Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tipaton tammikuu  (Luettu 5872 kertaa)

Kantripoi

• Vieras
Vs: Tipaton tammikuu
Onpa täällä hurskasta sakkia,  palstan pahis iloitauttuu eli ylitän kirkkasti Suomalaisen keksikulutksen rajan.  Ja veikaan, että jos tuo Sepe ottaa taskulaskimeen kauniiseen käteen,  sekin pääsee yli keskiverto Suomalaisen  :P

Taidat olla  nytkin maistissa, kun noita  kirjoitusvirheitä mahtuu useitakin  kahteen lauseeseen.  :D :D

Ja ylitätkö keskikulutuksen kirkkaasti kirkkailla vai muilla aineilla? ??? ???

Ylitän kirkkaasti keskikulutuksen ihan millä tahanssa aineilla,  jos alkoholista puhutaan.  Ja kirjoittaahan en tunnetusti osaa,  mutta sepä ei ole sun huolesi :P

Elän muuten niin huoletonta elämää, että jostakin niitä huolia on etsittävä, ja nuo sun kirjoitusvirheesi  tekee juttujesi lukemisesta hankalaa, joten kyllä minä olen huolissani.

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Pitää nyt sitten vanhan kääkän yrittää olla kerrankin rehellinen  :D ;D ;), riittikö  ;)

Kantripoi

• Vieras
Ei 43-vuotias ole vielä mikään vanha kääkkä, vaan  nainen parhaimmassa iässä.

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Kiitos,  mhinkäs sovitaan treffit  ;) :D 8)

Status

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Kiitos,  mhinkäs sovitaan treffit  ;) :D 8)
Saikkos koortinaatit mis on rehvit  ;)
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee

Punikki

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Ai niin,  siedätkö vajavaisia olentoja ja jopa lukihäiriösiä trefeillä,  kamlaa......................... ;) ;) ;)

Sepedeus

• Vieras
Onpa täällä hurskasta sakkia,  palstan pahis iloitauttuu eli ylitän kirkkasti Suomalaisen keksikulutksen rajan.  Ja veikaan, että jos tuo Sepe ottaa taskulaskimeen kauniiseen käteen,  sekin pääsee yli keskiverto Suomalaisen  :P

Kuin niin hurskasta. Mä ainakin haluaisin sen kossupullon päivässä lääkärin määräämänä :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kuin niin hurskasta. Mä ainakin haluaisin sen kossupullon päivässä lääkärin määräämänä :D

Vois tulla sepelläkin poru jos täytyis pullo päivässä juoda kossua.
Kui mää ain olen paras?

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Taas kannattaa valmistautua...?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.