Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ay-liike.  (Luettu 10418 kertaa)

Veeti

  • Vieras
Vs: Hölöhölö...
Länsimaissa on pian edessä totuuden aika, kiinalaiset lykkäävät tavaraa markkinoille ja rahoittavat länsimaiset AY-laiskottelijat.

Hölöhölö !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Suomi ottaa ensi vuonna lainaa kiinalaisilta 11 mrd euroa.

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: ay-liike.
Otas veeti  toinen aspiriini mää meen mittaan Bambsen  ruuveja..m kasi  norminousulla...
***** se oliki vastakierretappi..

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Hölöhölö...
Länsimaissa on pian edessä totuuden aika, kiinalaiset lykkäävät tavaraa markkinoille ja rahoittavat länsimaiset AY-laiskottelijat.

Hölöhölö !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Menes Aulis kysyyn Finnairista eronneelta johtajalta mitä mieltä hän on SUOMALAISESTA AY LIIKKEESTÄ . Raamatuspaksuinen työehto sopimus ei kovin järkevältä kuulosta .  :o :o :P :P :P

emo-heikki

  • Vieras
Vs: ay-liike.
Jooo, tommosessa pienessä avainryhmässä liitto kykenee kyllä ajamaan läpi sellaisiakin asioita, jotka ei ole aina järjellä perusteltavissa.
Finnairin kaltainen yhtiö on helisemässä, kun se ei oikein saa niitä kuriin.

Ehkä Finnairin pitäisi perustaa tytäryhtiö toiseen maahan joka lentää samoja reittejä niillä toisilla koneilla, mutta palkkaa työvoiman sieltä toisesta päästä, ehkä se pistäisi AY-miehet miettimään, kannattaako lypsävä lehmä lopettaa vai lypsää ????

Esim. Finnairilla olisi kaksi yhtiötä, toisen koneet olisi Thaimaassa ja miehistö sieltä, toisen Suomessa, koneet lentää Thaimaan ja Suomen välistä liikennettä, kummassakin yhtiössä toteutetaan kyseisen maan työehtosopimuksia.

Veeti

  • Vieras
Vs: ay-liike.
Jooo, tommosessa pienessä avainryhmässä liitto kykenee kyllä ajamaan läpi sellaisiakin asioita, jotka ei ole aina järjellä perusteltavissa.
Finnairin kaltainen yhtiö on helisemässä, kun se ei oikein saa niitä kuriin.

Ehkä Finnairin pitäisi perustaa tytäryhtiö toiseen maahan joka lentää samoja reittejä niillä toisilla koneilla, mutta palkkaa työvoiman sieltä toisesta päästä, ehkä se pistäisi AY-miehet miettimään, kannattaako lypsävä lehmä lopettaa vai lypsää ????

Esim. Finnairilla olisi kaksi yhtiötä, toisen koneet olisi Thaimaassa ja miehistö sieltä, toisen Suomessa, koneet lentää Thaimaan ja Suomen välistä liikennettä, kummassakin yhtiössä toteutetaan kyseisen maan työehtosopimuksia.

Onhan meillä jo näyttöä ennestään, Merimiesunioni.

Sumen lipun alla ei ole enää montaakaan laivaa.

Finnairin kannattaisi siirtyä Viroon.

Tampereella suuri firma Tamfelt ajaa alas kotimaan toimintoja, siirtyy Kiinaan ja Portugaliin.

Viimeksi muokattu: 08.08.09 - klo:15:53 kirjoittanut Veeti

Aulis Anttila

  • Vieras
Tutilullaa...
Jooo, tommosessa pienessä avainryhmässä liitto kykenee kyllä ajamaan läpi sellaisiakin asioita, jotka ei ole aina järjellä perusteltavissa. Finnairin kaltainen yhtiö on helisemässä, kun se ei oikein saa niitä kuriin.
Ehkä Finnairin pitäisi perustaa tytäryhtiö toiseen maahan joka lentää samoja reittejä niillä toisilla koneilla, mutta palkkaa työvoiman sieltä toisesta päästä, ehkä se pistäisi AY-miehet miettimään, kannattaako lypsävä lehmä lopettaa vai lypsää ???? Esim. Finnairilla olisi kaksi yhtiötä, toisen koneet olisi Thaimaassa ja miehistö sieltä, toisen Suomessa, koneet lentää Thaimaan ja Suomen välistä liikennettä, kummassakin yhtiössä toteutetaan kyseisen maan työehtosopimuksia.
Onhan meillä jo näyttöä ennestään, Merimiesunioni. Sumen lipun alla ei ole enää montaakaan laivaa.
Finnairin kannattaisi siirtyä Viroon. Tampereella suuri firma Tamfelt ajaa alas kotimaan toimintoja, siirtyy Viroon ja Portugaliin.

