Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Edullista ajoa Variolla  (Luettu 38963 kertaa)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Edullista ajoa Variolla
Konkursseja tarvittaisiin edes malliksi, jos saatais sitäkautta peltoa markkinoille ja vuokrahinnat painettua takasi edes sinne kolmeen sataan.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Edullista ajoa Variolla
Konkursseja tarvittaisiin edes malliksi, jos saatais sitäkautta peltoa markkinoille ja vuokrahinnat painettua takasi edes sinne kolmeen sataan.

niitä konkursseja pitää tulla todella paljon et tuo toteutuu.

ja kaikilta aloilta.

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Edullista ajoa Variolla
Joskus pähkähullut liikeideat saattavat olla loistavia ja hyvinkin elinkelpoisia. Jos ostaa Fendtin tai Pöttingerin ja on laittanut siihen hilloa, ties paljonko. Ja sitten ei osaakkaan kunnolla käyttää sitä tai hieman epäillyttää, että voisiko jonkun asian tehdä fiksummin. Keneltä voi kysyä apua ilman, että nauretaan pihalle. Myyjältä tietysti, mutta vakuuttaako saamasi vastaus: -En nyt tarkkaan ottaen osaa vastata tähän, mutta voin kysyä asiaa päämieheltämme Saksasta. Jo alkaa paine kasvaa. Sitten löytyy tällainen konsultti. Pelastus.

Lisäisin vielä tuohon mainokseen termin "Luottamuksellista neuvontaa. Vaitiolo taattu".
Niin kyllä teknologian etunenässä olevat vehkeet ei lähde enää noin vain suoltaan ilman perehtymistä ja kun todellinen täpinäreiska ei edelleenkään avaa käyttöohjekirjaa, niin on edes joku instanssi joka osaa laittaa vehkeet kulkemaan. Myös traktori-/konemyyjät tietävät luvattoman vähän myymistään koneista ja varsinkin niiden käytöstä. Koulutukset on yleensä sitä että jaetaan hinnastot, käyään kattomassa konetta hallissa pellit levällään ja sitten juodaan ponsoriviinaa loppureissu.

Tietenkin joku mega400-sontatalikko yhdistelmä ei vaadi paljon...

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Edullista ajoa Variolla
Ostin Fendt 818 Varion 2004, ajettu oli 500 tuntia ja kone oli puoli vuotta vanha. Esittelykoneena ollut saksalaisella jälleenmyyjällä. Fendt maksoi kotipihaan tuotuna 86 000 egee. Koneella on nyt ajettu meillä 2200 tuntia. Fendin arvo on nyt n.65 000 egee.

Pääomakustannus(arvon alenema) on ollut n. 9,5 egee tuntia kohden. Korkokustannus ollut noin 5,6 egee tuntia kohden. Huoltokulut ollut n. 1,4 egee tuntia kohden. Ilman polttoaine kuluja siis vain 16,5 egee tuntia kohden. Tavallisen edullista ajoa, varsinkin kun polttoainetalouskin on kunnossa. Huoltojen lisäksi ainoastaan yksi pieni takuuremontti on tehty.

Kyseessä on siis 195 hevosvoimainen traktori ylellisellä mukavuudella ja aidolla, alkuperäisellä ja ylivoimaisella Fendt Vario ajovoimansiirrolla varustettu huippulaadukas kone.

Ei voi muuta todeta kun ompas edullinen traktori   8)
silti olet menossa konkurssiin... ;D ;D

hl:n märkä päivä unelma on nähdä investoivien maitotilojen konkursseja,muista märkäkorva et kateus pitää ansaata ;D 8)
kuivaappas kuule itse omat korvan takuses, minun ei tarvitse kadehtia ketään..
täysin tyytyväinen olen omaan elämääni  :D
ja pohjoiset päälle..

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Vs: Edullista ajoa Variolla
Ostin Fendt 818 Varion 2004, ajettu oli 500 tuntia ja kone oli puoli vuotta vanha. Esittelykoneena ollut saksalaisella jälleenmyyjällä. Fendt maksoi kotipihaan tuotuna 86 000 egee. Koneella on nyt ajettu meillä 2200 tuntia. Fendin arvo on nyt n.65 000 egee.

Pääomakustannus(arvon alenema) on ollut n. 9,5 egee tuntia kohden. Korkokustannus ollut noin 5,6 egee tuntia kohden. Huoltokulut ollut n. 1,4 egee tuntia kohden. Ilman polttoaine kuluja siis vain 16,5 egee tuntia kohden. Tavallisen edullista ajoa, varsinkin kun polttoainetalouskin on kunnossa. Huoltojen lisäksi ainoastaan yksi pieni takuuremontti on tehty.

Kyseessä on siis 195 hevosvoimainen traktori ylellisellä mukavuudella ja aidolla, alkuperäisellä ja ylivoimaisella Fendt Vario ajovoimansiirrolla varustettu huippulaadukas kone.

Ei voi muuta todeta kun ompas edullinen traktori   8)
silti olet menossa konkurssiin... ;D ;D

Ite taidat olla jo  ::)

Läheltä piti.... Enää vain tyhmä hakee nurin....

