Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhä harvempi Isäksi tai Äidiksi  (Luettu 5521 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Yhä harvempi Isäksi tai Äidiksi
Oli juttua Sunnuntai suomalaisessa .Kovasti on viisastuneet nuoriso
siltä kannalta että he eivät halua lisääntyä ollenkaan.
Asiaan vaikuttaa tietenkin vanhempien antama ikävä esimerkki ,esim:
ankara viinan käyttö ,avioerot,täydellinen välinpitämättömyys omien lasten tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.On unohdettu kasvatusvastuu ja se on siirretty koululle tai katuväelle.
Nyt aletaan niittää sitä vapaankasvatuksen satoa ,valitettavasti sadosta löytyy "torajyviä " mutta näin se menee kantapään kautta.

Viimeksi muokattu: 08.11.09 - klo:15:57 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Yhä harvempi Isäksi
Oli juttua Sunnuntai suomalaisessa .Kovasti on viisastuneet nuoriso
siltä kannalta että he eivät halua lisääntyä ollenkaan.
Asiaan vaikuttaa tietenkin vanhempien antama ikävä esimerkki ,esim:
ankara viinan käyttö ,avioerot,täydellinen välinpitämättömyys omien lasten tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.On unohdettu kasvatusvastuu ja se on siirretty koululle tai katuväelle.
Nyt aletaan niittää sitä vapaankasvatuksen satoa ,valitettavasti sadosta löytyy "torajyviä " mutta näin se menee kantapään kautta.

Planeetta kiittää. Ihmisten lukumäärä ei todellakaan ole mikään minimitekijä tällä pallolla, päinvastoin. Muslimien ja katolisten perhepoliitikassa sitä säätämisen paikkaa olisi. Suomi näyttää tässäkin hyvää esimerkkiä.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Yhä harvempi Isäksi
[
Planeetta kiittää. Ihmisten lukumäärä ei todellakaan ole mikään minimitekijä tällä pallolla, päinvastoin. Muslimien ja katolisten perhepoliitikassa sitä säätämisen paikkaa olisi. Suomi näyttää tässäkin hyvää esimerkkiä.
[/quote]

****Mää olen rankasti sitä mieltä, että luonto ajaa tikanpojan puuhun. Elikkäs jos joku kollipoika kieltäytyy nussimasta niin varmasti löytyy tilalle toinen uros joka hoitaa tilanteen kotiin.

Maapallo on keskimääräisyyksien paikka, tyhjiöt täyttyy ja senpä takia nussimatonkin tulee nussituksi.

Ainut millä maapallo voidaan pelastaa on ruisleivän kieltäminen syömistarkoituksiin. Onneks ruisleipää ei tunneta suures osassa maailmaa ja maailma pelastuu pierukaasuilta. Lehmien tuottama metaani on vielä pientä tohon nähden.

 :D
Kui mää ain olen paras?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Yhä harvempi Isäksi
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Lapset ja panot...
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.

Ei lasten tekeminen varmasti suurta enemmistöä kiinnosta "normia enemmän", mutta on niitä semmosiaki sakkeja jotka panee vaa siks et tulis "tulos"... Suomessaki on  :o :o :o >:( >:( >:(

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Lapset ja panot...
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.

Ei lasten tekeminen varmasti suurta enemmistöä kiinnosta "normia enemmän", mutta on niitä semmosiaki sakkeja jotka panee vaa siks et tulis "tulos"... Suomessaki on  :o :o :o >:( >:( >:(

juu liitonrahoillaelävätsosialistitolloluuseritnääs tosin näistä suurin osa räiskii räkäpäitä niin jälkikasvuluusereita ei tuu elätettäviksi 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Pankopellet...
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.
Ei lasten tekeminen varmasti suurta enemmistöä kiinnosta "normia enemmän", mutta on niitä semmosiaki sakkeja jotka panee vaa siks et tulis "tulos"... Suomessaki on  :o :o :o >:( >:( >:(
juu liitonrahoillaelävätsosialistitolloluuseritnääs tosin näistä suurin osa räiskii räkäpäitä niin jälkikasvuluusereita ei tuu elätettäviksi 8)

Juu ja kepulaiset peräkammarin pankopellehinttarit ei räiski... ei ees kuumaa ilmaa ja pullanmuruja.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Yhä harvempi Isäksi
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.

