Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuningasajatus!  (Luettu 6498 kertaa)

MLK

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Agronjetin ryhityskehmä
Vs: Uutta pukkaa
Vaurastuvista demareista tulee uusi keskusta,eivät halua maksaa veroja mutta vaativat yhteiskunnalta osaansa,tämä oli yksi suurimpia syitä kun perintöverouudistusta touhuttiin.Menestyvät kepulaiset siirtyvät oikealle,syrjäytyvät vasemmalle korpikommunisteiksi.Kokoomus on ja pysyy diasporapuolueena,monta tietäjää ja päättäjää jotka vaikuttavat ympäri EU:n aluetta,vetoaa isänmaallisuuteen mutta toimii itsekkäästi.
"Jos seipään molemmissa päissä on pässinpää,kumman osa on onnekkaampi?"
  Bisquit

Aulis Anttila

  • Vieras
Ei hätiä mitiä...
Olisiko se sitten niin että KaKot liittyisivät KePuun vai väinvastoin? Mikä puolueen nimeksi tulisi..
Keskosmus?
Kokokusta?
K Esko koomas kusta?
Koomamus?
Ja ennen kun joku taas vetää 25 000-40 000 hehtaaria hernepeltoja nenäänsä niin tässä viestissä esitetyt puolueen nimet ovat täysin fiktiivisiä, niillä ei ole todenperäistä taustaa eivätkä ne edusta minun tai jonkun tuntemani ihmisryhmän kantaa. Sanamuunnokset on väännetty typerästi ja lapsellisesti nykyisten ja arvostettujen puolueiden nimissä esiintyvistä kirjaimista. Olen pahoillani.

Ihan hyviä... mut käviskös "Kokoomus ja muut"  :P ::) ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kossu...
Näin yön tunteina sain hienon idean. Miksi Kepu ja Kokoomus eivät yhdistyisi yhdeksi suureksi porvaripuolueeksi?  ::)Loppuis tää iänikuinen natkutus tälläkin palstalla.  ;D :D

Sitä on yritetty kabineteissa jo vuosikymmeniä - tuloksetta. Itse olin mukansa moisissa "keskusteluissa" ensi kerran joskus 60-luvun lopulla... Kepun legendaarisessa Pursarin puoluetoimistossa - isäntänä ollut Mikko Immonen ei vielä silloin ollut puoluesihteeri, mutta nousi tähän tehtävään Vironperän Jussin loppukaudeksi 70-luvulla - tolokun mies oli Mikko... sanos sawålax  ;D ;D :D :D :D
Ehkäpä ne olivatkin, silloin ammoin, vielä niin kaukana toisistaan. Nykypäivän Keskusta urbanisoituu vauhdilla, niinkuin Suomikin, kun Pudasjärven tapaiset maalaiskylätkin ovat kapunkeja.
uusi sukupolvi ottaa puolueen haltuunsa - Kepu voisi ottaa Kokoomuksesta mallia  :P :P ;D ;D :D :D
Miksi? ...annetaan kepun  kuihtua rauhassa  pois...näin kävi joskus liberaaleillekin
Kuihtuuhan se... mutta ottaa aikaa vuosikymmenen... ehkä kaksikin  :o :o >:( >:(
Sitähän seuraamme pilven reunalla...otan voittamani kossupullon ja kannettavan mukaan.

Et voita... mut otetaan se silti mukaan  :P :P ;D ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kuningasajatus!
Näin yön tunteina sain hienon idean. Miksi Kepu ja Kokoomus eivät yhdistyisi yhdeksi suureksi porvaripuolueeksi?  ::)Loppuis tää iänikuinen natkutus tälläkin palstalla.  ;D :D

Eihän se sovi kun silloin ei olisi ketään jota syyttää kaikesta pahasta, vrt. erään puolueen demonisointi.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kuningasajatus!
Muuten hyvä ajatus, mutta siinä on se huono puoli, ettei siinä ole mitään järkeä ????

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Uutta pukkaa
Vaurastuvista demareista tulee uusi keskusta,eivät halua maksaa veroja mutta vaativat yhteiskunnalta osaansa,tämä oli yksi suurimpia syitä kun perintöverouudistusta touhuttiin.Menestyvät kepulaiset siirtyvät oikealle,syrjäytyvät vasemmalle korpikommunisteiksi.Kokoomus on ja pysyy diasporapuolueena,monta tietäjää ja päättäjää jotka vaikuttavat ympäri EU:n aluetta,vetoaa isänmaallisuuteen mutta toimii itsekkäästi.

Anteeksi nyt kauheasti, mutta tuo on aika osuva analyysi.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Uutta pukkaa
Vaurastuvista demareista tulee uusi keskusta,eivät halua maksaa veroja mutta vaativat yhteiskunnalta osaansa,tämä oli yksi suurimpia syitä kun perintöverouudistusta touhuttiin.Menestyvät kepulaiset siirtyvät oikealle,syrjäytyvät vasemmalle korpikommunisteiksi.Kokoomus on ja pysyy diasporapuolueena,monta tietäjää ja päättäjää jotka vaikuttavat ympäri EU:n aluetta,vetoaa isänmaallisuuteen mutta toimii itsekkäästi.

Anteeksi nyt kauheasti, mutta tuo on aika osuva analyysi.

Muuten ihan hyvä mielipide, mutta olet väärässä ????
Hyväpalkkaiset duunit ovat yhteiskunnassa häviämässä, sama kehitys on ollut jo parikymmentä vuotta, Suomeen se tulee vain jälkijunassa ????
Joten kuvitelma "vaurastuvista demareista" on vain harhaa, palkkaerot on kasvussa ja varsin rajusti, kaikilla yhteiskunnan toimialoilla ????

