Jooo, tästähän on paljon tarinaa isketty, itse vaan en ole vielä löytänyt työehtosopimuksista sitä pykälää, millä perusteella naiselle voi maksaa tuon 80 %:tia miehelle määrätystä palkasta, enkä myöskään mitään syytä, miksi miehelle pitäisi maksaa 20 %:tia parempaa palkkaa kuin työehtosopimuksessa on so*****

?
Olen joskus sitä työantajaliitosta ohi mennen kysellyt, eivät ole vielä vastanneet, miten homma hoidetaan käytännössä

?
Se on tietenkin eri asia, jos verrataan sairaanhoitajan putkimiehen palkkaa, näiden toimialojen välillä voi kyseinen ero olla, mutta jos katsotaan vaikka kunnan palkkalistoilla kahta opettajaa, niin miten tämä 20 %:n ero oikein käytänössä järjestyy kahden opettajan välille, jos ne hoitaa samanlaista virkaa ja samalla työehtosopimuksella

?
Miten ne oikein leikkaa sitä naisopettajan palkkaa, tai miten ja millä perusteella ne sille miehelle maksavat noin paljon parempaa palkkaa

?
Itse uskon, että Ruotsalaiset vaan on rehellisempiä ja kertovat sen, miten erot oikeasti on, Suomessa nämä palkansaajajärjestöt on valehdelleet niin kauan ja joka puolelle, ettei totuutta enää tunnisteta.