Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vangitaan kuulustelujen ajaksi  (Luettu 7690 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Levikki...
Miten Suomenmaa kertoo   näitä kaikista tapahtumista ? Minkähänmoinen levikki mahtaa olla kyseisellä lehdellä? Tuleekohan se jollekulle kotiin saakka?

Suomenmaan itse ilmoittama keskimääräinen nettolevikki on 12783 - mikä ei takuuvarmasti pidä yhtä totuuden kanssa... ja lähdeviitettä minulla ei ole - tiedänpähän vain  :P ::) ;D :D

Aulis Anttila

• Vieras
Agraarisosialistit...
Pitäiskö tehdä rikosilmoitus Auliksesta , olet monta kertaa vaatinut Vanhasen eroa katteettomilla perusteilla .

***** Demokraattisessa valtiossa jokaisella on oikeus vaatia pääministerin eroa halutessaan. Sen kriminalisoiminen olisi fasismia.   >:( 
[/quote]

Agraarisosialistinen hurmosliikehän on muiluttajien perikuntaa koko sakki  :o :o :o >:( >:( >:(

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Levikki...
Miten Suomenmaa kertoo   näitä kaikista tapahtumista ? Minkähänmoinen levikki mahtaa olla kyseisellä lehdellä? Tuleekohan se jollekulle kotiin saakka?

Suomenmaan itse ilmoittama keskimääräinen nettolevikki on 12783 - mikä ei takuuvarmasti pidä yhtä totuuden kanssa... ja lähdeviitettä minulla ei ole - tiedänpähän vain  :P ::) ;D :D
ja se tieto on sulla siinä vasemman takajalan saappaassa :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Veeti

• Vieras
Vs: Levikki...
Miten Suomenmaa kertoo   näitä kaikista tapahtumista ? Minkähänmoinen levikki mahtaa olla kyseisellä lehdellä? Tuleekohan se jollekulle kotiin saakka?

Suomenmaan itse ilmoittama keskimääräinen nettolevikki on 12783 - mikä ei takuuvarmasti pidä yhtä totuuden kanssa... ja lähdeviitettä minulla ei ole - tiedänpähän vain  :P ::) ;D :D

Niitähän voi levitellä pitkin maita ja mantuja.

Kepun pää-äänenkannattaja on kuitenkin Maaseudun Tulevaisuus.

Viimeksi muokattu: 11.10.09 - klo:14:11 kirjoittanut Veeti

Aulis Anttila

• Vieras
Pää-äänenkannattaja...

Niinpä... eihän Suomenmaa ole edes lehti  :P ::) ;D :D

emo-heikki

• Vieras
Vs: Oikeusvaltio...

Pitäiskö tehdä rikosilmoitus Auliksesta , olet monta kertaa vaatinut Vanhasen eroa katteettomilla perusteilla .

***** Demokraattisessa valtiossa jokaisella on oikeus vaatia pääministerin eroa halutessaan. Sen kriminalisoiminen olisi fasismia.   >:( 
[/quote]

Eihän sitä kukaan ole kriminalisoinut, kyse on vaan siitä, että veronmaksajien kustantama YLE toimii vasemmistopuolue demareiden likaisentyöntekijänä, eli paskanheittäjänä.
Paskanheitto on monissa muissa maissa ihan normaalia poliittista toimintaa, eihän siinä mitään, saa nyt sitte nähdä rantautuuko ilmiö myös meille, osaksi "normaalia poliittista toimintaa" ????
Mutta, veronmasajien piikkiin, ei toimita demareiden eli yhden vasemmistopuolueen hyväksi, sen ne saavat tehdä omissa foorumeissaan, esim. SAK:ssa.

TyttöMaalta

• Vieras
Vs: Pää-äänenkannattaja...

On se. Mää oon lukenukki sitä!  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Lukeminen...
On se. Mää oon lukenukki sitä!  ;D

Oon mäki... ei se oo  :P :P ;D ;D