Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepulaisilla ei omaatuntoa  (Luettu 1651 kertaa)

Veeti

  • Vieras
kepulaisilla ei omaatuntoa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009110410538595_uu.shtml

Kepulaiset ovat tottuneet pettämään aina.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa
Sisälukutaidossasi on häiriöitä. jutussahan sanotaan seuraavaa:
Vaalirahakohu ei horjuttanut keskustalaisten luottamusta poliitikkoihin

Sen sijaan keskustan kannattajien mielestä vaalirahakohu heikensi luottamusta tiedotusvälineisiin. Tämä käy ilmi Suomenmaan ja Verkkoapilan teettämästä kyselystä.


Lisää:

Eniten poliitikkojen luotettavuus on kärsinyt oppositiopuolueiden sekä vihreiden kannattajien mielestä.

Etkös sinä kuulu oppositioon ja ole jonkinlainen kommunisti  ;D ;D

Veeti

  • Vieras
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa
Sisälukutaidossasi on häiriöitä.


Ei ole

jutussahan sanotaan seuraavaa:
Vaalirahakohu ei horjuttanut keskustalaisten luottamusta poliitikkoihin


Juuri näin, kepulaiset uskovat omiinsa, vaikka nämä rötöstelisivät kuinka paljon vaan. Ommatuntoa ei ole.

Sen sijaan keskustan kannattajien mielestä vaalirahakohu heikensi luottamusta tiedotusvälineisiin. Tämä käy ilmi Suomenmaan ja Verkkoapilan teettämästä kyselystä.


Kepu laittaa aina rötöstelynsä muitten syyksi

Lisää:

Eniten poliitikkojen luotettavuus on kärsinyt oppositiopuolueiden sekä vihreiden kannattajien mielestä.

Etkös sinä kuulu oppositioon ja ole jonkinlainen kommunisti  ;D ;D

En kumpaakaan, itse kuulut oppositioon v. 2011 vaalien jälkeen.


Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa

Etkös sinä kuulu oppositioon ja ole jonkinlainen kommunisti  ;D ;D

En kumpaakaan, itse kuulut oppositioon v. 2011 vaalien jälkeen.



Erehdys, ei taida sellaista puoluetta olla, jota puolueena kannattaisin. Varsinkin kuntapuolelle on Kepuun pesinnyt muutama vasemmistolainen, eikä kokoomustakaan voida pitää maaseudun asian ajajana.

Muistatko kolmijaon: rehellisyys -- älykkyys -- kepulaisuus
Näistä vain kaksi voi toteutua yhtäaikaa.
 Siispa, jos ihminen on rehellinen ja älykäs, ei hän ole kepulainen
Jos ihminen on rehellinen ja kepulainen, ei hän ole älykäs ja älykäs kepulainen ei ole rehellinen.





Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22239
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa
kepulainen poliitikko pätevöityy päteväksi äänestäjiensä edustajaksi, joko hovissa tai valtakunnanoikeudessa.

kanki-kaikkonen on kurssinsa jo aloittanutkin.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa

Etkös sinä kuulu oppositioon ja ole jonkinlainen kommunisti  ;D ;D

En kumpaakaan, itse kuulut oppositioon v. 2011 vaalien jälkeen.



Erehdys, ei taida sellaista puoluetta olla, jota puolueena kannattaisin. Varsinkin kuntapuolelle on Kepuun pesinnyt muutama vasemmistolainen, eikä kokoomustakaan voida pitää maaseudun asian ajajana.

Muistatko kolmijaon: rehellisyys -- älykkyys -- kepulaisuus
Näistä vain kaksi voi toteutua yhtäaikaa.
 Siispa, jos ihminen on rehellinen ja älykäs, ei hän ole kepulainen
Jos ihminen on rehellinen ja kepulainen, ei hän ole älykäs ja älykäs kepulainen ei ole rehellinen.







Näin on, mutta lisäisin että sama kolmijako pätee myös muihin puolueisiin ????

Itse olen vähän analysoinut näitä kannattajia, eli tavallisia rivijäseniä ja tullut sellaiseen johtopäätökseen että tyhmimmät kannattajat on demareilla, toiseksi tyhmimmät kokkareilla ja fiksuimmat vihreillä ????
Sinänsä hauska päätelmä, että kaikki nuo ryhmät on nimenomaan kaupunkilaistaustaisia ja olen aina olettanut, että kaupunkiasuminen kehittää älykkyyttä, ilmeisesti se ei sitten näin olekkaan ????

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa






Lainaus

Näin on, mutta lisäisin että sama kolmijako pätee myös muihin puolueisiin ????

Itse olen vähän analysoinut näitä kannattajia, eli tavallisia rivijäseniä ja tullut sellaiseen johtopäätökseen että tyhmimmät kannattajat on demareilla, toiseksi tyhmimmät kokkareilla ja fiksuimmat vihreillä ????
Sinänsä hauska päätelmä, että kaikki nuo ryhmät on nimenomaan kaupunkilaistaustaisia ja olen aina olettanut, että kaupunkiasuminen kehittää älykkyyttä, ilmeisesti se ei sitten näin olekkaan ????

Olet aivan oikeassa. Vanha viisaus sanoo, jotta olipa päättäjä kuinka tyhmä tahansa, on hän aina äänestäjiään älykkäämpi.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22239
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa
Mites kun Kanervan sopimattomat seksiviestit aiheuttivat lähdön ministerin pallilta, tai Suvi Lindenin toimiessa varomattomasti ja taitamattomasti sikäläisen golf-kerhon asioissa.

Onko kepulimittakaavassa kiistaton lain rikkominen, lahjuksen antaminen/ottaminen,  RAY;n maksaman toimintaavustuksen maksaminen itselleen vaalirahana, sitten kovinkin paljon vähemmän moitittavaa ja taitamattomampaa viran hoitoa. Oletettavasti.

Mitä kepulaisen kansanedustajan/ ministerin sitten kepulien mielestä tulisi tehdä, jotta olisi kepulienkin kriteerien mukaan taitamaton ja varomaton. Kysyn vaan, muttei taida vastausta tulla.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa
Mites kun Kanervan sopimattomat seksviestit aiheuttivat lähdön ministerin pallilta, tai Suvi Lindenin toimiessaa varomattomasti ja taitamattomasti sikäläisen golf-kerhon asioissa.

Onko kepulimittakaavassa kiistaton lain rikkominen, lahjuksen antaminen/ottaminen,  RAY;n maksaman toimintaavustuksen maksaminen itselleen vaalirahana, sitten kovinkin paljon vähemmän moitittavaa ja taitamattomampaa viran hoitoa. Oletettavasti.

Mitä kepulaisen kansanedustajan/ ministerin sitten kepulien mielestä tulisi tehdä, jotta olisi kepulienkin kriteerien mukaan taitamaton ja varomaton. Kysyn vaan, muttei taida vastausta tulla.

Niin, no niiden ei kai pitäisi tehdä mitään sellaista, josta tulisi eropassi ????
Tarakoitus kai on pysyä virassa ????

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22239
Vs: kepulaisilla ei omaatuntoa
Niinpä, ei pitäisi, mutta....