Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peltipoliisi  (Luettu 11555 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Missä...
Onkos naureskeleva Kokkari sitten häpeissään kun Vanhasen talosta ei löydykään sitä peräänkuulutettua erikoishöylättyä puutavaraa??

Nyt onkin oleelista missä se lautakama... tai -kasa on... ja siksi asia pitäisi viedä käräjäoikeuteen... mutta sitä Sössö ei tee... pikkulikan hän sinne kyllä vei  :o :o :o >:( >:( >:( >:(

Asiaan vaikuttaa varmaan sekin, jonka takuulla itsekkin tajuat, että jos Vanhanen haastaisi TV-2 käräjille, niin se ei saisi itse milläänlailla kommentoida asiaa, ennen oikeudenkäyntiä, koska se voidaan tulkita yritykseksi vaikuttaa oikeuden päätökseen.
Vaalit on puolentoista vuoden kuluttua, vai onko ne nyt kahden vuoden kuluttua, näinollen muut puolueet ja toimittajat saisivat rääpiä asiaa vaaleihin asti, koska asiaa tuskin saadaan pois päiväjärjestyksestä ennen sitä ????
Eli vaikka Vanhanen oikeudenkäynnin voittaisikin, niin se häviäisi vaalit ja silloin TV-2 on päässyt päämääräänsä, eli syrjäyttänyt Vanhasen.
Joten oikeudenkäynti olisi täysin turha Vanhasen ja keskustan kannalta, jos vaalit hävitään tämän jutun takia ????

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Missä...
Onkos naureskeleva Kokkari sitten häpeissään kun Vanhasen talosta ei löydykään sitä peräänkuulutettua erikoishöylättyä puutavaraa??

Nyt onkin oleelista missä se lautakama... tai -kasa on... ja siksi asia pitäisi viedä käräjäoikeuteen... mutta sitä Sössö ei tee... pikkulikan hän sinne kyllä vei  :o :o :o >:( >:( >:( >:(

Asiaan vaikuttaa varmaan sekin, jonka takuulla itsekkin tajuat, että jos Vanhanen haastaisi TV-2 käräjille, niin se ei saisi itse milläänlailla kommentoida asiaa, ennen oikeudenkäyntiä, koska se voidaan tulkita yritykseksi vaikuttaa oikeuden päätökseen.
Vaalit on puolentoista vuoden kuluttua, vai onko ne nyt kahden vuoden kuluttua, näinollen muut puolueet ja toimittajat saisivat rääpiä asiaa vaaleihin asti, koska asiaa tuskin saadaan pois päiväjärjestyksestä ennen sitä ????
Eli vaikka Vanhanen oikeudenkäynnin voittaisikin, niin se häviäisi vaalit ja silloin TV-2 on päässyt päämääräänsä, eli syrjäyttänyt Vanhasen.
Joten oikeudenkäynti olisi täysin turha Vanhasen ja keskustan kannalta, jos vaalit hävitään tämän jutun takia ????

Voisi vain todeta että niinpä...Kummasti sitä oikeutta käytiin köyhän yksinhuoltajan kanssa vaikka siihen ei ollut mitään aihetta. Kai huomasitte että Suomi on Vanhasen johdolla tuomassa Turkkia EU:iin. Onko tuon touhuissa mitään järkeä?
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Missä...

Asiaan vaikuttaa varmaan sekin, jonka takuulla itsekkin tajuat, että jos Vanhanen haastaisi TV-2 käräjille, niin se ei saisi itse milläänlailla kommentoida asiaa, ennen oikeudenkäyntiä, koska se voidaan tulkita yritykseksi vaikuttaa oikeuden päätökseen.
Vaalit on puolentoista vuoden kuluttua, vai onko ne nyt kahden vuoden kuluttua, näinollen muut puolueet ja toimittajat saisivat rääpiä asiaa vaaleihin asti, koska asiaa tuskin saadaan pois päiväjärjestyksestä ennen sitä ????
Eli vaikka Vanhanen oikeudenkäynnin voittaisikin, niin se häviäisi vaalit ja silloin TV-2 on päässyt päämääräänsä, eli syrjäyttänyt Vanhasen.
Joten oikeudenkäynti olisi täysin turha Vanhasen ja keskustan kannalta, jos vaalit hävitään tämän jutun takia ????

