Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nainen 50 v.  (Luettu 10478 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Hienoa!
http://bussorah.tripod.com/grans.html

Upeaa nähtävää!!!

Mahtava linkitys Tinppa+:lta! Kunnon puumia...  ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Nainen 50 v.
Mielummin puumanainen ku susiruma. ;D

Se on palstan miesten onni, ettei heitä ole vastaavanlaisin kriteerein avioliittoon/avoliittoon/seurusteluun/muuhun säätöön? ;D 8) ...vaan se on se sisäinen kauneus jne :P

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Nainen 50 v.
Ainakaan Saksassa ja muualla Keski-Euroopassa ja Isossa-Britanniassa eivät emännät käy navetassa, lehmien hoitamista ja lehmän paskalle haisemista ei katsota naisen arvolle sopivaksi.   Siellä pienilläkin tiloilla on usein aputyövoimaa, joka pienelläkin palkalla tekee ne työt, jotka suomalaisella kotieläintilalla tekee emäntä.

Eihän ruottalaisetkaan navetassa käy, siksihän ne on aina ottaneet emännät Suomesta, ne kun menee automaattisesti navettaan töihin ????


   Onks siinä Timpan emäntä?

Mun salarakas...
Kui mää ain olen paras?

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Nainen 50 v.
Ainakaan Saksassa ja muualla Keski-Euroopassa ja Isossa-Britanniassa eivät emännät käy navetassa, lehmien hoitamista ja lehmän paskalle haisemista ei katsota naisen arvolle sopivaksi.   Siellä pienilläkin tiloilla on usein aputyövoimaa, joka pienelläkin palkalla tekee ne työt, jotka suomalaisella kotieläintilalla tekee emäntä.

Eihän ruottalaisetkaan navetassa käy, siksihän ne on aina ottaneet emännät Suomesta, ne kun menee automaattisesti navettaan töihin ????


   Onks siinä Timpan emäntä?

Mun salarakas...
Vau! ;D

dexta super

  • Vieras
Vs: Nainen 50 v.


Mun salarakas...

Melkein voisi tosiaan suositella pidettäväksi erityisen salassa. :D

Muuten aivan ok, mutta hampaat voisi vääntää tongilla irti ettei raavi oraaliharrastuksissa nilliä kulelle.

Viimeksi muokattu: 30.10.09 - klo:16:35 kirjoittanut dexta super

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Nainen 50 v.
Synkkää on ja puistattaa. Pitää käydä kokkeileen antaisko tuo meidän martta halin. Anto se mutta ei kuulemma tänään minnekkään paariin mennä. vasta huomenna kun tiira avautuu.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Nainen 50 v.
Tässä oli naisia vähän joka makuun, jopa Timpan makuun ????