Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kulloppi  (Luettu 6117 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Kulloppi
Niin mikä tässä sikalunssassa nyt sitte niin vaarallista on, mistä tämä kauhia hulapaloo on noussu että ihmiset pelkää jo omaa varjoaankin.
Pitääkö tätä sikalunssaa alkaa kuinka lujasti peliätä, sair.hoit. kertoi ettei tää tavallista lunssaa kummempi ole, vai onko?
Voihan se joillekin olla jopa kuolemaksi, mut niinhän se voi olla autoilukin!

  Arviolta suomessa kuolee 100 sikaflunsaan. Sairaalabakteeriin 700 henkilöä vuodessa. Ehkä nämä rokotusrahat olis voitu käyttää paremminkin. Sitä tuskin voi vaatia Hyssälän johtamalta ministeriöltä ;D
Tässähän katotaan mallia muualta maailmasta! Pekka Puskakin on varmaan kepulainen, koska kehoitti eilen KAIKKIA suomalaisia ottamaan rokotteen.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kulloppi
Niin mikä tässä sikalunssassa nyt sitte niin vaarallista on, mistä tämä kauhia hulapaloo on noussu että ihmiset pelkää jo omaa varjoaankin.
Pitääkö tätä sikalunssaa alkaa kuinka lujasti peliätä, sair.hoit. kertoi ettei tää tavallista lunssaa kummempi ole, vai onko?
Voihan se joillekin olla jopa kuolemaksi, mut niinhän se voi olla autoilukin!

  Arviolta suomessa kuolee 100 sikaflunsaan. Sairaalabakteeriin 700 henkilöä vuodessa. Ehkä nämä rokotusrahat olis voitu käyttää paremminkin. Sitä tuskin voi vaatia Hyssälän johtamalta ministeriöltä ;D

Tottakai maailmalla meuhkataan tämän lunssan kanssa, tämähän on amerikkalaisille lääkeyhtiöille tämän vuosikymmenen suurin kauppa, jos joka maassa rokotetaan puolet väestöstä ja joissakin jopa kaikki ????

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Kulloppi
Oottako ottanu? Meinaattako ottaa? Meinaattako otattaa muksuillenne? Sen lenssupiikin? Hemesti se tuolla pähkäleepi assieta, kun oli koulusta annettu laput allekirjotusta ja rastitusta varten...

Itelle ja tyttärelle otan. Tyttö 11v sai asiasta päättää itse. Pojat ja isäntä niin piikkikammoisia, että turha tällä hetkellä ees yrittää. Itselleni haluan siksi, että mua ei kuitenkaan passaa kukaan eikä mun töitäni hoida, jos sairastun :(

ex-possufarmari

  • Vieras
Vs: Kulloppi
Itselleni haluan siksi, että mua ei kuitenkaan passaa kukaan eikä mun töitäni hoida, jos sairastun :(
Ne jälkitaudit voiki olla paljon pahempia kuin itse lunssa, kuumeisena ja huonossa kunnossa töitä tehdessä tuttu sai sydänlihastulehduksen, eipä siinä kuukausiin juuri kahvikuppia raskaampaa nostella työnteosta puhumattakaa, nyt se pelekää kuin ruttoa lunssia ja muita kulkutauteja eikä tietenkää aiheetta oli aika kova kokemus.
Toivotaan että piikistä on apua.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kulloppi
Oottako ottanu? Meinaattako ottaa? Meinaattako otattaa muksuillenne? Sen lenssupiikin? Hemesti se tuolla pähkäleepi assieta, kun oli koulusta annettu laput allekirjotusta ja rastitusta varten...
Minä täytin samaiset laput ja kyllä-rastin laitoin.

  Meidän lapsen luokalla on kahden lääkärin lapsia. Odotan heidän ratkaisuaan asiassa. Molemmat lääkärit aivan oikeita lääkäreitä ,eikä mitää tk lääkäreitä.
  En vastusta rokotuksia. Meidän lapset saaneet kaikki ja lisäksi itsemaksettuna vesirokko, A-hebatiitti. Nyt nuorimmainen papilloomavirus rokotusohjelmassa. Tää sikafunssa rokotuksessa vaan jokin haisee pahalle. Varmaan tuo stm kepuministeri. ;D
Onhan siel Risikko, kok

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kulloppi
Eikös se Kulloppi ollukki jonkulainen konesaha aikoinaan...?
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kulloppi
Kaikille tulee rokotus, lapsesta vaariin, jos vain minä voin asiaan vaikuttaa...
Tämä taitaa olla niitä harvoja juttuja, jossa luotan luomuun, en siis käytä kemiallisia torjunt-aineita.
Ajattelin selvitä luonnonmukaisin konstein ilman piikkiä luottaen hyvään terveyteen ja yleiskuntoon.