Voisi vain todeta että niinpä...Kummasti sitä oikeutta käytiin köyhän yksinhuoltajan kanssa vaikka siihen ei ollut mitään aihetta. Kai huomasitte että Suomi on Vanhasen johdolla tuomassa Turkkia EU:iin. Onko tuon touhuissa mitään järkeä?
[/quote]

Joo, tämä Turkin jäsenyys on kyllä kaksiteräinen miekka, toisaalta ehkä pitäisi ottaa mukaan, mutta toisaalta Turkki on kyllä selkeästi eri kaliiberia kuin varsinaiset Eurooppalaiset maat ????

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65935
Vs: Peltipoliisi
mutta islamihan on jo eu:ssa kun kohta on joka jäsenmaassa enemmistö muuttajista sieltäpäin ja kyllä kohta bb-talossakin kuletaan naimhaan huivit korvilla!    eri asia on haluaako ne enää koko eurostoliittoon.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Peltipoliisi
Hyvä idea kuvata typeryyksiä digikameralla/videolla... Jokainen kamera kuitenkin jättää oman koodinsa kuvaan, eli kamera on jäljitettävissä. Puhelinkameroista en mene sanomaan.. ::)

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Peltipoliisi
Mitä väärää on nopeusrajoituksissa ja niiden noudattamisessa?  Taannoin ajelin nopeusrajoituksen mukaan, 80 alueella oman auton mittari näytti 86 km/h, sen verran on virhettä mittarissa, joku juppi paineli Bemarillaan ohi ja muutaman minuutin kuluttua se oli sakkorysässä, kun sen sijaan minä vilkuttelin  hymyssä suin poliisien "kynsissä" olleelle bemarikuskille ja menin menojani.

Vahingonilo on joskus paras ilo.

Eihän siinä mitään, jos ne poliisit hoitelisi muitakin hommia, kun rehellisten veronmaksajien sakottamista ????
Täällä kävi myymälävarkaat kaupassa, kaksi kertaa saman päivän aikana ja veivät muutaman korin kaljaa mennessään, myyjöä soitti poliisit paikalle, niin ne ei joutaneet edes käymään, ei kummallakaan kertaa ????
Kai ne oli sakottamassa jotain "liikennerikollista" ????

Silloin kun "rehellistä veronmaksajaa" tarvii sakottaa, ei hän ole enää ollut rehellinen, vaan on rikkonut nopeusrajoitusta.

Ja just siksihän niitä peltipoliiseja on asenneltu tien varsiin, jotta poliisit ehtisivät hoitaa niitä  muita juttuja, ja jos ei liikennettä valvottaisi riittävästi  ja alkaisi kuolonkolarit lisääntymään, niin taas huudettaisiin että miksi poliisi ei tee mitään.

Hoitaako peltipoliisi rattijuopot pois Suomen teiltä? Niin sitähän minäkin.

Ja mitä ylinopeuksiin tulee, niin törkeät tapaukset ovat toki asia erikseen, mutta muuten asiassa on puhdas rahastus ja hysteria ottanut täysin vallan.

Taidat itse kuulua niihin idiootteihin, jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta, kun noin risoo, silloin, kun ajaa rajoitusten mukaan, ei tarvitse välittää, vaikka olisi peltipoliisi tai oikea poliisi pitämässä ratsiaa joka kilometrillä.

Juuri te lainrikkojat  näköjään itkette, kun teidän lain rikkomistanne valvotaan ja siitä teitä rangaistaan.

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Peltipoliisi
Mitä väärää on nopeusrajoituksissa ja niiden noudattamisessa?  Taannoin ajelin nopeusrajoituksen mukaan, 80 alueella oman auton mittari näytti 86 km/h, sen verran on virhettä mittarissa, joku juppi paineli Bemarillaan ohi ja muutaman minuutin kuluttua se oli sakkorysässä, kun sen sijaan minä vilkuttelin  hymyssä suin poliisien "kynsissä" olleelle bemarikuskille ja menin menojani.

Vahingonilo on joskus paras ilo.

Eihän siinä mitään, jos ne poliisit hoitelisi muitakin hommia, kun rehellisten veronmaksajien sakottamista ????
Täällä kävi myymälävarkaat kaupassa, kaksi kertaa saman päivän aikana ja veivät muutaman korin kaljaa mennessään, myyjöä soitti poliisit paikalle, niin ne ei joutaneet edes käymään, ei kummallakaan kertaa ????
Kai ne oli sakottamassa jotain "liikennerikollista" ????

Silloin kun "rehellistä veronmaksajaa" tarvii sakottaa, ei hän ole enää ollut rehellinen, vaan on rikkonut nopeusrajoitusta.

Jonkun insinöörin mielivaltaisesti asettama. Asialla ei ole mitään tekemistä rehellisyyden kanssa.

Ja just siksihän niitä peltipoliiseja on asenneltu tien varsiin, jotta poliisit ehtisivät hoitaa niitä  muita juttuja, ja jos ei liikennettä valvottaisi riittävästi  ja alkaisi kuolonkolarit lisääntymään, niin taas huudettaisiin että miksi poliisi ei tee mitään.

Pönttöpoliisit ei valvo rattijuoppoja ja vaarallisia ohituksia ja muita rikkeitä. Hurjastelijoilla navigaattorit jotka varoittaa niistä. Niihin ajaa epähuomiossa tavallinen lainkuuiainen veronmaksaja. Olen itse ihan hiljakkoin ajanut tutussa paikassa 2 kertaa n 20 kmh ylinopeutta pöntön ohi kun ovat laskeneet sallitun nopeuden ko kohdalla 20 kmh. Jostain syystä sillä kohdalla saanut ajaa toiseen suuntaan 80 kmh ja toiseen 60 kmh, nyt yhtenäistäneet nopeuden. Tuosta kun ajanut vuosikausia niin ei sitä niin helposti opi. Rajoitusmerkkikin juuri siinä mistä pönttö mittaa nopeuden. Pelkkää rahastusta sanon minä. Ei mitään tekoa liikenneturvallisuuden kanssa. Ei onneksi ollut kameraa pöntössä ;D


Taidat itse kuulua niihin idiootteihin, jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta, kun noin risoo, silloin, kun ajaa rajoitusten mukaan, ei tarvitse välittää, vaikka olisi peltipoliisi tai oikea poliisi pitämässä ratsiaa joka kilometrillä.

Juuri te lainrikkojat  näköjään itkette, kun teidän lain rikkomistanne valvotaan ja siitä teitä rangaistaan.

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Peltipoliisi
*****, tollasilta asennevammaisilta pitäisi ottaa kortti pois kokonaan.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Peltipoliisi
Mitä väärää on nopeusrajoituksissa ja niiden noudattamisessa?  Taannoin ajelin nopeusrajoituksen mukaan, 80 alueella oman auton mittari näytti 86 km/h, sen verran on virhettä mittarissa, joku juppi paineli Bemarillaan ohi ja muutaman minuutin kuluttua se oli sakkorysässä, kun sen sijaan minä vilkuttelin  hymyssä suin poliisien "kynsissä" olleelle bemarikuskille ja menin menojani.

Vahingonilo on joskus paras ilo.

Eihän siinä mitään, jos ne poliisit hoitelisi muitakin hommia, kun rehellisten veronmaksajien sakottamista ????
Täällä kävi myymälävarkaat kaupassa, kaksi kertaa saman päivän aikana ja veivät muutaman korin kaljaa mennessään, myyjöä soitti poliisit paikalle, niin ne ei joutaneet edes käymään, ei kummallakaan kertaa ????
Kai ne oli sakottamassa jotain "liikennerikollista" ????

Silloin kun "rehellistä veronmaksajaa" tarvii sakottaa, ei hän ole enää ollut rehellinen, vaan on rikkonut nopeusrajoitusta.

