Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Älä tee niinkuin minä teen....."  (Luettu 1879 kertaa)

Karhula

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 475
Vs: "Älä tee niinkuin minä teen....."
Todella "isänmaallista"!

Erityisesti STTK on kunnostautunut tässä ulkomaille sijoittamisessa, ja sitten ihmetellään miksi työpäikat menee alta.

Mutta mikäs ihme se kun tiedetään minkälaista väkeä STTK:ssa  on töissä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Voinet täsmentää...
Todella "isänmaallista"!  Erityisesti STTK on kunnostautunut tässä ulkomaille sijoittamisessa, ja sitten ihmetellään miksi työpäikat menee alta. Mutta mikäs ihme se kun tiedetään minkälaista väkeä STTK:ssa  on töissä.

Voinet täsmentää... minä kun sattuneesta syystä satun tästä asiasta "jotain" tietämään... eli ketkä STTK:laiset ovat sijoittaneet, koska ja minne  :o :o :o ??? ??? ??? :o :o :o

Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo:11:46 kirjoittanut Aulis Anttila

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Voinet täsmentää...
Todella "isänmaallista"!  Erityisesti STTK on kunnostautunut tässä ulkomaille sijoittamisessa, ja sitten ihmetellään miksi työpäikat menee alta. Mutta mikäs ihme se kun tiedetään minkälaista väkeä STTK:ssa  on töissä.

Voinet täsmentää... minä kun sattuneesta syystä satun tästä asiasta "jotain" tietämään... eli ketkä STTK:laiset ovat sijoittaneet, koska ja minne  :o :o :o ??? ??? ??? :o :o :o

Niin, taisi olla JHL joka oli sijoitellut enempi ulkomaille, kuvaavaa tavallaan että nyt sama popula kritisoi valton yhtiöiden myyntiä ????
Tämä ei nyt tarkoita sitä, että automaattisesti kannattaisin myyntiä, mutta ihmettelen vain kyseisen liiton toimintaa ja linjavetoja ????

Aulis Anttila

  • Vieras
JHL...
Todella "isänmaallista"!  Erityisesti STTK on kunnostautunut tässä ulkomaille sijoittamisessa, ja sitten ihmetellään miksi työpäikat menee alta. Mutta mikäs ihme se kun tiedetään minkälaista väkeä STTK:ssa  on töissä.
Voinet täsmentää... minä kun sattuneesta syystä satun tästä asiasta "jotain" tietämään... eli ketkä STTK:laiset ovat sijoittaneet, koska ja minne  :o :o :o ??? ??? ??? :o :o :o
Niin, taisi olla JHL joka oli sijoitellut enempi ulkomaille

JHL on SAK:n jäsenliitto !!!

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: "Älä tee niinkuin minä teen....."
"Tehyllä eniten
Aamulehti selvitti ay-liikkeiden sijoittamista tilinpäätöksistä ja toimintakertomuksista sekä kysymällä sijoituksista suoraan liitoilta. Tarkastelussa oli kolme ammattiliittojen keskusjärjestöä ja kymmenen suurinta ammattiliittoa.

Aamulehti ei saanut tietoja sijoitusten jakautumisesta JHL:n lisäksi Jytyltä. STTK ei antanut edes tilinpäätöstään.

- Sijoittamiseen liittyvät asiat ovat strategista tietoa, jota emme halua julkistaa, STTK:n talouspäällikkö Erkki Lavonsalo sanoo.

Akava ilmoitti, ettei sillä ole sijoituksia."

STTK:lla taitaa olla vähän salattaavaa, kun ei suostu paljastamaan sijoitustietojaan?
Ettei vain olisi 100% ulkomailla, näillä oman oksan sahaajilla?
Naama punaisena huudetaan kun yhtiöt siirtää toimintaa ulkomaille ja sitten kaikessa hiljaisuudessa sijoitetaan omat rahat Kiinaan.
Tähän kun lisätään että itse tehdään samoja tuotteita mitä ostetaan sitten kaupasta Kiinalaisten tekeminä ja sitten taas huudetaan Stalinia apuun kun firmat pistää tehtaita kiinni.

SUOMALAISTA KORRUPTIOTA PARHAILLAAN ALA COSA NOSTRA
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: "Älä tee niinkuin minä teen....."
Aika vanhalta jutulta taitaa tuntua kun tarpeeksi noita kuuntelee. Siis tehkää niin kuin minä sanon eikä niinkuin teen. ;D