Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuho-Aho pressaks...  (Luettu 1693 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Tuho-Aho pressaks...
Presidentti Martti Ahtisaari on kansainvälisissä lehtiarvioissa noussut vaivihkaa ehdokkaaksi EU:n tulevaan presidentin virkaan. Matti Vanhasen mukaan on erinomaista, että hyviä suomalaisnimiä on esillä sekä EU:n ulkoministerin että presidentin virkaan. Lokakuun alussa amerikkalainen New York Times -lehti listasi presidentti Martti Ahtisaaren mahdollisena ehdokkaana EU:n presidentiksi. Tuoreimmassa brittiläisessä Economist-lehdessä Eurooppa-asioihin perehtynyt kolumnisti tekee samoin.
+
No jo on kumma, että kukaan ei oo ehdottanu Tuho-Ahoa... Ajatusten Räyrinkiä  :o :o >:( >:( >:( :P ;D ::)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tuho-Aho pressaks...
Aulista nyppii, kun Lipposta kammetaan sivuraiteelle ????

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tuho-Aho pressaks...
Presidentti Martti Ahtisaari on kansainvälisissä lehtiarvioissa noussut vaivihkaa ehdokkaaksi EU:n tulevaan presidentin virkaan. Matti Vanhasen mukaan on erinomaista, että hyviä suomalaisnimiä on esillä sekä EU:n ulkoministerin että presidentin virkaan. Lokakuun alussa amerikkalainen New York Times -lehti listasi presidentti Martti Ahtisaaren mahdollisena ehdokkaana EU:n presidentiksi. Tuoreimmassa brittiläisessä Economist-lehdessä Eurooppa-asioihin perehtynyt kolumnisti tekee samoin.
+
No jo on kumma, että kukaan ei oo ehdottanu Tuho-Ahoa... Ajatusten Räyrinkiä  :o :o >:( >:( >:( :P ;D ::)


ahtisaaren rahallisista väärinymmärryksistä oli joskus enemmänkin juttua :P

ne kaivetaan esiin kun tarvitaan :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Kampeaminen...
Aulista nyppii, kun Lipposta kammetaan sivuraiteelle ????

Enemmän mä oon huolissani siitä kuinka Rehnin käy - ku siitä tulee tähän maahan vielä pressa  :P ::) ;D :P

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kampeaminen...
Aulista nyppii, kun Lipposta kammetaan sivuraiteelle ????

Enemmän mä oon huolissani siitä kuinka Rehnin käy - ku siitä tulee tähän maahan vielä pressa  :P ::) ;D :P

Jaa, sinä se oot huolissasi vain Rehnistä, etkö maasta yhtään ????

Veeti

  • Vieras
Vs: Kampeaminen...
Aulista nyppii, kun Lipposta kammetaan sivuraiteelle ????

Enemmän mä oon huolissani siitä kuinka Rehnin käy - ku siitä tulee tähän maahan vielä pressa  :P ::) ;D :P

Olipa taas hirveää englanninkielen pahoinpitelyä kun Olli Oppipoika esiintyi TV-uutisissa. huhhuh!

Aulis Anttila

  • Vieras
Höh...
Aulista nyppii, kun Lipposta kammetaan sivuraiteelle ????
Enemmän mä oon huolissani siitä kuinka Rehnin käy - ku siitä tulee tähän maahan vielä pressa  :P ::) ;D :P
Jaa, sinä se oot huolissasi vain Rehnistä, etkö maasta yhtään ????

Otsikossa kaikki.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Höh...
Aulista nyppii, kun Lipposta kammetaan sivuraiteelle ????
Enemmän mä oon huolissani siitä kuinka Rehnin käy - ku siitä tulee tähän maahan vielä pressa  :P ::) ;D :P
Jaa, sinä se oot huolissasi vain Rehnistä, etkö maasta yhtään ????

Otsikossa kaikki.

Miten tuota nyt sitten tulkitsisi, oletko samaa mieltä vai eri mieltä ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Mielipide...
Aulista nyppii, kun Lipposta kammetaan sivuraiteelle ????
Enemmän mä oon huolissani siitä kuinka Rehnin käy - ku siitä tulee tähän maahan vielä pressa  :P ::) ;D :P
Jaa, sinä se oot huolissasi vain Rehnistä, etkö maasta yhtään ????
Otsikossa kaikki.
Miten tuota nyt sitten tulkitsisi, oletko samaa mieltä vai eri mieltä ????

Olen mieltä  ::) ::) ::)