Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kaunein nainen kautta aikojen  (Luettu 25423 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Tästä asiasta ei tarvii edes kiistellä. Universumin kuumin kissa on Megan Fox  :-*


  No sä voit ihan vapaasti katella vaan, kuten muutkin pankkopojat. Mitään käyttöä sulla ei oo tuolle komistukselle ;D

Pankkopojat  :D Ei ainakaan täällä.
Älä sinäkään tuosta ressiä ota, ei se huolis sulta muutakun sun luottokorttis...  ;D

 Mun MasterGard Gold:lla on niin huono saldo ettei se siitä välitä. Toisekseen Tel Avivin *****t oli paljon paremman näköisiä ;D

juupa juu lienee olleet transuja kun sepe noin kiihtyy ;D ;D ;D ;D
apinashan ne transut tietää... ;D

Telkkarissa oli kerran ohjelma mistä tälläsen transun tunnistaa ilman, että tarvii jalkovälejä kouria. Siinä onkin illaks pähkäilemistä  ::)

  Joopa joo, jos olisitte sen kokenu, niin ette olis enää kepulaasia ,,,, se on varma. ;D 

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Tästä asiasta ei tarvii edes kiistellä. Universumin kuumin kissa on Megan Fox  :-*


  No sä voit ihan vapaasti katella vaan, kuten muutkin pankkopojat. Mitään käyttöä sulla ei oo tuolle komistukselle ;D

Pankkopojat  :D Ei ainakaan täällä.
Älä sinäkään tuosta ressiä ota, ei se huolis sulta muutakun sun luottokorttis...  ;D

 Mun MasterGard Gold:lla on niin huono saldo ettei se siitä välitä. Toisekseen Tel Avivin *****t oli paljon paremman näköisiä ;D

juupa juu lienee olleet transuja kun sepe noin kiihtyy ;D ;D ;D ;D
apinashan ne transut tietää... ;D

Telkkarissa oli kerran ohjelma mistä tälläsen transun tunnistaa ilman, että tarvii jalkovälejä kouria. Siinä onkin illaks pähkäilemistä  ::)

  Joopa joo, jos olisitte sen kokenu, niin ette olis enää kepulaasia ,,,, se on varma. ;D 

Sepekin on nyt viisaampi. Transun kuulemma erottaa siitä, että miehellä on etusormi lyhyempi kun nimetön. Naisella se on taas päinvastoin...  ;)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen

Sepekin on nyt viisaampi. Transun kuulemma erottaa siitä, että miehellä on etusormi lyhyempi kun nimetön. Naisella se on taas päinvastoin...  ;)


Joo, mutta niitä on sellaisiakin ihmisiä, millä sormet on samanmittaisia ????

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Henkselien paukutusta...
Tästä asiasta ei tarvii edes kiistellä. Universumin kuumin kissa on Megan Fox  :-*


  No sä voit ihan vapaasti katella vaan, kuten muutkin pankkopojat. Mitään käyttöä sulla ei oo tuolle komistukselle ;D

Pankkopojat  :D Ei ainakaan täällä.
Älä sinäkään tuosta ressiä ota, ei se huolis sulta muutakun sun luottokorttis...  ;D

 Mun MasterGard Gold:lla on niin huono saldo ettei se siitä välitä. Toisekseen Tel Avivin *****t oli paljon paremman näköisiä ;D

Mie että mitä henkselien paukutusta täälä Agro-Webisä taas kuuluu. Mutta sehän oliki vain Seppodemarius päässy taas vauhtiin...  ;) 

Kuis se tel-avivilainen hyppykuppa jakselee...  ::)  ???
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Henkselien paukutusta...
Tästä asiasta ei tarvii edes kiistellä. Universumin kuumin kissa on Megan Fox  :-*


  No sä voit ihan vapaasti katella vaan, kuten muutkin pankkopojat. Mitään käyttöä sulla ei oo tuolle komistukselle ;D

Pankkopojat  :D Ei ainakaan täällä.
Älä sinäkään tuosta ressiä ota, ei se huolis sulta muutakun sun luottokorttis...  ;D

 Mun MasterGard Gold:lla on niin huono saldo ettei se siitä välitä. Toisekseen Tel Avivin *****t oli paljon paremman näköisiä ;D

Mie että mitä henkselien paukutusta täälä Agro-Webisä taas kuuluu. Mutta sehän oliki vain Seppodemarius päässy taas vauhtiin...  ;) 

Kuis se tel-avivilainen hyppykuppa jakselee...  ::)  ???

