Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haista p#### ja rikastu  (Luettu 3126 kertaa)

cappi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 313
Haista p#### ja rikastu
Opiskelijat tienaavat rahaa haistelemalla lehmänlantaa
2.1.2008 14:27

 Yhdysvaltalaisesta Purduen yliopistosta kuuluu kummia. Tai oikeastaan haisee. Opiskelijat nimittäin keräävät lisätienestejä nuuhkimalla maatilojen eri tuoksuja, mm. karjan ulosteita.

Haistelun taustalla on vakavasti otettava tieteellinen tutkimus, jolla pyritään kohentamaan karjan elinoloja. Elinolot kohenevat opiskelijoillakin, sillä he saavat 30 dollarin korvauksen yhdeltä haistelusessiolta.

- Opiskelijat ovat aika köyhiä. On sitä tullut tehtyä huonompiakin hommia, kertoi eläintieteen opiskelija Luca Magnani Associated Pressille.

Magnanin mielestä pahimmat hajut löytyvät sikaloista.

gonemies

  • Vieras
Vs: Haista p#### ja rikastu
Minulla ainakin omat  elinolot ,tai sanotaan elämänlaatu,kohentunut kuin ei tarvitse enää paskaa haistella päivittäin.

Ymmärrän kyllä että se voipi olla jollekin fetissinä.Jotkuthan fanittaa gummisaappaitakin mikä ei sekään minua kovin säväytä.

http://rblovers.web.fc2.com/

Sepedeus

  • Vieras
Ei niin
Minulla ainakin omat  elinolot ,tai sanotaan elämänlaatu,kohentunut kuin ei tarvitse enää paskaa haistella päivittäin.

Ymmärrän kyllä että se voipi olla jollekin fetissinä.Jotkuthan fanittaa gummisaappaitakin mikä ei sekään minua kovin säväytä.

http://rblovers.web.fc2.com/

http://www.youtube.com/watch?v=cDjxEGSZYew&feature=related

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Haista p#### ja rikastu
Opiskelijat tienaavat rahaa haistelemalla lehmänlantaa
2.1.2008 14:27

 Yhdysvaltalaisesta Purduen yliopistosta kuuluu kummia. Tai oikeastaan haisee. Opiskelijat nimittäin keräävät lisätienestejä nuuhkimalla maatilojen eri tuoksuja, mm. karjan ulosteita.


Mä haistelen paskaa päivittäin ja kuluttaja maksaa...
tethering holes to their concave windings

maajussi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Haista p#### ja rikastu
Suomessa kyllä tehdään veronmaksajien rahoilla vieläkin turhempia tieteellisiä tutkimuksia kuin paskanhaistelu tutkimus jenkeissä ja varmaan täälläkin vastaava tutkimus on ainakin nyt jo suunnitteilla ja rahoitushakemukset vetämässä!

Aulis Anttila

  • Vieras
Tutkimus ja rahat
Suomessa kyllä tehdään veronmaksajien rahoilla vieläkin turhempia tieteellisiä tutkimuksia kuin paskanhaistelu tutkimus jenkeissä ja varmaan täälläkin vastaava tutkimus on ainakin nyt jo suunnitteilla ja rahoitushakemukset vetämässä!

Juu... Sitran Tuho-Aho kaivaa kuvettaan  >:(  :(  :o

Lahtari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 167
Vs: Tutkimus ja rahat
Suomessa kyllä tehdään veronmaksajien rahoilla vieläkin turhempia tieteellisiä tutkimuksia kuin paskanhaistelu tutkimus jenkeissä ja varmaan täälläkin vastaava tutkimus on ainakin nyt jo suunnitteilla ja rahoitushakemukset vetämässä!

Juu... Sitran Tuho-Aho kaivaa kuvettaan  >:(  :(  :o
***** Hölö hölö. ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Ahah
Suomessa kyllä tehdään veronmaksajien rahoilla vieläkin turhempia tieteellisiä tutkimuksia kuin paskanhaistelu tutkimus jenkeissä ja varmaan täälläkin vastaava tutkimus on ainakin nyt jo suunnitteilla ja rahoitushakemukset vetämässä!

Juu... Sitran Tuho-Aho kaivaa kuvettaan  >:(  :(  :o
***** Hölö hölö. ;D

Jassoo  :P  :P  :P