Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sana vs sana  (Luettu 1625 kertaa)

Movado

  • Vieras
Sana vs sana
Vanhanen väittää toista kuin ylen toimitus - jos nyt jää valheesta kiinni niin en käsitä jos saa luottamuksen eduskunnassa > ero

"Itse tunnistan tästä ohjelmasta vain yhden sellaisen tilauksen, jonka helsinkiläiselle rakennusyritykselle olen tehnyt ja siitä on pitänyt tulla aivan normaali lasku. Koetan selvittää sen tämän päivän aikana", Vanhanen sanoi tiistaina aamulla. "

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Sana vs sana
Ja mikähän todistaisi että Vanhanen valehtelee, koska Yle ei ole esittänyt yhtään todistetta. Ja se huomattava lahjoitus on varmaan heidän mielestään loota 3tuuman rautanauloja, ja vielä sinkittyjä.

Sahrami

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 212
Vs: Sana vs sana
Ja mikähän todistaisi että Vanhanen valehtelee, koska Yle ei ole esittänyt yhtään todistetta. Ja se huomattava lahjoitus on varmaan heidän mielestään loota 3tuuman rautanauloja, ja vielä sinkittyjä.


AIVAN!!!

Olisi edes sanoa tuote mitä "toimitus" koskee!
Uusi pihatto tulossa - sitten kun minusta tulee lottovoittaja

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Sana vs sana


"Itse tunnistan tästä ohjelmasta vain yhden sellaisen tilauksen, jonka helsinkiläiselle rakennusyritykselle olen tehnyt ja siitä on pitänyt tulla aivan normaali lasku. Koetan selvittää sen tämän päivän aikana", Vanhanen sanoi tiistaina aamulla. "
[/quote]
Kyse oli kirjahyllyn tekotarpeista.
Harmittaa kun olen niin vanha ,etten jaksa enää muuttaa muualle.Kyllästyttää koko suomalainen media.
Vanhasen tekemisiä on paisuteltu ja liioiteltu koko ajan.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Aulis Anttila

  • Vieras
Naulat...
Ja mikähän todistaisi että Vanhanen valehtelee, koska Yle ei ole esittänyt yhtään todistetta. Ja se huomattava lahjoitus on varmaan heidän mielestään loota 3tuuman rautanauloja, ja vielä sinkittyjä.

Juu... galvanoituja varmana olivatten... juu  :P ::) ;D ;D :D :D

Movado

  • Vieras
Vs: Sana vs sana
Ja mikähän todistaisi että Vanhanen valehtelee, koska Yle ei ole esittänyt yhtään todistetta. Ja se huomattava lahjoitus on varmaan heidän mielestään loota 3tuuman rautanauloja, ja vielä sinkittyjä.

Ei todista vielä mikään, mutta tuo valaehtoinen todistaja.

Muistuu mieleen lahden 2001 kisat kun Jari Isometsä jäi kiinni, hän tunnusti 2 milj suomalaisen edessä tv:ssä suorassa lähetyksessä olevansa yksin syylinen ( saunassa oli niin so***** )  " kyllä rehellisen lapin miehen sanaan voi luottaa "

Niin että luota sitten sitten jonkun puheisiin.

Ja mikä ihme siinä on kun vanhanen sotkeutuu aina ja jatkuvasti johonkin, varsinainen Don Quijote koko mies  ???

Aulis Anttila

  • Vieras
Huuhaapelle...
Ja mikähän todistaisi että Vanhanen valehtelee, koska Yle ei ole esittänyt yhtään todistetta. Ja se huomattava lahjoitus on varmaan heidän mielestään loota 3tuuman rautanauloja, ja vielä sinkittyjä.
Ei todista vielä mikään, mutta tuo valaehtoinen todistaja. Muistuu mieleen lahden 2001 kisat kun Jari Isometsä

...kepulainen...

jäi kiinni, hän tunnusti 2 milj suomalaisen edessä tv:ssä suorassa lähetyksessä olevansa yksin syylinen ( saunassa oli niin so***** )  " kyllä rehellisen lapin miehen sanaan voi luottaa " Niin että luota sitten sitten jonkun puheisiin. Ja mikä ihme siinä on kun vanhanen sotkeutuu aina ja jatkuvasti johonkin, varsinainen Don Quijote koko mies  ???

Sössö on huuhaapelle  :o :o :o >:( >:( >:( >:(

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Sana vs sana


"Itse tunnistan tästä ohjelmasta vain yhden sellaisen tilauksen, jonka helsinkiläiselle rakennusyritykselle olen tehnyt ja siitä on pitänyt tulla aivan normaali lasku. Koetan selvittää sen tämän päivän aikana", Vanhanen sanoi tiistaina aamulla. "
Kyse oli kirjahyllyn tekotarpeista.
Harmittaa kun olen niin vanha ,etten jaksa enää muuttaa muualle.Kyllästyttää koko suomalainen media.
Vanhasen tekemisiä on paisuteltu ja liioiteltu koko ajan.
[/quote]
entä jos matti tulee uskoon ja tunnustaa :P :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Tunnustus...
"Itse tunnistan tästä ohjelmasta vain yhden sellaisen tilauksen, jonka helsinkiläiselle rakennusyritykselle olen tehnyt ja siitä on pitänyt tulla aivan normaali lasku. Koetan selvittää sen tämän päivän aikana", Vanhanen sanoi tiistaina aamulla. "
Kyse oli kirjahyllyn tekotarpeista. Harmittaa kun olen niin vanha ,etten jaksa enää muuttaa muualle.Kyllästyttää koko suomalainen media. Vanhasen tekemisiä on paisuteltu ja liioiteltu koko ajan.
entä jos matti tulee uskoon ja tunnustaa :P :P
[/quote]

Noin käy vasta sitte ku se ei oo enää kymppi... ja tarttee lestikepujen apua... niiden lattialautojen asentelemisessa... ja sen mekko on siirtyny seuraavan pojan punkkaan  :P :o ;D ;D :D :D

Viimeksi muokattu: 30.09.09 - klo:23:04 kirjoittanut Aulis Anttila