Jonkun insinöörin mielivaltaisesti asettama. Asialla ei ole mitään tekemistä rehellisyyden kanssa.

Ja just siksihän niitä peltipoliiseja on asenneltu tien varsiin, jotta poliisit ehtisivät hoitaa niitä  muita juttuja, ja jos ei liikennettä valvottaisi riittävästi  ja alkaisi kuolonkolarit lisääntymään, niin taas huudettaisiin että miksi poliisi ei tee mitään.

Pönttöpoliisit ei valvo rattijuoppoja ja vaarallisia ohituksia ja muita rikkeitä. Hurjastelijoilla navigaattorit jotka varoittaa niistä. Niihin ajaa epähuomiossa tavallinen lainkuuiainen veronmaksaja. Olen itse ihan hiljakkoin ajanut tutussa paikassa 2 kertaa n 20 kmh ylinopeutta pöntön ohi kun ovat laskeneet sallitun nopeuden ko kohdalla 20 kmh. Jostain syystä sillä kohdalla saanut ajaa toiseen suuntaan 80 kmh ja toiseen 60 kmh, nyt yhtenäistäneet nopeuden. Tuosta kun ajanut vuosikausia niin ei sitä niin helposti opi. Rajoitusmerkkikin juuri siinä mistä pönttö mittaa nopeuden. Pelkkää rahastusta sanon minä. Ei mitään tekoa liikenneturvallisuuden kanssa. Ei onneksi ollut kameraa pöntössä ;D


Taidat itse kuulua niihin idiootteihin, jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta, kun noin risoo, silloin, kun ajaa rajoitusten mukaan, ei tarvitse välittää, vaikka olisi peltipoliisi tai oikea poliisi pitämässä ratsiaa joka kilometrillä.

Juuri te lainrikkojat  näköjään itkette, kun teidän lain rikkomistanne valvotaan ja siitä teitä rangaistaan.

Käytännössä ajan useimmiten sakkorajalla so 10 kmh ylinopeutta. Pöntön kohdalla tietysti huomautusrajan alle.
Tulikohan siihen muutosta näiden uusien ohjeiden mukaan kun joillain tieosuuksilla on ollut ns nollatoleranssi? Joku varmaan tietää onko se sakkoraja nyt 10 km ylinopeutta vai 13 km. Tuon teknisen turvarajan vähentämisestä kun on lehdissä ollut kaksi versiota.
Minua risoo nuo tasan nopeusrajoitusta tai jopa hieman alle tarkistamattoman mittarin mukaan ajavat. Alinopeuksista myös sakot! Lisäksi on näitä urkupolkijoita joilla nopeus vaihtelee 20 kmh. Kun en vielä ole saanut irti autoa jossa mukautuva vakionopeudensäädin vituttaa semmoisen perässä ajaminen. Oma tapauksensa on nämä vanhemmat liippalakkimiehet jotka ajaa n. 70 kmh oli rajoitus sitten mikä tahansa. Ei tarvitse nopeusrajoituksia seurailla ja selviää kuitenkin rikesakolla :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Peltinen kansalaispoliisi
Mitä väärää on nopeusrajoituksissa ja niiden noudattamisessa?  Taannoin ajelin nopeusrajoituksen mukaan, 80 alueella oman auton mittari näytti 86 km/h, sen verran on virhettä mittarissa, joku juppi paineli Bemarillaan ohi ja muutaman minuutin kuluttua se oli sakkorysässä, kun sen sijaan minä vilkuttelin  hymyssä suin poliisien "kynsissä" olleelle bemarikuskille ja menin menojani.

Vahingonilo on joskus paras ilo.

Eihän siinä mitään, jos ne poliisit hoitelisi muitakin hommia, kun rehellisten veronmaksajien sakottamista ????
Täällä kävi myymälävarkaat kaupassa, kaksi kertaa saman päivän aikana ja veivät muutaman korin kaljaa mennessään, myyjöä soitti poliisit paikalle, niin ne ei joutaneet edes käymään, ei kummallakaan kertaa ????
Kai ne oli sakottamassa jotain "liikennerikollista" ????

