Lainaus käyttäjältä: TyttöMaalta - 06.11.09 - klo:08:13Lainaus käyttäjältä: Punikki - 05.11.09 - klo:23:41Minä tietysti, miten helvetissä joku voisi edes epäillä sitä Muistit väärin! MINÄhän se olen! :-)kuvaa ruutuun...
Lainaus käyttäjältä: Punikki - 05.11.09 - klo:23:41Minä tietysti, miten helvetissä joku voisi edes epäillä sitä Muistit väärin! MINÄhän se olen! :-)
Minä tietysti, miten helvetissä joku voisi edes epäillä sitä
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.11.09 - klo:09:33Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:08:57Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:08:57Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena.
Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.11.09 - klo:09:33Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:08:57Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena. Et kai sää meinaa sille käydä pallit asentamassa? Timppa on siinä kyllä mestari
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.11.09 - klo:09:33Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:08:57Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena. Et kai sää meinaa sille käydä pallit asentamassa? Timppa on siinä kyllä mestari
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:08:57Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena. Et kai sää meinaa sille käydä pallit asentamassa?
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 06.11.09 - klo:12:00Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.11.09 - klo:09:33Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:08:57Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena. Et kai sää meinaa sille käydä pallit asentamassa? Timppa on siinä kyllä mestari TyttäMaalta tykkä kun palleja asennellaan...
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:10:59Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.11.09 - klo:09:33Lainaus käyttäjältä: Timppa - 06.11.09 - klo:08:57Tos on NAINEN!Höh... pari iha oleellista juttuu puuttuu !!!Ne oleelliset on hyvään runkoon tehtävissä jälkiasennuksena. Et kai sää meinaa sille käydä pallit asentamassa? Timppa on siinä kyllä mestari TyttäMaalta tykkä kun palleja asennellaan...
Kellä on upein eukko. Mää voittaisin tään kisan varmasti
http://www.youtube.com/watch?v=Q6omsDyFNlkihan melkonen
kun porukka penää muita keskustelunaiheita kun tukikiistat, kepu-kokoomus, maanviljelijät-paperimiehet maanviljelijät-lentäjät,,,, jne jne ni mitä jos väiteltäs siitä kuka on universumin upein eukko minusta on järettömän kaunis tuo poliisit sarjassa esittäytyvä pitkät vaaleat hiukset omistava konstaapeli
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.11.09 - klo:19:58kun porukka penää muita keskustelunaiheita kun tukikiistat, kepu-kokoomus, maanviljelijät-paperimiehet maanviljelijät-lentäjät,,,, jne jne ni mitä jos väiteltäs siitä kuka on universumin upein eukko minusta on järettömän kaunis tuo poliisit sarjassa esittäytyvä pitkät vaaleat hiukset omistava konstaapeli Mun muija. toiseks kaunein on mun anoppi.
Lainaus käyttäjältä: maajulli - 17.01.13 - klo:20:07Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 03.11.09 - klo:19:58kun porukka penää muita keskustelunaiheita kun tukikiistat, kepu-kokoomus, maanviljelijät-paperimiehet maanviljelijät-lentäjät,,,, jne jne ni mitä jos väiteltäs siitä kuka on universumin upein eukko minusta on järettömän kaunis tuo poliisit sarjassa esittäytyvä pitkät vaaleat hiukset omistava konstaapeli Mun muija. toiseks kaunein on mun anoppi..jpg or GTFO!!!