Älä ota enää... ja me välillä nukkumaan  :P :P :P :P :P :P :P

Veeti

  • Vieras
Vs: Tutilullaa...
Jooo, tommosessa pienessä avainryhmässä liitto kykenee kyllä ajamaan läpi sellaisiakin asioita, jotka ei ole aina järjellä perusteltavissa. Finnairin kaltainen yhtiö on helisemässä, kun se ei oikein saa niitä kuriin.
Ehkä Finnairin pitäisi perustaa tytäryhtiö toiseen maahan joka lentää samoja reittejä niillä toisilla koneilla, mutta palkkaa työvoiman sieltä toisesta päästä, ehkä se pistäisi AY-miehet miettimään, kannattaako lypsävä lehmä lopettaa vai lypsää ???? Esim. Finnairilla olisi kaksi yhtiötä, toisen koneet olisi Thaimaassa ja miehistö sieltä, toisen Suomessa, koneet lentää Thaimaan ja Suomen välistä liikennettä, kummassakin yhtiössä toteutetaan kyseisen maan työehtosopimuksia.
Onhan meillä jo näyttöä ennestään, Merimiesunioni. Sumen lipun alla ei ole enää montaakaan laivaa.
Finnairin kannattaisi siirtyä Viroon. Tampereella suuri firma Tamfelt ajaa alas kotimaan toimintoja, siirtyy Viroon ja Portugaliin.

Älä ota enää... ja me välillä nukkumaan  :P :P :P :P :P :P :P

Hyvää yötä!

http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/article314566.ece

Viimeksi muokattu: 08.08.09 - klo:15:53 kirjoittanut Veeti

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27923
  • vastustan
Vs: Tutilullaa...
Jooo, tommosessa pienessä avainryhmässä liitto kykenee kyllä ajamaan läpi sellaisiakin asioita, jotka ei ole aina järjellä perusteltavissa. Finnairin kaltainen yhtiö on helisemässä, kun se ei oikein saa niitä kuriin.
Ehkä Finnairin pitäisi perustaa tytäryhtiö toiseen maahan joka lentää samoja reittejä niillä toisilla koneilla, mutta palkkaa työvoiman sieltä toisesta päästä, ehkä se pistäisi AY-miehet miettimään, kannattaako lypsävä lehmä lopettaa vai lypsää ???? Esim. Finnairilla olisi kaksi yhtiötä, toisen koneet olisi Thaimaassa ja miehistö sieltä, toisen Suomessa, koneet lentää Thaimaan ja Suomen välistä liikennettä, kummassakin yhtiössä toteutetaan kyseisen maan työehtosopimuksia.
Onhan meillä jo näyttöä ennestään, Merimiesunioni. Sumen lipun alla ei ole enää montaakaan laivaa.
Finnairin kannattaisi siirtyä Viroon. Tampereella suuri firma Tamfelt ajaa alas kotimaan toimintoja, siirtyy Viroon ja Portugaliin.

Älä ota enää... ja me välillä nukkumaan  :P :P :P :P :P :P :P

Hyvää yötä!

http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/article314566.ece
onkohan finnairin johtoporras valmis laskemaan palkkojaan, yleensä nämä johtajat nostaa palkkojaan kun menee huonosti,sitä perustellaan haastellisella ajalla ja kun ajat paranee kuitataan miljoonaoptiot. onkohan tämä pomo elänyt säästeliäästi työmatkoillaan, nukkunu aina edukkaasssa hotellissa, syöny noutopöydästä päivän keittoa, ajanu bussilla taksin sijasta jne jne... jos on kuitit näyttää äijän puheet voi ottaa vakavasti :D :D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tutilullaa...

onkohan finnairin johtoporras valmis laskemaan palkkojaan, yleensä nämä johtajat nostaa palkkojaan kun menee huonosti,sitä perustellaan haastellisella ajalla ja kun ajat paranee kuitataan miljoonaoptiot. onkohan tämä pomo elänyt säästeliäästi työmatkoillaan, nukkunu aina edukkaasssa hotellissa, syöny noutopöydästä päivän keittoa, ajanu bussilla taksin sijasta jne jne... jos on kuitit näyttää äijän puheet voi ottaa vakavasti :D :D ;D ;D

No palkan-alennukset tuskin oli ainoa asia, joka närästi, eiköhän se ollut koko kuvio, jossa AY liike sekaantui yhtiön ostotoimintaan, esim. valitsemalla hotellit missä henkilökunta yöpyy.
Finnair on kriisissä ja kriisi ei ratkea, jos kustannuksia ei leikata.
Mitä vaihtoehtoja itse ehdottaisit ????

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Hölöhölö...
Länsimaissa on pian edessä totuuden aika, kiinalaiset lykkäävät tavaraa markkinoille ja rahoittavat länsimaiset AY-laiskottelijat.

