näyttöön ei tule muutakun valo.

***Ajotietokoneen 10 vuotta kestävä patteri täytyy uusia.

Missäs sellainen on :-[

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Mikäs tronikki tos 3080ssä on.
Niin ja mistäs sitä tarttis tinaalla kun ensiksi pimeni tutka,senjälkeen polttoaineen kulutuslukemat katosi.
Niin ja ulosottohan välillä pysähtyy  eikä lähde ennemmin pyörimään ku koneen sammuttamalla.
Joskus myös pysähtyy ja vilkuttaa ulosotonvaloa.

***Lattaliitin mikä on ristipääruuveilla kiinni boxissa. Liittimen kamman piikkien tinaukset täytyy uusia.

Tällähetkellä siihen näyttöön ei tule muutakun valo.

***Ajotietokoneen 10 vuotta kestävä patteri täytyy uusia.

Missäs sellainen on :-[

Tietokone irti tolpasta ja johto liittimestä auki. Takakansi auki ja kas! siellä on euron kolikon kokoinen patteri jonka voi itte vaihtaa. Sit se pömpeli täytyy lähettää eräälle massikan sopimushuoltajalle 08 telefooni suunnalle joka taasen laittaa ohjelma sissään . Sit se tulee postissa takaisn jos on tullakseen ja sit vaan asentelet sen takasin, älä sit enään irrota patteria ettei ohjelma häivy uusiks.
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Mikäs tronikki tos 3080ssä on.
Niin ja mistäs sitä tarttis tinaalla kun ensiksi pimeni tutka,senjälkeen polttoaineen kulutuslukemat katosi.
Niin ja ulosottohan välillä pysähtyy  eikä lähde ennemmin pyörimään ku koneen sammuttamalla.
Joskus myös pysähtyy ja vilkuttaa ulosotonvaloa.
Tällähetkellä siihen näyttöön ei tule muutakun valo.

Kylhän sä tiät mitä sille pitäis tehdä ;D ;D

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Mikäs tronikki tos 3080ssä on.
Niin ja mistäs sitä tarttis tinaalla kun ensiksi pimeni tutka,senjälkeen polttoaineen kulutuslukemat katosi.
Niin ja ulosottohan välillä pysähtyy  eikä lähde ennemmin pyörimään ku koneen sammuttamalla.
Joskus myös pysähtyy ja vilkuttaa ulosotonvaloa.
Tällähetkellä siihen näyttöön ei tule muutakun valo.

Kylhän sä tiät mitä sille pitäis tehdä ;D ;D
Tiedän tiedän  ;D ;D
Mutta mukava kun tuosta timpasta taitaa olla joskus jotain hyötyäkin. :)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Sori vaan kovasti kaikille joita "mainostukseni" häiritsi. Olen uusi täällä joten en tiennyt moisen olevan syntiä. Tämä ei tosiaankaan minulle mikään bisnes ole, boksin sielunelämään tutustuminen on sen verran syönyt työtunteja että niin paljon ei kehtaa boksista pyytää että tuntipalkoille pääsisi. Tästä aiheesta on vain joskus joku kysellyt täälläkin, niin ajattelin vaan vinkata.

Onhan se toki ikävää jos raudanlujien ammattilaisten asiaviestit hukkuvat mainoksiin. Koitetaan siis pysyä asiassa eli

MASSIKA MIEHET O TYMIÄ MUKLUJA
JA TÄMÄ EI SISÄLTÄNY MAINOSKSIA

 ;D ;D

Mika


   Itekki mainostaisin, mutta ku ne otetaan kuiteski pois. Mascus ja nettikone saakoon kelvata.  Kukapa kieltää sen, että kertoo korjailevansa moisia härpäkkeitä. 

    Nuo ''mulkkumainokset'' kääntyvät lausujia kohti. Et osaa edes lyödä turpaan viksusti  ;D  ;D
Landehande vain pelkäs ettei sille riitä boxeja ;D ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Sori vaan kovasti kaikille joita "mainostukseni" häiritsi. Olen uusi täällä joten en tiennyt moisen olevan syntiä. Tämä ei tosiaankaan minulle mikään bisnes ole, boksin sielunelämään tutustuminen on sen verran syönyt työtunteja että niin paljon ei kehtaa boksista pyytää että tuntipalkoille pääsisi. Tästä aiheesta on vain joskus joku kysellyt täälläkin, niin ajattelin vaan vinkata.

Onhan se toki ikävää jos raudanlujien ammattilaisten asiaviestit hukkuvat mainoksiin. Koitetaan siis pysyä asiassa eli

MASSIKA MIEHET O TYMIÄ MUKLUJA
JA TÄMÄ EI SISÄLTÄNY MAINOSKSIA

 ;D ;D

Mika


   Itekki mainostaisin, mutta ku ne otetaan kuiteski pois. Mascus ja nettikone saakoon kelvata.  Kukapa kieltää sen, että kertoo korjailevansa moisia härpäkkeitä. 

    Nuo ''mulkkumainokset'' kääntyvät lausujia kohti. Et osaa edes lyödä turpaan viksusti  ;D  ;D
Landehande vain pelkäs ettei sille riitä boxeja ;D ;D

    Kerran patteri vaihdettu. About 15 vuoden iän kohdalla (3095). Pattereita ainakin riitti.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Masinistien foorumilla on ostetaan/myydään palsta... ja täältä vaan linkki... epäsuoraa mainontaa.
Ei mua ainakaan häirinny suorakaan mainonta.

