Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonko lähtee käytetyn traktorin hinnasta  (Luettu 9874 kertaa)

Verku

Vs: Paljonko lähtee käytetyn traktorin hinnasta

Edelleen.. mopo karkas lapasesta.


iskikö suuruudenhulluus? laita vaikka yksityisviestinä lisätietoja.

Nääh. Annetaan asian olla. EI puida toisten asioita. Puidaan vaan viljaa ja nyrkkiä.


ok. so*****. ;D ;D

Harmi sinänsä että menee tämän alan firma kompuraan, kertoo yleisestä tilasta jotain....

Viimeksi muokattu: 07.08.09 - klo:23:18 kirjoittanut Verku

Kypsä tapaus

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9861
Vs: Paljonko lähtee käytetyn traktorin hinnasta
Itte oon aina vissiin maksanu liikaa, olkoon kyse ollut käytetystä tai uudesta  ???. Mutta reilu 10v sitten olin kerran agrimarketin koneiden "poistohuutokaupassa" niin silloin olin katsellut koneiden hintoja netistä. Ja tein päätelmän että jos tarjous jäi yli 20% pyynnin alle konetta ei päästetty läpi vaan jätettiin liikkeeseen ;). Samoihin aikoihin oli maastullissa naapuri pitäjän Valtralla Fiat 110-90 myynissä suht sopivalla pyynnillä. Ajelin kattomaan konetta, mutta kun aina pitää yrittää tinkiä niin lupasin 5% vähemmän kun pyynti. Myyjä vastasi puhelimeen kaupan hieromisen aikaan ja n.300km päästä tuli soitto samaan koneeseen. Myyjä antoi mulle aikaa 5min päättää otanko pyyntihinnalla vai antaako toisen tulla katsomaan - No toinen oli tullut ja vienyt  :'(  Ja myyjä sanoi mulle jälkeenpäin että ei edes yrittänyt tinkiä, kun ostaja tiesi koneen arvon  :o