Miehet vaan nussii. Usein vaan jälkikäteen huomaa että onkin samalla tullut tehtyä myös lisääntymistä.
Nainen on siinä asiassa päätäntävallan haltijana.

 :D
Kui mää ain olen paras?

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Lapset ja panot...
juu liitonrahoillaelävätsosialistitolloluuseritnääs


******* Vs. maataloustuilllaelävätkepukokkari-idiootitjuu

  :D ;D :D ;D :D ;D

Viimeksi muokattu: 08.11.09 - klo:15:06 kirjoittanut rööri-roope

In vino veritas

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Yhä harvempi Isäksi
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.

Miehet vaan nussii. Usein vaan jälkikäteen huomaa että onkin samalla tullut tehtyä myös lisääntymistä.
Nainen on siinä asiassa päätäntävallan haltijana.

 :D
 
  Kyllä naiset on multa ainakin kysyneet saako varmistimen ottaa päältä pois. Joskus olen kieltänyt, pari kertaa olen sallinut. :D  

Sepedeus

  • Vieras
Kirjoitusvirhe


juu liitonrahoillaelävätsosialistitolloluuseritnääs


******* Vs. maataloustuillaelävätkepukokkari-idiootitjuu

  :D ;D :D ;D :D ;D

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Kirjoitusvirhe


juu liitonrahoillaelävätsosialistitolloluuseritnääs


******* Vs. maataloustuillaelävätkepukokkari-idiootitjuu

  :D ;D :D ;D :D ;D

**** Korjattu
In vino veritas

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Yhä harvempi Isäksi
[
Planeetta kiittää. Ihmisten lukumäärä ei todellakaan ole mikään minimitekijä tällä pallolla, päinvastoin. Muslimien ja katolisten perhepoliitikassa sitä säätämisen paikkaa olisi. Suomi näyttää tässäkin hyvää esimerkkiä.

****Mää olen rankasti sitä mieltä, että luonto ajaa tikanpojan puuhun. Elikkäs jos joku kollipoika kieltäytyy nussimasta niin varmasti löytyy tilalle toinen uros joka hoitaa tilanteen kotiin.

Maapallo on keskimääräisyyksien paikka, tyhjiöt täyttyy ja senpä takia nussimatonkin tulee nussituksi.


[/quote]

Ydinvoimaln lähisäteily vaikuttaa niin, ettei "tyhjiö" täytykään,

sitten ei enää ketään nussi ja satakunta tyhjenee...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Yhä harvempi Isäksi
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.

Miehet vaan nussii. Usein vaan jälkikäteen huomaa että onkin samalla tullut tehtyä myös lisääntymistä.
Nainen on siinä asiassa päätäntävallan haltijana.

 :D
 
  Kyllä naiset on multa ainakin kysyneet saako varmistimen ottaa päältä pois. Joskus olen kieltänyt, pari kertaa olen sallinut. :D  

Että sää Sepe olet hyväuskonen. Taas.  :D
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Yhä harvempi Isäksi
Eikös nussiminen ja lisääntyminen ole eri asioita. Nussiminen ei varmasti vähene, mutta lapsien tekeminen ei välttämättä kiinnosta.

Miehet vaan nussii. Usein vaan jälkikäteen huomaa että onkin samalla tullut tehtyä myös lisääntymistä.
Nainen on siinä asiassa päätäntävallan haltijana.

 :D
 
  Kyllä naiset on multa ainakin kysyneet saako varmistimen ottaa päältä pois. Joskus olen kieltänyt, pari kertaa olen sallinut. :D  

Että sää Sepe olet hyväuskonen. Taas.  :D
Eikös varmistin pois tarkoita : Väärä reikä  ;)