Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Absoluuttinen uhraus  (Luettu 2428 kertaa)

Movado

  • Vieras
Absoluuttinen uhraus
 F1-sarjaa johtava Jenson Button on lätkäissyt itse itselleen seksikiellon ennen sunnuntaina koittavaa Brasilian GP:tä - Button on päätänyt olla päivän ilman  :-\

Järkyttävää millaisia uhrauksia moottoriurhelussa joutuu tekemään  ???


Jessica Michibata 24v


Aulis Anttila

  • Vieras
Höh...
F1-sarjaa johtava Jenson Button on lätkäissyt itse itselleen seksikiellon ennen sunnuntaina koittavaa Brasilian GP:tä - Button on päätänyt olla päivän ilman  :-\ Järkyttävää millaisia uhrauksia moottoriurhelussa joutuu tekemään  ??? Jessica Michibata 24v


Mokomaki littanatissi !!!

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Absoluuttinen uhraus
aulilla on isommat manboobsit :o

 ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Höh...

Mokomaki littanatissi !!!

jospas tytsylillä on jokunen muukin keino miellyttää miestä kuin pelkät nisät? ;)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Absoluuttinen uhraus
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Absoluuttinen uhraus
Täysin väärä ratkaisu, nyt pitäisi purkaa paineita eikä lisätä niitä, menee liian herkälle refleksit ????

Movado

  • Vieras
Tulta munilla
F1 Fire pitstop Kimi Raikkonen Heikki Kovalainen

http://www.youtube.com/watch?v=EGFRJ4iFfZ8

Brasilian GP:stä muodostui tuskainen Kimi Räikköselle, sillä Ferrarin suomalaiskuskin silmään joutui polttoainetta ensimmäisen kierroksen jälkeisellä varikkovierailulla.

Bensaa roiskui Räikkösen päälle, kun Heikki Kovalainen tuli omasta varikkoruudustaan Räikkösen edelle varikkosuoralle polttoaineentankkausjärjestelmän letku autostaan roikkuen. Räikkösen auto leimahti vaarallisennäköisesti liekkeihin.

- Varikkokäynnillä sain joitain bensapisaroita silmääni Kovalaisen autoon juuttuneesta bensaletkusta. Sen jälkeen peityin liekkeihin ja sokaistuin. Olin jo pysähtymässä, mutta onneksi liekit sammuivat nopeasti. Vielä nytkin minun silmiäni polttelee, mutta olen kunnossa, Räikkönen kertoi kisan jälkeen.

Räikkönen sinnitteli kisassa kuudenneksi.


- Tiedän kokemuksesta - tuntuu todella V-mäiseltä - pitää olla kova jätkä kun ajaa pensaa silmissä 60 rinkiä  8) :o :o :o