Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naisen orgasmi  (Luettu 235194 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: puolipottua.....
Puolipottua koskenkorvaa on sopiva määrä nautittavaksi ennen aktia . Jos juo enemmän menee homma överiksi ja vähemmällä laukee liian aikasin . Puolipottua tuntuu sopivalta määrältä . :) :) :) :)

  Jos ei pysty selvinpäin naimaan, niin kyllä miehessä on paha vika päässä ;D

No onko se pakko valita aina se kylän rumin rohojake, joka antaa varmasti, kun luulee ettei toista kertaa enää tässä elämässä saa ????
Niinkö sulle on käynyt , onneks sielläpäin ei naapureita lähelläs joten voit rauhassa ... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Meillä naidaan viikollakin ja selvinpäin .  :)

En minä muuta syytä keksi, jos ei mies pysty selvinpäin naimaan ????
Sitähän sanotaan, että alkoholi kaunistaa naisen, eli kun juot puoli pottua koskenkorvaa, niin nainen kuin nainen näyttää kauniilta ????
Aamulla sitten ihmettelet selvitessäsi, että mikähän helvetin raato tossa vieressä makaa ????

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: puolipottua.....
Puolipottua koskenkorvaa on sopiva määrä nautittavaksi ennen aktia . Jos juo enemmän menee homma överiksi ja vähemmällä laukee liian aikasin . Puolipottua tuntuu sopivalta määrältä . :) :) :) :)

  Jos ei pysty selvinpäin naimaan, niin kyllä miehessä on paha vika päässä ;D

No onko se pakko valita aina se kylän rumin rohojake, joka antaa varmasti, kun luulee ettei toista kertaa enää tässä elämässä saa ????
Niinkö sulle on käynyt , onneks sielläpäin ei naapureita lähelläs joten voit rauhassa ... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Meillä naidaan viikollakin ja selvinpäin .  :)

En minä muuta syytä keksi, jos ei mies pysty selvinpäin naimaan ????
Sitähän sanotaan, että alkoholi kaunistaa naisen, eli kun juot puoli pottua koskenkorvaa, niin nainen kuin nainen näyttää kauniilta ????
Aamulla sitten ihmettelet selvitessäsi, että mikähän helvetin raato tossa vieressä makaa ????
Kyllä se sama nainen on mennessäni nukkumaan ja aamulla herätessä , Lapissa voi asiat olla toisin , pimeässä kodassa näe ketä hässiii  ;D ;D ;D ;D ;D ;D








sorkkahessu

  • Vieras
Naista mä eniten ajattelin .
Alkoholi pidentää aktin kestoa mukavasti kunhan vain ei ota liikaa . Tuppi*****t tahtoo jutut aina muuttaa .  ;) 8) 8) 8) 8) 8)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Alkoholi pidentää aktin kestoa mukavasti kunhan vain ei ota liikaa . Tuppi*****t tahtoo jutut aina muuttaa .  ;) 8) 8) 8) 8) 8)

Aijaa, ongelma olikin tuolla puolen ????
No hoituuhan se noinkin, pääasia että vaimo on tyytyväinen ????

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Alkoholi pidentää aktin kestoa mukavasti kunhan vain ei ota liikaa . Tuppi*****t tahtoo jutut aina muuttaa .  ;) 8) 8) 8) 8) 8)

Meillä pakkaa olemaan että kun kauniimpi osapuoli on pari kertaa saanut niin alkaa ehdottelemaan että eikös jo voitaisi lopettaa kun ei tota halkoa kovin kauaa kestä...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Alkoholi pidentää aktin kestoa mukavasti kunhan vain ei ota liikaa . Tuppi*****t tahtoo jutut aina muuttaa .  ;) 8) 8) 8) 8) 8)

Meillä pakkaa olemaan että kun kauniimpi osapuoli on pari kertaa saanut niin alkaa ehdottelemaan että eikös jo voitaisi lopettaa kun ei tota halkoa kovin kauaa kestä...

Merkki ikääntymisestä  ;) .

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Alkoholi pidentää aktin kestoa mukavasti kunhan vain ei ota liikaa . Tuppi*****t tahtoo jutut aina muuttaa .  ;) 8) 8) 8) 8) 8)

Meillä pakkaa olemaan että kun kauniimpi osapuoli on pari kertaa saanut niin alkaa ehdottelemaan että eikös jo voitaisi lopettaa kun ei tota halkoa kovin kauaa kestä...

