Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi"
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Ei se ole enää niin hyvää se Karhu kuin Porin Karhu silloin -68. Porilainen oli se keppana jota meikä silloin ekana maistoi.Täytyy sanoa, että meikäkin osti alaikäisenä sitä. (rikos vanhentunut myyjällä sekä ostajalla)
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.08.09 - klo:14:20Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Ei se ole enää niin hyvää se Karhu kuin Porin Karhu silloin -68. Porilainen oli se keppana jota meikä silloin ekana maistoi.Täytyy sanoa, että meikäkin osti alaikäisenä sitä. (rikos vanhentunut myyjällä sekä ostajalla) ...ja ny mä lähen...
Pari kaljaa ehtoolla ja muutama kossupaukku . Nam .
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 21.08.09 - klo:14:50Pari kaljaa ehtoolla ja muutama kossupaukku . Nam . Sillä se lähtee paskanmaku suusta
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:14:40Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.08.09 - klo:14:20Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Ei se ole enää niin hyvää se Karhu kuin Porin Karhu silloin -68. Porilainen oli se keppana jota meikä silloin ekana maistoi. Täytyy sanoa, että meikäkin osti alaikäisenä sitä. (rikos vanhentunut myyjällä sekä ostajalla) ...ja ny mä lähen... Kippis ja kulaus
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.08.09 - klo:14:20Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Ei se ole enää niin hyvää se Karhu kuin Porin Karhu silloin -68. Porilainen oli se keppana jota meikä silloin ekana maistoi. Täytyy sanoa, että meikäkin osti alaikäisenä sitä. (rikos vanhentunut myyjällä sekä ostajalla) ...ja ny mä lähen...
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Ei se ole enää niin hyvää se Karhu kuin Porin Karhu silloin -68. Porilainen oli se keppana jota meikä silloin ekana maistoi. Täytyy sanoa, että meikäkin osti alaikäisenä sitä. (rikos vanhentunut myyjällä sekä ostajalla)
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Jaa, mutta tänne ei sit kännissä kirjoitella !!!
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.08.09 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:14:40Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.08.09 - klo:14:20Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Ei se ole enää niin hyvää se Karhu kuin Porin Karhu silloin -68. Porilainen oli se keppana jota meikä silloin ekana maistoi. Täytyy sanoa, että meikäkin osti alaikäisenä sitä. (rikos vanhentunut myyjällä sekä ostajalla) ...ja ny mä lähen... Kippis ja kulaus
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:20:17Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.08.09 - klo:14:48Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:14:40Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 21.08.09 - klo:14:20Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.08.09 - klo:13:32Taidankin tästä lähteä ryyppäämään... muutaman Karhun keppanan... menneiden aikojen "muistoksi" Ei se ole enää niin hyvää se Karhu kuin Porin Karhu silloin -68. Porilainen oli se keppana jota meikä silloin ekana maistoi. Täytyy sanoa, että meikäkin osti alaikäisenä sitä. (rikos vanhentunut myyjällä sekä ostajalla) ...ja ny mä lähen... Kippis ja kulaus P...le se missään ryyppäämässä ollut, kun kerran vielä pystyy nousemaan näppiksen viereen....Madame taluttanut korvasta kotiin???