Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe autokatsastuksesta  (Luettu 4787 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Myyminen...
ja sasin kimmo (kokkoomuslaenen) möi katastus asemat ulukomaille oli siihen asti hyvä valtion tulon lähe

...ja Tuho-Aho ja Ratti-Haavisto möivät Suomen maatalouden Ranskalle, Saksalle ynnä muille...

Niin mites ne sen möivät ????

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Myyminen...
ja sasin kimmo (kokkoomuslaenen) möi katastus asemat ulukomaille oli siihen asti hyvä valtion tulon lähe

...ja Tuho-Aho ja Ratti-Haavisto möivät Suomen maatalouden Ranskalle, Saksalle ynnä muille...

Niin mites ne sen möivät ????

salolaenen perttipä pertti
ja maono koevisto käskivät

eivätkä joutanneet etes oottaan että ois neuvottelut saatu kuntoon
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Vs: autokatsastuksesta
ja etsi sitten se yksityisketjun asema jotta saatais ulkomaan pellein monipoli poikki!      itelä olis tavoite tuo munkatsastus, tai jotai juttu saada toimimaan!   ei paljoa kiinnosta maksaa ulkomaille!  kiva kun tuo ylijohtaja liikenneministeriöstä kerto että kaupassaki joutui maksamaan 20 senttiä kassista, eli saman kuin maksaa katatstus päivää kohti!   just joo, eikös hallitus olekin määränny jokaisen ostaan muovikassin kaupasta joka kerta!!!!!

  Mä oon aina käyny tässä A-Katsastuksessa. Onkos se se kotimainen. Halpa kuiteskii. Tarkistin laskusta 30€ ilman pakokaasumittausta. Sen suorittaa tuo mun henk' koht' korjaamo. ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Sopimus...
ja sasin kimmo (kokkoomuslaenen) möi katastus asemat ulukomaille oli siihen asti hyvä valtion tulon lähe
...ja Tuho-Aho ja Ratti-Haavisto möivät Suomen maatalouden Ranskalle, Saksalle ynnä muille...
Niin mites ne sen möivät ????

Tekemällä ääliömäisen sopimuksen.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: autokatsastuksesta
ja sasin kimmo (kokkoomuslaenen) möi katastus asemat ulukomaille

oli siihen asti hyvä valtion tulon lähe

liikemiehet myivät katsastuksen ulkomaille ostettuaan sen valtiolta joka
ei itse ymmätänyt nostaa taksoja nelinkertaiseksi :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: autokatsastuksesta
 AuA, se on kyllä taivaan tosi!  niin ääliömäinen sopimus todella!   minä en kyllä muista yhtään että täällä itärajalla olisi ykskään tankki vaeltanu rajanpintaa mutta juuri tuo salopertti, -joka lupasi autot saksan hintaan maalarienliiton56 tupaillassa mikäli...., uhkasi meitä savonlinnan torilla ryssien tankkivyöryllä jollei liitytä,  -nooooo, jätkällä on tuo mopo karannut käsistä aiemminkin joten ehkä olisi ollut hieman pitempi valmistelu paremman sopimuksen väärti!   mutta kun täällä aina toimitaan ukkosefektillä; ensin välähtää (jollain) sitten ärähtää (joku) ja sitten vasta katsellaan vahinkoja!   kuten nyt on tehty!   ja suomalaista virkamiestä EI SAA PÄÄSTÄÄ IRTI valvomatta!!!!!!!! ::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: autokatsastuksesta
AuA, se on kyllä taivaan tosi!  niin ääliömäinen sopimus todella!   minä en kyllä muista yhtään että täällä itärajalla olisi ykskään tankki vaeltanu rajanpintaa mutta juuri tuo salopertti, -joka lupasi autot saksan hintaan maalarienliiton56 tupaillassa mikäli...., uhkasi meitä savonlinnan torilla ryssien tankkivyöryllä jollei liitytä,  -nooooo, jätkällä on tuo mopo karannut käsistä aiemminkin joten ehkä olisi ollut hieman pitempi valmistelu paremman sopimuksen väärti!   mutta kun täällä aina toimitaan ukkosefektillä; ensin välähtää (jollain) sitten ärähtää (joku) ja sitten vasta katsellaan vahinkoja!   kuten nyt on tehty!   ja suomalaista virkamiestä EI SAA PÄÄSTÄÄ IRTI valvomatta!!!!!!!! ::)

  Kyllä se oli Esko tuho Aho joka uhkasi erolla ,ellei kepulaaset äänestä kyllä. ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: autokatsastuksesta
no miksi en sitte äänestäny kyllä ???
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Vs: autokatsastuksesta
no miksi en sitte äänestäny kyllä ???

 Riittävän moni äänesti ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: autokatsastuksesta
no miksi en sitte äänestäny kyllä ???

 Riittävän moni äänesti ;D
elikkä kannatitta eskova :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY