Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olen muuttanut mieleni...  (Luettu 4394 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Olen muuttanut mieleni...
Keskustan varapuheenjohtaja Antti Rantakangas oli tänään eduskunnassa ärhäkällä päällä.

- Tämä operaatio, jossa pääministeri yritettiin syrjäyttää todella härskillä ja häikäilemättömällä tavalla, ei voi johtaa siihen, että mikään ei muutu ja vastuunkantajaa ei löydy, Rantakangas sanoi. Hän vetosi siihen, että toimitusjohtaja Mikael Jungner on itse ilmoittanut olevansa valmis kantamaan vastuun, jos osoittautuu, etteivät ohjelman tiedot pidä paikkaansa. Rantakankaan mielestä näin on nyt käynyt ilmi.

- Toimitusjohtaja viime kädessä huolehtii siitä, että vastuunottaja löytyy. Koska Jungner on näin ilmoittanut, nyt vain tietysti odotetaan, milloin se realisoituu, Rantakangas sanoi.
+
Olen aiemmin kannattanut Väykky-Patea SuoKustan johtoon... nyt vaihdan hevosta... Antti Rantakangas olisi lahja Isänmaalle agraarisosialistisen hurmosliikkeen ykkösmesuna  :P ::) ::) ;D ;D :D :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Olen muuttanut mieleni...
No mites tässä YLE:n jupakassa sitten pitäisi edetä ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Yle...
No mites tässä YLE:n jupakassa sitten pitäisi edetä ????

Siitä päättää Yle - ja Sössö tietysti pääsisi omalta osaltaan "päättämään" viemällä jutun käräjiin... mutta sinne hän retuuttaa vain pikkulikkoja  :o :o >:( >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Yle...
No mites tässä YLE:n jupakassa sitten pitäisi edetä ????

Siitä päättää Yle - ja Sössö tietysti pääsisi omalta osaltaan "päättämään" viemällä jutun käräjiin... mutta sinne hän retuuttaa vain pikkulikkoja  :o :o >:( >:(

No mitä se YLE oikein päättää ????
Onko tapahtumassa jotain ????

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Olen muuttanut mieleni...
Keskustan varapuheenjohtaja Antti Rantakangas oli tänään eduskunnassa ärhäkällä päällä.

- Tämä operaatio, jossa pääministeri yritettiin syrjäyttää todella härskillä ja häikäilemättömällä tavalla, ei voi johtaa siihen, että mikään ei muutu ja vastuunkantajaa ei löydy, Rantakangas sanoi. Hän vetosi siihen, että toimitusjohtaja Mikael Jungner on itse ilmoittanut olevansa valmis kantamaan vastuun, jos osoittautuu, etteivät ohjelman tiedot pidä paikkaansa. Rantakankaan mielestä näin on nyt käynyt ilmi.

- Toimitusjohtaja viime kädessä huolehtii siitä, että vastuunottaja löytyy. Koska Jungner on näin ilmoittanut, nyt vain tietysti odotetaan, milloin se realisoituu, Rantakangas sanoi.
+
Olen aiemmin kannattanut Väykky-Patea SuoKustan johtoon... nyt vaihdan hevosta... Antti Rantakangas olisi lahja Isänmaalle agraarisosialistisen hurmosliikkeen ykkösmesuna  :P ::) ::) ;D ;D :D :D
Kannatetaan Pohjois-Pohjanmaan miestä!

Veeti

  • Vieras
Vs: Olen muuttanut mieleni...
Kepun pohohohojalaaaaaaaaaaaaaaset Rantakangas ja Vilkuna olivat v. 2003 kepun noustessa hallitukseen heti AB-alueen viljelijöitten tukien kimpussa.

AB-alueen tuottaja on saanut tuntea herrojen  leikkaukset tulotasonsa alamäkenä.

Rantakangas olisi ihan hyvä johtamaan oppositiopuolue kepua.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ylen päätökset...
No mites tässä YLE:n jupakassa sitten pitäisi edetä ????
Siitä päättää Yle - ja Sössö tietysti pääsisi omalta osaltaan "päättämään" viemällä jutun käräjiin... mutta sinne hän retuuttaa vain pikkulikkoja  :o :o >:( >:(
No mitä se YLE oikein päättää ???? Onko tapahtumassa jotain ????

Ei minun tietojeni mukaan... homma jää tähän.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kannatus...
Keskustan varapuheenjohtaja Antti Rantakangas oli tänään eduskunnassa ärhäkällä päällä.

- Tämä operaatio, jossa pääministeri yritettiin syrjäyttää todella härskillä ja häikäilemättömällä tavalla, ei voi johtaa siihen, että mikään ei muutu ja vastuunkantajaa ei löydy, Rantakangas sanoi. Hän vetosi siihen, että toimitusjohtaja Mikael Jungner on itse ilmoittanut olevansa valmis kantamaan vastuun, jos osoittautuu, etteivät ohjelman tiedot pidä paikkaansa. Rantakankaan mielestä näin on nyt käynyt ilmi.

- Toimitusjohtaja viime kädessä huolehtii siitä, että vastuunottaja löytyy. Koska Jungner on näin ilmoittanut, nyt vain tietysti odotetaan, milloin se realisoituu, Rantakangas sanoi.
+
Olen aiemmin kannattanut Väykky-Patea SuoKustan johtoon... nyt vaihdan hevosta... Antti Rantakangas olisi lahja Isänmaalle agraarisosialistisen hurmosliikkeen ykkösmesuna  :P ::) ::) ;D ;D :D :D
Kannatetaan Pohjois-Pohjanmaan miestä!

Juu... Kokoomus kannattaa aina idioottia Kepun johtoon - Antti on sen sarjan aatelia  :P :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Vaihto...
Kepun pohohohojalaaaaaaaaaaaaaaset Rantakangas ja Vilkuna olivat v. 2003 kepun noustessa hallitukseen heti AB-alueen viljelijöitten tukien kimpussa. AB-alueen tuottaja on saanut tuntea herrojen  leikkaukset tulotasonsa alamäkenä. Rantakangas olisi ihan hyvä johtamaan oppositiopuolue kepua.

Ei ei ei ja ei... heti vaan vaihtoon  :P :P ::) ::) ;D ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Hmmmm... joo joo
"Olen muuttanut mieleni..."

-Taitaa Aulis ja Paavo olla yhtä hyviä tässä takinkäännössä... :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Takinkääntö...
"Olen muuttanut mieleni..." -Taitaa Aulis ja Paavo olla yhtä hyviä tässä takinkäännössä... :D

Minä käännän takkini aina kun siihen on perusteltu syy... en esim. allekirjoita kovinkaan montaa nuoruusvuosieni mielipidettä... enää... onneksi  :P ::) :D :D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Takinkääntö...
"Olen muuttanut mieleni..." -Taitaa Aulis ja Paavo olla yhtä hyviä tässä takinkäännössä... :D

Minä käännän takkini aina kun siihen on perusteltu syy... en esim. allekirjoita kovinkaan montaa nuoruusvuosieni mielipidettä... enää... onneksi  :P ::) :D :D
Tosiaan onneksi, kunhan luopuisit vielä -joistakin- nykyisistäkin mielipiteistäsi...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Takinkääntö...
"Olen muuttanut mieleni..." -Taitaa Aulis ja Paavo olla yhtä hyviä tässä takinkäännössä... :D

Minä käännän takkini aina kun siihen on perusteltu syy... en esim. allekirjoita kovinkaan montaa nuoruusvuosieni mielipidettä... enää... onneksi  :P ::) :D :D

Juu, eihän Paavokaan harrasta asioiden tiukkaa allekirjoittamista... Ehkä nyt mitä vähän puhtaaksikirjoituksessa sattuu asioiden paino muuttumaan ja hiha lipsahtaa vuori nurinpäin.  ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vanha juttu...
"Olen muuttanut mieleni..." -Taitaa Aulis ja Paavo olla yhtä hyviä tässä takinkäännössä... :D
Minä käännän takkini aina kun siihen on perusteltu syy... en esim. allekirjoita kovinkaan montaa nuoruusvuosieni mielipidettä... enää... onneksi  :P ::) :D :D
Tosiaan onneksi, kunhan luopuisit vielä -joistakin- nykyisistäkin mielipiteistäsi...

Mites mul tuliki tosta mieleeni ku olin taannoin Kepun puoluekokouksessa Kuopiossa... siinä pihalla seiso yks ukko, ja paikalle lompsi sen kaveri... katteli vähän aikaa ja tokas "sullaha on kuset housussa"...

- ja paskat, tokas ukko.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Olen muuttanut mieleni...
AuA mainitsee usein jonkun käräjille vedetyn pikkulikan. Muistan ainoastaan ketkun Ruususen Muistan ainoastaan ketkun Ruususen,joka yritti rahastaa Vanhasta. Kuka se pikkulikka on?