  Kysy siltä iteltään ,Meikä ei tiiä ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Tästä asiasta ei tarvii edes kiistellä. Universumin kuumin kissa on Megan Fox  :-*


  No sä voit ihan vapaasti katella vaan, kuten muutkin pankkopojat. Mitään käyttöä sulla ei oo tuolle komistukselle ;D

Pankkopojat  :D Ei ainakaan täällä.
Älä sinäkään tuosta ressiä ota, ei se huolis sulta muutakun sun luottokorttis...  ;D

 Mun MasterGard Gold:lla on niin huono saldo ettei se siitä välitä. Toisekseen Tel Avivin *****t oli paljon paremman näköisiä ;D

juupa juu lienee olleet transuja kun sepe noin kiihtyy ;D ;D ;D ;D
apinashan ne transut tietää... ;D

Telkkarissa oli kerran ohjelma mistä tälläsen transun tunnistaa ilman, että tarvii jalkovälejä kouria. Siinä onkin illaks pähkäilemistä  ::)

  Joopa joo, jos olisitte sen kokenu, niin ette olis enää kepulaasia ,,,, se on varma. ;D  

Sepekin on nyt viisaampi. Transun kuulemma erottaa siitä, että miehellä on etusormi lyhyempi kun nimetön. Naisella se on taas päinvastoin...  ;)


  Näinhän se kävi. Beirut ole vuoteen -73 lähiidän ransujen ja homojen kaupunki. Kun sisällissota alkoi, poistuivat kyseiset ryhmät. Ehkä osa Israeliin. Taitaa olla kepulaasilla vielä totaalinen homofobia. Paraneekohan se koskaan ;D
Mää oon kerran homoa tuurannu, eikä se vaiva tarttunu  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Mää oon kerran homoa tuurannu, eikä se vaiva tarttunu   
 
 
 
****Haluakko sää keventää mieltäsi tuon asian suhteen? Lupaan etten kerro etiäpäin.
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Mää oon kerran homoa tuurannu, eikä se vaiva tarttunu   
 
 
 
****Haluakko sää keventää mieltäsi tuon asian suhteen? Lupaan etten kerro etiäpäin.

  Aivan vapasti saat kertoa eteenpäin.  Oopperajuhlilla tuurasin ,kun ei arkkitehtihomo päässy ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Aina vaan paranee. Kerro vielä hieman lisää...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen

Sepekin on nyt viisaampi. Transun kuulemma erottaa siitä, että miehellä on etusormi lyhyempi kun nimetön. Naisella se on taas päinvastoin...  ;)


Joo, mutta niitä on sellaisiakin ihmisiä, millä sormet on samanmittaisia ????

Joo. Näitä kutsutaan meillä päin sirkkelimiehiksi.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Aina vaan paranee. Kerro vielä hieman lisää...

  Niin ja oli mulla emäntä kyllä mukana. ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Aina vaan paranee. Kerro vielä hieman lisää...

  Niin ja oli mulla emäntä kyllä mukana. ;D

***Emäntä hanskamiehenä...

 :D
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen
Aina vaan paranee. Kerro vielä hieman lisää...

  Niin ja oli mulla emäntä kyllä mukana. ;D

***Emäntä hanskamiehenä...

 :D

 Mun emännästä ei saa miestä tekemälläkään. ;D

  Eräillä on kyl emäntä sellaanen, että pitää olla tarkemmat klasit päässä että erottaa onko mies vai nainen ;D

Viimeksi muokattu: 05.11.09 - klo:15:24 kirjoittanut Sepedeus

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Aena paranoo... ;-)
Aina vaan paranee. Kerro vielä hieman lisää...

Seppodemarius se joutuu aina vain heikommille jäille tässä aihepiirissä...  ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Limppari

  • Vieras
Vs: kaunein nainen kautta aikojen