Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Marttila *****ilee Aamulehdessä  (Luettu 6512 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Marttila *****ilee Aamulehdessä
Perttelissä viljanviljeliä voitti yritysjohtajan tuloillaan , muissa kunnissa viljanviljelytilaa sivutoimisesti pitävät olivat kärkisijoilla .

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Marttila *****ilee Aamulehdessä
Tuet raivioille olisi taas vaan yksi uusi tapa siirtää tuotantoa/tukirahoja eteläsätä pohjoiseen.

hölö hölö eikös ala jo perse puutua ko valteemilla painat 100km suuntaan 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Marttila *****ilee Aamulehdessä
Tuet raivioille olisi taas vaan yksi uusi tapa siirtää tuotantoa/tukirahoja eteläsätä pohjoiseen.

hölö hölö eikös ala jo perse puutua ko valteemilla painat 100km suuntaan 8)
Voip olla etelänmiesten mielessä kurinpalautus jos Veeti lopettaa raivioiden tuet , meinaan etelästä raiviota löytyy .

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Marttila *****ilee Aamulehdessä
muissa kunnissa viljanviljelytilaa sivutoimisesti pitävät olivat kärkisijoilla .

En viitti sanoo että olinko ja millä sijalla mutta jos olin niin se ei kyllä ole viljanviljelyn vaan sen sivutoimeni ansiota...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Marttila *****ilee Aamulehdessä
muissa kunnissa viljanviljelytilaa sivutoimisesti pitävät olivat kärkisijoilla .

En viitti sanoo että olinko ja millä sijalla mutta jos olin niin se ei kyllä ole viljanviljelyn vaan sen sivutoimeni ansiota...

Jaa'a . Eli myönnät aikaa olevan sivubisneksiin enemmän mitä lypsykarja tiloilla on .

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Marttila *****ilee Aamulehdessä
muissa kunnissa viljanviljelytilaa sivutoimisesti pitävät olivat kärkisijoilla .

En viitti sanoo että olinko ja millä sijalla mutta jos olin niin se ei kyllä ole viljanviljelyn vaan sen sivutoimeni ansiota...

Jaa'a . Eli myönnät aikaa olevan sivubisneksiin enemmän mitä lypsykarja tiloilla on .

No totta helvetissä myönnän! Ei kai sitä kukaan ole kieltänyt. Tosin sivubisneksieni + viljanviljelyn tuntimäärissä valitettavasti pesen kyllä useamman lypsykarjatilan. Tulee liikaa tunteja.