Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naisen orgasmi  (Luettu 235185 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Pohdintaa...
No jo on teillä pohdinnan aihe...  :P ::) ;D :D
...tuumaa Aulis, ku ei ole koskaan kuullutkaan moista asiaa... :P ;D :D

TyttöMaalta on kuullut.... mutta ei ole itte kokenut.  ;D ;D :D
Kui mää ain olen paras?

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Pohdintaa...
No jo on teillä pohdinnan aihe...  :P ::) ;D :D
...tuumaa Aulis, ku ei ole koskaan kuullutkaan moista asiaa... :P ;D :D

TyttöMaalta on kuullut.... mutta ei ole itte kokenut.  ;D ;D :D
::)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
vai kehittyikö leimaantuminen yhteen miehen ensin ?

***Ekkö tajua mikä tuossa mättää? Vai olekko hiukka uuno?

No, kaikkihan on suhteellista ????

Ei naiset mihinkään yhteen mieheen leimaannu, ne vaan esittävät leimaantuvansa.

Yhteinen, riittävän iso pankkilaina tietysti sitouttaa pariskuntia toisiinsa.



  Pitää olla todella naivi, jos uskoo naisten muka leimautuvan yhteen urokseen. Näin ei todellakaan ole, eikä ole koskaan ollut. Katsoin kerran luontodokkarin simpanssien perhe-elämästä. Johtavalla uroksella on oikeus paritella kaikkien naaraiden kanssa. Eikä salli muiden uroksien parittelua. Silti naarailla oli suosikkiuroksia joille kävivät antamassa salaa. Tämä ei olisi voinut toteuta ellei naaraat olisi järjestäneet tilaisuutta paritteluun. Näin se menee ihmistenkin kanssa. Ei nämä syrjahypyt muuten onnistu ellei naiset halua parisuhteen ulkopuolista seksiä. Halustaan antavat.
   Eräs tuntemani henkilö kertoi, että parasta tehdä syrjähyppy parisuhteessa olevan kanssa. Pienin vaara saada tautia. Ja tarjolla on tavaraa ;D

Niin tämähän nimenomaan todistaa teorian paikkansapitävyyden, nainen tekee syrjähyppyjä kun ei saa riittävästi orgasmeja, näin on jopa apinoilla.
Ei siinä uroksen vahtimiset auta, jos nainen orgamsin haluaa, niin se sen kyllä kylältä hakee kun ei kotona saa ...
 

  Alkuperäinen kysymys oli siis, miksi nainen saa orgasmin. Olen vieläkin sitä mieltä, että luonnonvalinta on aiheuttanut sen ,että homosapiens naaras on mennettänyt kiiman ja tilalle on tullut orgasmi. (Luonnonvalinta on evoluutioprosessi, jossa perinnölliset hyödylliset ominaisuudet runsastuvat ja haitalliset harvinaistuvat populaatiossa eri sukupolvien aikana.)
  Siis nainen menetti kiiman koska siitä oli pelkästään haittaa suvun jatkumiselle. Oli parempi ,että nainen rupesi olemaan halukas parittelemaan huvikseen ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)

jeep

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)
Ja mikä se ÄO olikaan. ????

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)
Ja mikä se ÄO olikaan. ????
Korkeella koska keskityn olennaiseen  ;)

jeep

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)
Ja mikä se ÄO olikaan. ????
Korkeella koska keskityn olennaiseen  ;)
Niinpä. :D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)
Ja mikä se ÄO olikaan. ????
Korkeella koska keskityn olennaiseen  ;)
Niinpä. :D
Ihan tosissaan ! Mitä nainen hyötyy jos sanoo et tiedän miks saat orgasmin . Se naisia kiinnostaa miten orgasmin saa .

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)
Silloin kun osaa asiansa niin ei tarvi uutuuksia keksiä... :D

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Naisen orgasmi
Puuttumatta muuten mitenkään keskusteluun tms juttuihin sen enempää että ei tule näyttäneeksi asiantuntemattomuuttaan niin sitä vaan että alkuperäiseen viestiin liittyen sellainen opus kuin "Desmond Morris: Alaston apina" käsittelee aihetta kehitysbiologian näkökulmasta. Siinä on mm selvitetty sellaisia seikkoja kuin että miksi naisella on rinnat ja lyhennettynä pikatiivistelmä että siksi kun pystyasennossa perse ei ole samalla tavalla "tyrkyllä" ja tarvittiin visuaalista vastinetta. Ja jokainen arvaa varmaan nyt syyn punaisille huulille? Mutta opus on lukemisen arvoinen jos haluaa aiheeseen perehtyä, joskin tiedepiireissä myös ilmeisen paljon kritiikkiä saanut. Mutta monet siinä esitetyistä asioista ovat hyvin järkeenkäypiä. Ja muistakaa että lukemisen on tarkoitus avartaa näkemystä, ei saada seisomaan paikoilleen...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26193
  • vastustan
Vs: Pohdintaa...
No jo on teillä pohdinnan aihe...  :P ::) ;D :D
...tuumaa Aulis, ku ei ole koskaan kuullutkaan moista asiaa... :P ;D :D

TyttöMaalta on kuullut.... mutta ei ole itte kokenut.  ;D ;D :D
ehkä heidän kannattaisi sopia treffit jos se maailma siitä avartuis ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)
Silloin kun osaa asiansa niin ei tarvi uutuuksia keksiä... :D

Hmmm tuota , et taida ymmärtää naisen päälle mitään . Uutuudet aina naisia viehättää  niin muodissa kuin seksissäkin .

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Huntteratkaa vaan noita asiota , minä' keksin uutta sänkyhommiin ja kunnon orgasmeja siipalle , nam .  ;)
Silloin kun osaa asiansa niin ei tarvi uutuuksia keksiä... :D

Hmmm tuota , et taida ymmärtää naisen päälle mitään . Uutuudet aina naisia viehättää  niin muodissa kuin seksissäkin .

 Sulla taitaa olla aika epeli emäntänä. Ei mikään ihme,tuskin tavallinen tuollasta kestäiskään ;D

Zeppeliini

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi

Hmmm tuota , et taida ymmärtää naisen päälle mitään . Uutuudet aina naisia viehättää  niin muodissa kuin seksissäkin .
Juu tunnustan että en ihan aina naisten ajatuksen kulkua ymmärrä, mutta kummasti ne vaan aina haluaa yökylään... ::)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Puuttumatta muuten mitenkään keskusteluun tms juttuihin sen enempää että ei tule näyttäneeksi asiantuntemattomuuttaan niin sitä vaan että alkuperäiseen viestiin liittyen sellainen opus kuin "Desmond Morris: Alaston apina" käsittelee aihetta kehitysbiologian näkökulmasta. Siinä on mm selvitetty sellaisia seikkoja kuin että miksi naisella on rinnat ja lyhennettynä pikatiivistelmä että siksi kun pystyasennossa perse ei ole samalla tavalla "tyrkyllä" ja tarvittiin visuaalista vastinetta. Ja jokainen arvaa varmaan nyt syyn punaisille huulille? Mutta opus on lukemisen arvoinen jos haluaa aiheeseen perehtyä, joskin tiedepiireissä myös ilmeisen paljon kritiikkiä saanut. Mutta monet siinä esitetyistä asioista ovat hyvin järkeenkäypiä. Ja muistakaa että lukemisen on tarkoitus avartaa näkemystä, ei saada seisomaan paikoilleen...



Hyvä kirja, luettu on ....