Hölöhölö !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Suomi ottaa ensi vuonna lainaa kiinalaisilta 11 mrd euroa.

joko meni auliksella löysät housuun ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hölöhölö...
Länsimaissa on pian edessä totuuden aika, kiinalaiset lykkäävät tavaraa markkinoille ja rahoittavat länsimaiset AY-laiskottelijat.

Hölöhölö !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Suomi ottaa ensi vuonna lainaa kiinalaisilta 11 mrd euroa.

joko meni auliksella löysät housuun ;D

No mikäli ne on dollareita ja dollari laskee samaan tahtiin kuin tähän asti, niin se maksaa takaisin euroilla maksimissaan puolet tuosta summasta ...

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Tutilullaa...
Jooo, tommosessa pienessä avainryhmässä liitto kykenee kyllä ajamaan läpi sellaisiakin asioita, jotka ei ole aina järjellä perusteltavissa. Finnairin kaltainen yhtiö on helisemässä, kun se ei oikein saa niitä kuriin.
Ehkä Finnairin pitäisi perustaa tytäryhtiö toiseen maahan joka lentää samoja reittejä niillä toisilla koneilla, mutta palkkaa työvoiman sieltä toisesta päästä, ehkä se pistäisi AY-miehet miettimään, kannattaako lypsävä lehmä lopettaa vai lypsää ???? Esim. Finnairilla olisi kaksi yhtiötä, toisen koneet olisi Thaimaassa ja miehistö sieltä, toisen Suomessa, koneet lentää Thaimaan ja Suomen välistä liikennettä, kummassakin yhtiössä toteutetaan kyseisen maan työehtosopimuksia.
Onhan meillä jo näyttöä ennestään, Merimiesunioni. Sumen lipun alla ei ole enää montaakaan laivaa.
Finnairin kannattaisi siirtyä Viroon. Tampereella suuri firma Tamfelt ajaa alas kotimaan toimintoja, siirtyy Viroon ja Portugaliin.

Älä ota enää... ja me välillä nukkumaan  :P :P :P :P :P :P :P

Mistä snyt kukko kusee? Eikö teille riitä katkennu flyygelin jalka?

Veeti

  • Vieras
Vs: Hölöhölö...
Länsimaissa on pian edessä totuuden aika, kiinalaiset lykkäävät tavaraa markkinoille ja rahoittavat länsimaiset AY-laiskottelijat.

Hölöhölö !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Menes Aulis kysyyn Finnairista eronneelta johtajalta mitä mieltä hän on SUOMALAISESTA AY LIIKKEESTÄ . Raamatuspaksuinen työehto sopimus ei kovin järkevältä kuulosta .  :o :o :P :P :P

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/08/24664&sort=false

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/08/24689

Viimeksi muokattu: 08.08.09 - klo:18:56 kirjoittanut Veeti

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: ay-liike.
Muistatteko Kalevi Keihäsen joka vei Suomalasia halvalla etelänaurinkoon . Dokumentti joka hänestä tuli kertoi Finnairin olevan se pääpukari joka Keihasen lopulta kaatoi . Sellaista Suomessa .

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27923
  • vastustan
Vs: Tutilullaa...

onkohan finnairin johtoporras valmis laskemaan palkkojaan, yleensä nämä johtajat nostaa palkkojaan kun menee huonosti,sitä perustellaan haastellisella ajalla ja kun ajat paranee kuitataan miljoonaoptiot. onkohan tämä pomo elänyt säästeliäästi työmatkoillaan, nukkunu aina edukkaasssa hotellissa, syöny noutopöydästä päivän keittoa, ajanu bussilla taksin sijasta jne jne... jos on kuitit näyttää äijän puheet voi ottaa vakavasti :D :D ;D ;D

No palkan-alennukset tuskin oli ainoa asia, joka närästi, eiköhän se ollut koko kuvio, jossa AY liike sekaantui yhtiön ostotoimintaan, esim. valitsemalla hotellit missä henkilökunta yöpyy.
Finnair on kriisissä ja kriisi ei ratkea, jos kustannuksia ei leikata.
Mitä vaihtoehtoja itse ehdottaisit ????
hankala on maan matosena mennä neuvomaan ilmailuyritystä samassa tilanteessa ovat kun metsäteollisuus, erikoistua täytys jotenki sinne sektorille missä huippuosaamisella ja laadulla tulosta saa aikaan. joka kivi on käännettävä ja sentti säästettävä mistä voidaan. mutta tuommosella veetimäisellä syyttelyllä ei saada mitään aikaan. kokoomuskaverit kyllä taputtelee viikon selkään ja hymistelee myötämielisenä mutta mitäs sitte ku tämä lööppi on unohtunu ja pitäis alkaa katella uutta työpaikkaa ;D ;D >:( >:(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...