Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe nhk-keskuksen varaosapalvelu  (Luettu 13550 kertaa)

Miklu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
Kaksiviikkoa kesti viconin terien tapin toimitus takuuseen! Viallinen osa palauttaa.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
tuli tänään lasku viime perjantaina tilatuista viconin noukinkaarista, luonnollisesti itse kaaria ei ole tullut ;D
luottotappioiden välttämiseksi karhu ensin,sitten lasku ja maksun jälkeen osia postiin ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu
olin tuossa joku viikkoa sitten paalamassa (märkää) kauraa naapurille.. sitten pamahti agronikista tela :o sanoin jo naapurille että ala katella toinen paalaaja. tuli vähä isopi remontti :-\ naapuri siinä kysy että millon saat kuntoon niin hokasin että ohan siellä tehtaalla päivystys ympäri vrk:n.. sanoin etta pari tuntia menee ;D aamulla jatketaan 8) ei kai siitä muutaku auto alle ja haapavettä kohti n.60km ja uus tela ja muut tarvikkeet kyytiin ja eiku kotia ja romut paikoilleen.. kello oli 24.00 kun sammutin hallista valot..  :)

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: nhk-keskuksen varaosapalvelu

olin tuossa joku viikkoa sitten paalamassa (märkää) kauraa naapurille.. sitten pamahti agronikista tela :o sanoin jo naapurille että ala katella toinen paalaaja. tuli vähä isopi remontti :-\ naapuri siinä kysy että millon saat kuntoon niin hokasin että ohan siellä tehtaalla päivystys ympäri vrk:n.. sanoin etta pari tuntia menee ;D aamulla jatketaan 8) ei kai siitä muutaku auto alle ja haapavettä kohti n.60km ja uus tela ja muut tarvikkeet kyytiin ja eiku kotia ja romut paikoilleen.. kello oli 24.00 kun sammutin hallista valot..  :)

*** Kerran odottelin Agroniciin osia puoli tuntia (la ilta klo 19.00), oli kaveri lähtenyt viemään hätäselle isännälle moottoripyörällä osia pellolle. Kyllä otti pattiin nämä kotimaiset romut... ;D ;D