Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Työpalvelua  (Luettu 9935 kertaa)

jermu77

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: Työpalvelua
Alkuperäiseen aiheeseen, 20-25 euroa on realistinen tuntilaskutus, jos mukana on omia työkaluja ja laskutat vain tehdyt tunnit ja tulet vastaan, mikäli mokia sattuu.

Se nimenomaan on tarkoitus, laskutus alkaa kun tilalle tullaan, ja vaan todelliset tehdyt työtunnit laskutetaan. Lisäksi itselle on matkan varrella päässyt kertymään melkoinen valikoima erikoistyökaluja tms., erittäin hyvät hitsausvehkeet tms., jotka kyllä pakettiautossa tarvittaessa kulkee työpaikalle. Ja sen uskallan myös sanoa, että kovin pitkiä koulutusjaksoja en näihin hommiin tarvitse, sen verran on kokemusta maatilalla eteen tulevista töistä ja sen mitä en osaa niin opin kerralla. Ainahan jotakin voi sattua, ja niitä on sitten aina katsottava tapauskohtaisesti. Siihen tietysti pitää pyrkiä, ettei sattuis mitään.

Niinhän se ainakin minun omien kokemusten mukaan on, että asiansa osaavalle, jonka perään ei tarvitse koko ajan olla katsomassa ja hommat tulee tehtyä ripeästi ja kunnolla, ei pitäis 25 €/tuntikaan olla kovin paha. Huonolle miehelle, jonka perässä pitää itse kulkea kaikki hommat tekemässä toiseen kertaan sen jälkeen kun niiden tekemiseen on ensin mennyt itseen verrattuna kaksinkertainen aika, on 5 €/tuntikin liikaa.

Viimeksi muokattu: 07.11.09 - klo:19:59 kirjoittanut jermu77

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Työpalvelua
Tissuttelen viikonloppuisin ja tienaan pikkusen yli 25€/h . Tänään on pakko ottaa rauhallisemmin koska jännetupentulehdukset vaivaa . Tuleppa Zeppeliini meijän pihalle ja keskustellaan tuntipalkoista huomenna . En ole meijän pihalla toiseksi jäänyt ja tuskin nytkään .
[/quote]
Ei mun ol tarvis sun perseenalustalles tulla käymään... Sun juttus kertoo jo kaiken ja vähän enemmänkin... ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Työpalvelua
Tissuttelen viikonloppuisin ja tienaan pikkusen yli 25€/h . Tänään on pakko ottaa rauhallisemmin koska jännetupentulehdukset vaivaa . Tuleppa Zeppeliini meijän pihalle ja keskustellaan tuntipalkoista huomenna . En ole meijän pihalla toiseksi jäänyt ja tuskin nytkään .
Ei mun ol tarvis sun perseenalustalles tulla käymään... Sun juttus kertoo jo kaiken ja vähän enemmänkin... ;D
[/quote]Nii , ettes uskalla vai .

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Työpalvelua
Tissuttelen viikonloppuisin ja tienaan pikkusen yli 25€/h . Tänään on pakko ottaa rauhallisemmin koska jännetupentulehdukset vaivaa . Tuleppa Zeppeliini meijän pihalle ja keskustellaan tuntipalkoista huomenna . En ole meijän pihalla toiseksi jäänyt ja tuskin nytkään .
Ei mun ol tarvis sun perseenalustalles tulla käymään... Sun juttus kertoo jo kaiken ja vähän enemmänkin... ;D
Nii , ettes uskalla vai .
[/quote]
Ei ol tarvis uhota niin kuin jollain nimimerkillä...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Työpalvelua
Tissuttelen viikonloppuisin ja tienaan pikkusen yli 25€/h . Tänään on pakko ottaa rauhallisemmin koska jännetupentulehdukset vaivaa . Tuleppa Zeppeliini meijän pihalle ja keskustellaan tuntipalkoista huomenna . En ole meijän pihalla toiseksi jäänyt ja tuskin nytkään .
Ei mun ol tarvis sun perseenalustalles tulla käymään... Sun juttus kertoo jo kaiken ja vähän enemmänkin... ;D
Nii , ettes uskalla vai .
Ei ol tarvis uhota niin kuin jollain nimimerkillä...
[/quote]Näkyy olevan teikäläisellä . Osoitteen tiedät joten mitä tässä ihmettelemään

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Työpalvelua

Näkyy olevan teikäläisellä . Osoitteen tiedät joten mitä tässä ihmettelemään
[/quote]
Nyt meni väärin arvaus en mä teillä oo koskaan käyny vaikka joku niin väittäis... :P

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Työpalvelua

Näkyy olevan teikäläisellä . Osoitteen tiedät joten mitä tässä ihmettelemään
Nyt meni väärin arvaus en mä teillä oo koskaan käyny vaikka joku niin väittäis... :P
[/quote]Mutta osoitteeni tiedät joten .......

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: Työpalvelua
Nuo työpalvelut, jos joku tekee alle 27 euroa (alv0), tarkoittaa se että oma palkka jää alle 10 € tunti, se taas on ihan naurettava palkka yö, ilta, likainen, viikonloppu, pyhä yms yms työstä.
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.