Eipä tietysti, mutta jos asia olisi koskenut erästä toista merkkiä, niin johan olisi ruvennut häirittemään... ;D

Itse asiassa... olet silti väärässä.  Jos jotakin keltavanteiseen liittyvää olis mainostettu, ei sekään ois mua häirinny.
tethering holes to their concave windings

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Masinistien foorumilla on ostetaan/myydään palsta... ja täältä vaan linkki... epäsuoraa mainontaa.
Ei mua ainakaan häirinny suorakaan mainonta.

Eipä tietysti, mutta jos asia olisi koskenut erästä toista merkkiä, niin johan olisi ruvennut häirittemään... ;D

Itse asiassa... olet silti väärässä.  Jos jotakin keltavanteiseen liittyvää olis mainostettu, ei sekään ois mua häirinny.

Haluatko lukita vastauksen? ;)
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kerrasta poikki
Mitäs jos kannellaan aina jollekin... ja kielletään kerralla ja kokonaan asioista niiden tuotemerkeillä puhuminen?  --> Kaikki ketjut pitää sensuroida.

Tulevaisuudessa keskustelu sujuu sitten näin...

"Eli mulla olis traktori X:n työkoneessa Z ongelma, laitevalmistaja B:n yksikkö ei pelaa. Maatalousliikkeessä Ö neuvottiin ottamaan yhteyttä Ä:hän. Kannattaako kokeilla ensin Å:n korjaussarjaa?"
Kuittailukin sujuu esim. "Työkonemerkki X:ää käyttävät on täysiä... traktori Ö on ihan paska"

Kukaan ei pahoita mieltään ja valtakunnassa kaikki hyvin...?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan


Tietokone irti tolpasta ja johto liittimestä auki. Takakansi auki ja kas! siellä on euron kolikon kokoinen patteri jonka voi itte vaihtaa. Sit se pömpeli täytyy lähettää eräälle massikan sopimushuoltajalle 08 telefooni suunnalle joka taasen laittaa ohjelma sissään . Sit se tulee postissa takaisn jos on tullakseen ja sit vaan asentelet sen takasin, älä sit enään irrota patteria ettei ohjelma häivy uusiks.

Tähän en olekaan tutustunut. Onkos Datatronic 3:ssa samanlainen patteri? Eikös toi kannattaisi sitten vaihtaa jo ennen ohjelman häviämistä vaikka 9-vuotiaana akkuvirrat kytkettynä niin että ohjelma pysyy patterin vaihdon ajan?
Milk Mastereissa on muuten samanlainen "10 vuoden patterimuisti", niissä on vaan varmistettu varaosista rahastus tinaamalla patteri (ihan norm. nappiparisto) piirilevyyn niin että saadaan koko levy kaupaksi kun patteri loppuu. Tinaaminen kun on tosi vaikeaa kuten olemme täällä jo todenneet... ;D

Mika

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Tähän en olekaan tutustunut. Onkos Datatronic 3:ssa samanlainen patteri?

***Ei ole. Datatr 3 ei hukkaa ohjelmaansa.

 Eikös toi kannattaisi sitten vaihtaa jo ennen ohjelman häviämistä vaikka 9-vuotiaana akkuvirrat kytkettynä niin että ohjelma pysyy patterin vaihdon ajan?

***Ei pysty vaihtamaan sillai. Tai pystyisko rinnankytkemään "ylläpitovirran" siks aikaa kun vaihtaa patterin?

Kui mää ain olen paras?

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
Tähän en olekaan tutustunut. Onkos Datatronic 3:ssa samanlainen patteri?

***Ei ole. Datatr 3 ei hukkaa ohjelmaansa.

>Siellä on sitten jo ilmeisesti FLASH-muisti

***Ei pysty vaihtamaan sillai. Tai pystyisko rinnankytkemään "ylläpitovirran" siks aikaa kun vaihtaa patterin?

>Käsittääkseni ei pitäisi olla mitään estettä pistää patterin kanssa samansuuruinen jännite rinnalle vaihdon ajaksi jolloin homma onnistuisi...


Mika

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
>Käsittääkseni ei pitäisi olla mitään estettä pistää patterin kanssa samansuuruinen jännite rinnalle vaihdon ajaksi jolloin homma onnistuisi...

Ilman muuta kannattaa tehdä noin jos patteri on jo liki 10 vuotta vanha ja virtaa on vielä hiukka jäljellä.

Pari sataa euroa tulee säästöä jos vaihdon onnistuu tekemään.

Tuon patterin voi ostaa vaikka Honkkarista.
Kui mää ain olen paras?

MFV8

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 410
Vs: MF Autotronic 2 -bokseja kaupan
3000-sarjan Dataronikissa ainakin on kaks patteria, kun vaihtaa yhden kerrallaan niin ei häviä ohjelmat. Otin just omasta työn alle tämän threadin motivoimana  ;D Huoltomies varoitellu jo vuosia että kannattais vaihtaa ajoissa. Samalla ku se pömpeli on auki niin vaihtaa ne taustavalon polttimot niin eipä tartte heti uusiksi aukoa niitten takia.