Silloin kun "rehellistä veronmaksajaa" tarvii sakottaa, ei hän ole enää ollut rehellinen, vaan on rikkonut nopeusrajoitusta.

Ja just siksihän niitä peltipoliiseja on asenneltu tien varsiin, jotta poliisit ehtisivät hoitaa niitä  muita juttuja, ja jos ei liikennettä valvottaisi riittävästi  ja alkaisi kuolonkolarit lisääntymään, niin taas huudettaisiin että miksi poliisi ei tee mitään.

Hoitaako peltipoliisi rattijuopot pois Suomen teiltä? Niin sitähän minäkin.

Ja mitä ylinopeuksiin tulee, niin törkeät tapaukset ovat toki asia erikseen, mutta muuten asiassa on puhdas rahastus ja hysteria ottanut täysin vallan.

Taidat itse kuulua niihin idiootteihin, jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta, kun noin risoo, silloin, kun ajaa rajoitusten mukaan, ei tarvitse välittää, vaikka olisi peltipoliisi tai oikea poliisi pitämässä ratsiaa joka kilometrillä.

Juuri te lainrikkojat  näköjään itkette, kun teidän lain rikkomistanne valvotaan ja siitä teitä rangaistaan.

Olisit hakenut poliisiksi (pelti tai tavallinen - oma valinta  :D ) koska nyt vakaana ja varmana kansalaispoliisina joudut toimimaan omalla ajallasi palkattomana.

Oliko Saksan demokraattinen tasavalta muuten suosikkivaltiosi?
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Peltipoliisi
*****, tollasilta asennevammaisilta pitäisi ottaa kortti pois kokonaan.

Totta. Vietkö itse vai pitäisikö soittaa virkavalta hakemaan? ;D
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Peltipoliisi
*****, tollasilta asennevammaisilta pitäisi ottaa kortti pois kokonaan.

Miten niin asennevamma, mitä hienoa on siinä että kaikenlainen tyhjänpäiväinen valvonta kokoajan lisääntyy yhteiskunnassa ????
Pitäisihän sinun tuo maajussina ymmärtää, tämä ylimääräinen valvonta.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Yhen lajin idiootille vastaus:

Taidat itse kuulua niihin idiootteihin, jotka ajaa jatkuvasti ylinopeutta, kun noin risoo, silloin, kun ajaa rajoitusten mukaan, ei tarvitse välittää, vaikka olisi peltipoliisi tai oikea poliisi pitämässä ratsiaa joka kilometrillä.

En aja koskaan ylinopeutta. Ajan oikeaa tilannenopeutta.
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Elmu-kelmu...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1738428

 :D :D :D joku saanut sakot ja kosto on suloista  :D :D :D

Josaki telviisio-ohjelmassa joku Jeremy (ei Ron) kertoi, että on tähän hellävaraisempi konstikin.
"Elmu-kelmua" kameran linssiin...  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Peltipoliisi
Myönnän, että kuumenen herkästi tästä asiasta, mutta se johtuu siitä, että eräs lähiomainen on aikanaan kuollut liikenneonnettomuudessa, jonka aiheutti juuri ylinopeutta ajanut  autoilija, tämä lähiomaiseni olisi selviytynyt hengissä, jos tämä kyseinen autoilija olisi ajanut nopeusrajoituksen mukaisesti, tämä tuli hyvin selvästi ja seikkaperäisesti esiin onnettomuuden jälkiselvittelyissä, tästä tuomion saanut, ylinopeutta ajanut autoilija valitti tuomiosta hovioikeuteen saakka, mutta sai sielläkin langettavan tuomion kuoleman tuottamuksesta, tämän takia suhtaudun tosi kielteisesti kaikkiin niihin, jotka halveksivat liikennesääntöjä, ja katsovat, että he itse tietävät, mikä on muka se paras "tilannenopeus".

Sanon vielä kerran, että ovat paskoja tyyppejä ne, jotka ajaessaan laativat itse itselleen omat liikennesääntönsä ja nopeusrajoituksensa.,

Kortti pois näiltä idiooteilta.