Niin, turhiahan ne rokotteet sitten ovat....

Itse asiassa nämä sikalentsurokotteet on kohtalaisen luomuja, sisältää pilkottuja ja tapettuja viruksia ja jotain tehosteainetta. Ei siis mitään myrkkyjä.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Kulloppi
Kaikille tulee rokotus, lapsesta vaariin, jos vain minä voin asiaan vaikuttaa...
Tämä taitaa olla niitä harvoja juttuja, jossa luotan luomuun, en siis käytä kemiallisia torjunt-aineita.
Ajattelin selvitä luonnonmukaisin konstein ilman piikkiä luottaen hyvään terveyteen ja yleiskuntoon.

Niin, turhiahan ne rokotteet sitten ovat....

Itse asiassa nämä sikalentsurokotteet on kohtalaisen luomuja, sisältää pilkottuja ja tapettuja viruksia ja jotain tehosteainetta. Ei siis mitään myrkkyjä.
Täysin totta, mitä sanot.Toisaalta peltoviljelypuolella apulannalla annetaan peltoon niitä ravinteita, joita kasvit tarvitsevat ja joita pellosta puuttuu. Ravinteiden otto on sama riippumatta antotavasta. Kasvinsuojeluaineetkaan eivät ole myrkkyjä, vaan torjunta-aineita. Ureaherbisidit muistuttavat eniten kusta.
Onko luomu siis humpuukia ja onko luomun suurin hyöty luomutuet?


emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kulloppi
Kaikille tulee rokotus, lapsesta vaariin, jos vain minä voin asiaan vaikuttaa...
Tämä taitaa olla niitä harvoja juttuja, jossa luotan luomuun, en siis käytä kemiallisia torjunt-aineita.
Ajattelin selvitä luonnonmukaisin konstein ilman piikkiä luottaen hyvään terveyteen ja yleiskuntoon.

Niin, turhiahan ne rokotteet sitten ovat....

Itse asiassa nämä sikalentsurokotteet on kohtalaisen luomuja, sisältää pilkottuja ja tapettuja viruksia ja jotain tehosteainetta. Ei siis mitään myrkkyjä.
Täysin totta, mitä sanot.Toisaalta peltoviljelypuolella apulannalla annetaan peltoon niitä ravinteita, joita kasvit tarvitsevat ja joita pellosta puuttuu. Ravinteiden otto on sama riippumatta antotavasta. Kasvinsuojeluaineetkaan eivät ole myrkkyjä, vaan torjunta-aineita. Ureaherbisidit muistuttavat eniten kusta.
Onko luomu siis humpuukia ja onko luomun suurin hyöty luomutuet?




Ehkä, mutta jossakin vaiheessa homma meni vähän överiksi, kun maataloudesta tuli osa kemianteollisuuden jatkojalostusta ????

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Kulloppi
Eikös se Kulloppi ollukki jonkulainen konesaha aikoinaan...?

---juu,oli,jonkunlainen...

Just tuli tietoon,jotta se rokotus tehoaa vain 5kk.Seuraava aalto sikalentsua jos tulee niin rokotus ei tehoa...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kulloppi
Hemetti otti ja on kuumeessa , ei paljoa mutta kumminkin . En ole ottanut ja otan jos sopiva paikka tulee , nivelreumassa oli tarpeeksi kestämistä . Jännetupentulehdukset pikkusen vaivaa mutta muuten mukavasti , terveyteen kannattaa satsata .  :)

virva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 129
Vs: Kulloppi
kyllä se tarttis varmaan ottaa, työpaikalla ne kattoo kieroon jos ei ota.  ;D
Leikkivä lapsi ei sammaloidu

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kulloppi
Eikös se Kulloppi ollukki jonkulainen konesaha aikoinaan...?
Stiiga nykyisin . Voi ***** mikä härveli . Vanhat Mac Gullokit oli rautaa .

Muistattekos sellaista sahaa kuin pioneeri tai sinnepäin .

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kulloppi
ei oo tarkotuskaa... näellänäkymin meillä on yks joka ottaa rokotuksen, ja se on tuo 13 vuotijas poeka, kun kuulemma ite sen haluvaa. Oha nuo muksut olleet nyt vuorotellen lenssussa ja tiijjä vaekka se oesi ollunna juuri tuota sikalenssuva. Ite en oo assieta isommin ajatellu, vaen tuskimpa meen piikitykselle.
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kulloppi
tojennäkösesti assie on nuin ja eikö se vie aekasa ennko tepsii. No, joellekki tuo on mahottoman hyvä pisnes. Ja oesha se nolo homma joellekki jos se jäes käyttämäti....
Elämä on parasta kometiijjaa