Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sikarutto lähestyy  (Luettu 9191 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Sikarutto lähestyy
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1744517

Tämä tästä enää puuttuukaan. Tai aivan sama.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Sikarutto lähestyy
Huh, tuollaisen uutisen jälkeen olen entistä tyytyväisempi, että laitoin sikalan ovet säppiin tänä vuonna, ja otin rakennemuutoskorvauksen, jos tauti on jo Pietarin  ympäristössä, niin ei kestä kauaa, kun se on täällä meilläkin.

jenni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9
Vs: Sikarutto lähestyy
MOI tiiätkö paljon possut maksaa ku mua vähä kiinnostais ku oltais hankkimassa ???

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Sikarutto lähestyy
En oo vielä välitysporsaita ostanu kun oon ollu paremmin myynnin puolella mutta kai ne siinä kuudenkympin tietämillä on. Laitan kans emakot pois ja pidän sen verran lihasikoja että pysyy kotieläintilana.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Sikarutto lähestyy
Aktivistit on varmaan jo hakureissulla.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Sikarutto lähestyy
Täältä saa vaikka kaikki jos vaan hoito ja olosuhteet kestää päivänvalon.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: Sikarutto lähestyy
Eikä mitään tapahdu :o

horsetail

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Sikarutto lähestyy
javascript:void(0);Odottavan aika on pitkä ......

horsetail

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 362
Vs: Sikarutto lähestyy
Taas se maastulli muistuttaa sikarutosta, onkohan jokin asia liikahtanut. Pietarissahan sikarutto on ollut jo tovin aikaa. Lämmin talvi saattaa lisätä villisikojen, ja sikaruton liikkumista niiden mukana.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Sikarutto lähestyy
Taas se maastulli muistuttaa sikarutosta, onkohan jokin asia liikahtanut. Pietarissahan sikarutto on ollut jo tovin aikaa. Lämmin talvi saattaa lisätä villisikojen, ja sikaruton liikkumista niiden mukana.

Sama kuin keskiaikainen mustasurma?
Kui mää ain olen paras?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Sikarutto lähestyy
Taas se maastulli muistuttaa sikarutosta, onkohan jokin asia liikahtanut. Pietarissahan sikarutto on ollut jo tovin aikaa. Lämmin talvi saattaa lisätä villisikojen, ja sikaruton liikkumista niiden mukana.

Polttaa polttaa. Tällä vauhdilla Suomi on ennen joulua entinen sikatalousmaa.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maaseutu/sikaruttoa-todettiin-ven%C3%A4j%C3%A4ll%C3%A4-200-kilometrin-p%C3%A4%C3%A4ss%C3%A4-suomen-rajasta-1.12495
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Sikarutto lähestyy
Afrikkalaisen sikaruton virusta on löytynyt lihatuotteesta Venäjällä
 

PigProgress kirjoitti 5.10.2012 Venäjän viranomaisten ilmoittaneen afrikkalaisen sikaruttoviruksen löytymisestä sianlihavalmisteesta, jota oli myyty syyskuun lopulla Tosnon kaupungin markkinoilla. Tosno sijaitsee n. 40 km Pietarista kaakkoon.  Kyseessä oli venäläisen valmistajan Lipetsk JSC Meat Masterin tuote. On muistettava, että Venäjältä on kaikkien eläinperäisten tuotteiden tuontikielto ja kieltoa on syytä noudattaa mm. afrikkalaisen sikaruttoviruksen leviämisvaaran takia.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Sikarutto lähestyy
Afrikkalaisen sikaruton virusta on löytynyt lihatuotteesta Venäjällä
 

PigProgress kirjoitti 5.10.2012 Venäjän viranomaisten ilmoittaneen afrikkalaisen sikaruttoviruksen löytymisestä sianlihavalmisteesta, jota oli myyty syyskuun lopulla Tosnon kaupungin markkinoilla. Tosno sijaitsee n. 40 km Pietarista kaakkoon.  Kyseessä oli venäläisen valmistajan Lipetsk JSC Meat Masterin tuote. On muistettava, että Venäjältä on kaikkien eläinperäisten tuotteiden tuontikielto ja kieltoa on syytä noudattaa mm. afrikkalaisen sikaruttoviruksen leviämisvaaran takia.

Tällaista maassa, joka syyllistää mielivaltaisesti milloin minkäkin maan lihatuotteita ja asettaa tuontikieltoja. 

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194779060941/artikkeli/brittilihaa+saa+taas+tuoda+venajalle+26+vuoden+tauon+jalkeen.html

http://yle.fi/uutiset/venaja_pysayttaa_suomalaisen_lihan_ja_maidon_rajalle/6161298