Merkki ikääntymisestä  ;) .

Niin kai vissiin. Kyllähän tuolla paremmalla puoliskolla alkaa jo kohta kolmekymppiä lähestyä? Kai se sitten jo alkaa olla niitä ikääntymisen merkkejä.

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Vs: Naisen orgasmi/ erkki.e.kukka vastaa Emoheikille
Nyt annan Emoheikille hyvin tärkeän neuvon:
kun aloitat koskenkorvan nauttimisen ja päätät saada kunnon naista,
etkä myöskään halua aamulla katua valintaasi (joka tapauksessa voit kyllä kuitenkin tietysti viimmeistään klo 10.00 mennessä antaa lähdöt sille)
1. valitse haluamasi nainen ennen tuotteen 013 aukaisemista
2.Nauti tuotteesta 013 riittävä annos, tarvittaessa vaikka koko pullo
3.Tee tuloksiin johtava aloite
4. Riisu housut ja toimi..
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi/ erkki.e.kukka vastaa Emoheikille
Nyt annan Emoheikille hyvin tärkeän neuvon:
kun aloitat koskenkorvan nauttimisen ja päätät saada kunnon naista,
etkä myöskään halua aamulla katua valintaasi (joka tapauksessa voit kyllä kuitenkin tietysti viimmeistään klo 10.00 mennessä antaa lähdöt sille)
1. valitse haluamasi nainen ennen tuotteen 013 aukaisemista
2.Nauti tuotteesta 013 riittävä annos, tarvittaessa vaikka koko pullo
3.Tee tuloksiin johtava aloite
4. Riisu housut ja toimi..

Jooo, neuvoja voidaan kyllä kuunnella, se on vaan eri asia otetaanko niistä mallia ????

Itsellä ei tätä ylherkkyysongelmaa ole, joten ei ole tarvetta turruttaa koskenkorvalla kyseistä työkalua, pikemminkin toteaisin, että tässä iässä on jo niinpäin, että pitää olla viinan kanssa tarkkana ettei tunto mene kokonaan ....

Mutta se hyvä puoli tässäkin asiassa on, ettei tule näin vanhempana enää herättyä kaikenlaisten korppikotkien vierestä, kuten ehkä joskus nuorempana saattoi käydä, viinan kanssa liikaa läträtessä ????

Toisaalta, ei oo väljän voittanutta, sanoo sananlaskukin ????

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Kuulemma kumppanisi heräävät nykyään korppikotkan vierestä  ;D

"Ainahan nuorta saa, mutta harvoin kunnon vanhaa". Näin totesivat jo Bat ja Ryyd.

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
On erittäin hienoa kun joukosta löytyy henkilöitä
jotka muistavat BAT ja RYYD-ilmiön,
Itse olen edelleenkin heidän Faninsa... Itse muistutan tarkoin toista heistä(se isompi mahainen)...
Hyvä..hyvä Johara...
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Kiitosta vaan! Tämä ei mitenkään liity naisen orgasmiin, mutta minullapa on T-paita jossa on Batin ja Ryydin nimmarit. Isolla tussilla. Taisi osa nimmereista osua myös naamaan.

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Arvoisa Johara: Mikä olisi käypä hinta mielestäsi sille BAT & RYYD-paidalle? Millä Hinnalla luopuisit siitä?
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Aulis Anttila

  • Vieras
Nimmarit...
Kiitosta vaan! Tämä ei mitenkään liity naisen orgasmiin, mutta minullapa on T-paita jossa on Batin ja Ryydin nimmarit. Isolla tussilla. Taisi osa nimmereista osua myös naamaan.

Mä oon kuullu yhestä mimmistä jolla ne on sekä tississä että peffassa  :P ::) ;D ;D :D :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Kyseisen paidan oikeasti "käypä" hinta on aika pieni  ;D Näin sen juuri pari viikkoa sitten jossain roinan seassa mutta kunnioittavan hyvin viikattuna. Laitan sinulle kuvan tälle palstalle kunhan pääsen kotiin työmatkalta. Menee ainakin kaksi päivää ja yötä.