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kuningasajatus!
Tuota muuten kylillä kyselee että misäs on kokkareiden ehdokas eu:n palleille?   eikö ketään noin suureessa puolueessa voita heittää kehiin ja vaikuttamaan edes johonki?   tosiaan, sehän puuttuupi!

Aulis Anttila

  • Vieras
Kokoomuksen ehdokas...
Tuota muuten kylillä kyselee että misäs on kokkareiden ehdokas eu:n palleille?   eikö ketään noin suureessa puolueessa voita heittää kehiin ja vaikuttamaan edes johonki?   tosiaan, sehän puuttuupi!

Kokoomuksen ehdokas on hallituksen ehdokas - toistaiseksi vain Olli Rehn... oliko uutinen... tai hällä ja väliä.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Ei hätiä mitiä...
Olisiko se sitten niin että KaKot liittyisivät KePuun vai väinvastoin? Mikä puolueen nimeksi tulisi..
Keskosmus?
Kokokusta?
K Esko koomas kusta?
Koomamus?
Ja ennen kun joku taas vetää 25 000-40 000 hehtaaria hernepeltoja nenäänsä niin tässä viestissä esitetyt puolueen nimet ovat täysin fiktiivisiä, niillä ei ole todenperäistä taustaa eivätkä ne edusta minun tai jonkun tuntemani ihmisryhmän kantaa. Sanamuunnokset on väännetty typerästi ja lapsellisesti nykyisten ja arvostettujen puolueiden nimissä esiintyvistä kirjaimista. Olen pahoillani.

Ihan hyviä... mut käviskös "Kokoomus ja muut"  :P ::) ;D

yhdistymisessä 1 & 1 olisi  1,2   , jos kepulit ja kokoojat yhdistyisivät 8)

pitää ottaa mukaan persut jotka oikeasti ovat päässeet kaupunkeihin ;)

nimeksi sopisi  perskoplamus ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ei hätiä mitiä...
Olisiko se sitten niin että KaKot liittyisivät KePuun vai väinvastoin? Mikä puolueen nimeksi tulisi..
Keskosmus?
Kokokusta?
K Esko koomas kusta?
Koomamus?
Ja ennen kun joku taas vetää 25 000-40 000 hehtaaria hernepeltoja nenäänsä niin tässä viestissä esitetyt puolueen nimet ovat täysin fiktiivisiä, niillä ei ole todenperäistä taustaa eivätkä ne edusta minun tai jonkun tuntemani ihmisryhmän kantaa. Sanamuunnokset on väännetty typerästi ja lapsellisesti nykyisten ja arvostettujen puolueiden nimissä esiintyvistä kirjaimista. Olen pahoillani.

Ihan hyviä... mut käviskös "Kokoomus ja muut"  :P ::) ;D

yhdistymisessä 1 & 1 olisi  1,2   , jos kepulit ja kokoojat yhdistyisivät 8)

pitää ottaa mukaan persut jotka oikeasti ovat päässeet kaupunkeihin ;)

nimeksi sopisi  perskoplamus ;D ;D ;D

Niin tai kansallinen perskusta ????

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kuningasajatus!
Ja jos vielä RKP liittyisi samaan seuraan:

Ruotsalainen PersKoplaus. Puolueen puheenjohtaja ei saisi esiintyä televisiossa ennen kello 23:00. Ja sittenkin vain sumennttuna  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Ei huono...
Olisiko se sitten niin että KaKot liittyisivät KePuun vai väinvastoin? Mikä puolueen nimeksi tulisi..
Keskosmus?
Kokokusta?
K Esko koomas kusta?
Koomamus?
Ja ennen kun joku taas vetää 25 000-40 000 hehtaaria hernepeltoja nenäänsä niin tässä viestissä esitetyt puolueen nimet ovat täysin fiktiivisiä, niillä ei ole todenperäistä taustaa eivätkä ne edusta minun tai jonkun tuntemani ihmisryhmän kantaa. Sanamuunnokset on väännetty typerästi ja lapsellisesti nykyisten ja arvostettujen puolueiden nimissä esiintyvistä kirjaimista. Olen pahoillani.
Ihan hyviä... mut käviskös "Kokoomus ja muut"  :P ::) ;D
yhdistymisessä 1 & 1 olisi  1,2   , jos kepulit ja kokoojat yhdistyisivät 8) pitää ottaa mukaan persut jotka oikeasti ovat päässeet kaupunkeihin ;) nimeksi sopisi  perskoplamus ;D ;D ;D
Niin tai kansallinen perskusta ????

No saateri vie... juu  :P ;D ;D :D :D

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Ei hätiä mitiä...


Niin tai kansallinen perskusta ????

Perikato   :D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Ei hätiä mitiä...
Olisiko se sitten niin että KaKot liittyisivät KePuun vai väinvastoin? Mikä puolueen nimeksi tulisi..
Keskosmus?
Kokokusta?
K Esko koomas kusta?
Koomamus?
Ja ennen kun joku taas vetää 25 000-40 000 hehtaaria hernepeltoja nenäänsä niin tässä viestissä esitetyt puolueen nimet ovat täysin fiktiivisiä, niillä ei ole todenperäistä taustaa eivätkä ne edusta minun tai jonkun tuntemani ihmisryhmän kantaa. Sanamuunnokset on väännetty typerästi ja lapsellisesti nykyisten ja arvostettujen puolueiden nimissä esiintyvistä kirjaimista. Olen pahoillani.

Ihan hyviä... mut käviskös "Kokoomus ja muut"  :P ::) ;D
KeKo han siitä tietysti tulee ja nimenomaan Ke ensin mainittuna  ::) 8)