Kyseisellä Fendillä ajetiin 5 000 tuntia ja ny kone on myyty, suorankaupan hinta oli 60 000 Egee. Ja tehtiin sellaisia hommia että 8400:lla ois jääny tekemättä. Tuon hinnanaleneman 26 000 Egee olisi menny valumötillä jo pelkästään polttoainelisään ja remontteihin. Eli säästöä tuli ja sai ajaa maailman parhaalla  :D Riemuvoitto \o/ 

mikä on semmoinen homma mitä valtran 8400:sella ei saa tehtyä?
mulla kans semmoset epäilyt et ennemmin jää fentiltä valmetin jälet kulkematta ;) ;) :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

viiri45

Vs: Edullista ajoa Variolla
mulla kans semmoset epäilyt et ennemmin jää fentiltä valmetin jälet kulkematta ;) ;) :-\ :-\

Mulla on kas sellainen epäily. Päivääkään et ole fentillä ajanut ;D
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Edullista ajoa Variolla

mulla kans semmoset epäilyt et ennemmin jää fentiltä valmetin jälet kulkematta ;) ;) :-\ :-\


Minä en epäile tuota asiaa ollenkaan..vaan tiedän.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Edullista ajoa Variolla
Itte lasken kaikki asiat hieman eritavalla kuin muut ja siksi valtra ???
Valtu on senverran venttiä halvempi, että hintaerolla kuski ajaa kymmenen tuntia päivässä ja mä itte vähä vähempi ja töitä tehdään tuplat venttiin nähden samaan rahaan ;) ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Edullista ajoa Variolla
Itte lasken kaikki asiat hieman eritavalla kuin muut ja siksi valtra ???
Valtu on senverran venttiä halvempi, että hintaerolla kuski ajaa kymmenen tuntia päivässä ja mä itte vähä vähempi ja töitä tehdään tuplat venttiin nähden samaan rahaan ;) ;D
Tosi on! Ja tuntihinta urakoinnissa on valtulla aivan sama kuin millä tahansa muullakin koneella. Jos valtralla ei saa tulosta tehtyä niin ei sitä sitten saa fentilläkään.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Edullista ajoa Variolla
Itte lasken kaikki asiat hieman eritavalla kuin muut ja siksi valtra ???
Valtu on senverran venttiä halvempi, että hintaerolla kuski ajaa kymmenen tuntia päivässä ja mä itte vähä vähempi ja töitä tehdään tuplat venttiin nähden samaan rahaan ;) ;D

ja yöt nukkuu rauhallisemmin kun on vähemmän vekseliä traktorissa. ;D ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Edullista ajoa Variolla
Ostin Fendt 818 Varion 2004, ajettu oli 500 tuntia ja kone oli puoli vuotta vanha. Esittelykoneena ollut saksalaisella jälleenmyyjällä. Fendt maksoi kotipihaan tuotuna 86 000 egee. Koneella on nyt ajettu meillä 2200 tuntia. Fendin arvo on nyt n.65 000 egee.

Pääomakustannus(arvon alenema) on ollut n. 9,5 egee tuntia kohden. Korkokustannus ollut noin 5,6 egee tuntia kohden. Huoltokulut ollut n. 1,4 egee tuntia kohden. Ilman polttoaine kuluja siis vain 16,5 egee tuntia kohden. Tavallisen edullista ajoa, varsinkin kun polttoainetalouskin on kunnossa. Huoltojen lisäksi ainoastaan yksi pieni takuuremontti on tehty.

Kyseessä on siis 195 hevosvoimainen traktori ylellisellä mukavuudella ja aidolla, alkuperäisellä ja ylivoimaisella Fendt Vario ajovoimansiirrolla varustettu huippulaadukas kone.

Ei voi muuta todeta kun ompas edullinen traktori   8)
silti olet menossa konkurssiin... ;D ;D

hl:n märkä päivä unelma on nähdä investoivien maitotilojen konkursseja,muista märkäkorva et kateus pitää ansaata ;D 8)
kuivaappas kuule itse omat korvan takuses, minun ei tarvitse kadehtia ketään..
täysin tyytyväinen olen omaan elämääni  :D

hl:n teatteris on komiat kulissit ja esitys sen mukaan vaik tilil ei oo euruakaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Edullista ajoa Variolla
Konkursseja tarvittaisiin edes malliksi, jos saatais sitäkautta peltoa markkinoille ja vuokrahinnat painettua takasi edes sinne kolmeen sataan.

jos painettais ne vuokrahinnat sinne 100€/ha 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Edullista ajoa Variolla
Itte lasken kaikki asiat hieman eritavalla kuin muut ja siksi valtra ???
Valtu on senverran venttiä halvempi, että hintaerolla kuski ajaa kymmenen tuntia päivässä ja mä itte vähä vähempi ja töitä tehdään tuplat venttiin nähden samaan rahaan ;) ;D

Mones tapaukses Valteemin olis ollu kalliimpi ostaa, pitäminen monin verroin kalliimpaa  ::)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Vs: Edullista ajoa Variolla
Itte lasken kaikki asiat hieman eritavalla kuin muut ja siksi valtra ???
Valtu on senverran venttiä halvempi, että hintaerolla kuski ajaa kymmenen tuntia päivässä ja mä itte vähä vähempi ja töitä tehdään tuplat venttiin nähden samaan rahaan ;) ;D

Mones tapaukses Valteemin olis ollu kalliimpi ostaa, pitäminen monin verroin kalliimpaa  ::)
nyt se vanha sananlaskuojalan laskuopin mukaan aukes mullekki ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Jobbari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
  • No VOi Voi !!!!
Vs: Edullista ajoa Variolla
Onko synti omistaa fenri?
Mulla sattuu oleen  neljä, joten onko vaihtoehtoja,
1. tehdä konkurssi
2. maksaa kirkolle ane maksuja
3. ?????????