Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Melko kova vertaus Vanhaselta?  (Luettu 2274 kertaa)

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Melko kova vertaus Vanhaselta?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1736511

Kyllä siellä sinipuna ylessä korvia kuumottaa. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Melko kova vertaus Vanhaselta?
jep ylehän on täysin vastuussa vaalirahoituksesta ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Melko kova vertaus Vanhaselta?
jep ylehän on täysin vastuussa vaalirahoituksesta ;D

  Joo ja Rantakangas sanoi Ylen olevan eduskunnan kanava.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22113
Vs: Melko kova vertaus Vanhaselta?
No Ylessähän on vielä rippeet jäljellä tuosta ajasta jolloin kepulit roikkuivat demarien hallituksissa apupuolueena kieli ruskeana.

Demarit parinkymmenen prosentin äänisaaliilla hallitsi maatamme yli sataprosenttisesti ja siitä saamme yksistään kiittä kepuloisia.

Yle on näitä viimeisiä linnakkeita ympäristöministeriön ohella vaikka jälkimmäisessä valta onkin sulavasti vaihtunut viherpiipertäjille.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Melko kova vertaus Vanhaselta?
No Ylessähän on vielä rippeet jäljellä tuosta ajasta jolloin kepulit roikkuivat demarien hallituksissa apupuolueena kieli ruskeana.

Demarit parinkymmenen prosentin äänisaaliilla hallitsi maatamme yli sataprosenttisesti ja siitä saamme yksistään kiittä kepuloisia.

Yle on näitä viimeisiä linnakkeita ympäristöministeriön ohella vaikka jälkimmäisessä valta onkin sulavasti vaihtunut viherpiipertäjille.

Eikös menneinä vuosina kako ollut demareitten kanssa parissa kolmessa hallituksessa?
Silloin kakoilla oli naamakin niin ruskea ettei *******stä meinannut hyvällä tahdollakaan erottaa. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Melko kova vertaus Vanhaselta?
voi ei
sekö oli naama :o
minä luulin että jääny pyyhkimättä ja housut alas, hyyssissä käönnin jäläkeen

ihimettelinki miksi kamerat suunnattu alas :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Hakamaa

  • Vieras
Vs: Melko kova vertaus Vanhaselta?
Columbo-Korvolalla lienee epätoivoinen urakka löytää rikosta tältä vuosituhannelta, olihan se melkoinen tilaus demareilta sopivasti luottamusäänestyksen alla. Mutta toivotaan että kohu jatkuu kun kannatusluvut lähti nouseen. Mitä tulee sinipunahaihatteluun niin sanon että ei toteudu Suomessa ainakaan seuraavien vaalien jälkeen jos sittenkään. Demareilla kun ei ole johtajaa ollenkaan ja ko. lössi muutenkin vastatuulessa euroopassa. HYVÄ MATTI!!!

Aulis Anttila

  • Vieras
Hallituskokemukset...
Eikös menneinä vuosina kako ollut demareitten kanssa parissa kolmessa hallituksessa? Silloin kakoilla oli naamakin niin ruskea ettei *******stä meinannut hyvällä tahdollakaan erottaa. ;D

Sinä aikana kun minä olen seurannut politiikkaa läheltä - jopa sisäpiiristä - niin ainoa karmaiseva kokemus on Tuho-Ahon hallitus - Holkerin ja Lipposen pääministeriydessä Kokoomus vaikutti hallituspolitiikkaan tasavertaisena hallituskumppanina.

Hakamaa

  • Vieras
Vs: Hallituskokemukset...
Sinä aikana kun minä olen seurannut politiikkaa läheltä - jopa sisäpiiristä - niin ainoa karmaiseva kokemus on Tuho-Ahon hallitus - Holkerin ja Lipposen pääministeriydessä Kokoomus vaikutti hallituspolitiikkaan tasavertaisena hallituskumppanina.
Ahon hallitus siksi kun Holkerin virheiden vuoksi maa oli syöksymässä perikatoon, olen samaa mieltä, olihan se karmeaa.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Hallituskokemukset...
Eikös menneinä vuosina kako ollut demareitten kanssa parissa kolmessa hallituksessa? Silloin kakoilla oli naamakin niin ruskea ettei *******stä meinannut hyvällä tahdollakaan erottaa. ;D

Sinä aikana kun minä olen seurannut politiikkaa läheltä - jopa sisäpiiristä - niin ainoa karmaiseva kokemus on Tuho-Ahon hallitus - Holkerin ja Lipposen pääministeriydessä Kokoomus vaikutti hallituspolitiikkaan tasavertaisena hallituskumppanina.
Aho siis sitoi kokkarit nurkkaan ja laittoi suukapulan  :o

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Hallituskokemukset...
Eikös menneinä vuosina kako ollut demareitten kanssa parissa kolmessa hallituksessa? Silloin kakoilla oli naamakin niin ruskea ettei *******stä meinannut hyvällä tahdollakaan erottaa. ;D

Sinä aikana kun minä olen seurannut politiikkaa läheltä - jopa sisäpiiristä - niin ainoa karmaiseva kokemus on Tuho-Ahon hallitus - Holkerin ja Lipposen pääministeriydessä Kokoomus vaikutti hallituspolitiikkaan tasavertaisena hallituskumppanina.

Tekikös se Holkeri muuta kuin joi kaffetta?
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Melko kova vertaus Vanhaselta?
söehä se kessäyneitä silakoeta
Elämä on parasta kometiijjaa

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Hallituskokemukset...
Eikös menneinä vuosina kako ollut demareitten kanssa parissa kolmessa hallituksessa? Silloin kakoilla oli naamakin niin ruskea ettei *******stä meinannut hyvällä tahdollakaan erottaa. ;D

Sinä aikana kun minä olen seurannut politiikkaa läheltä - jopa sisäpiiristä - niin ainoa karmaiseva kokemus on Tuho-Ahon hallitus - Holkerin ja Lipposen pääministeriydessä Kokoomus vaikutti hallituspolitiikkaan tasavertaisena hallituskumppanina.
ilimankos kaikki sukelti nii syvälle pers...een
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY