Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kalsiumilla lisää elinvuosia  (Luettu 7549 kertaa)

Movado

• Vieras
Kalsiumilla lisää elinvuosia
"Paljon kalsiumia sisältävien tuotteiden syöminen lapsuudessa saattaa lisätä elinvuosia, kertoo tiistaina British Medical Journal- lehdessä julkaistava tutkimus. Tuloksista selvisi, että paljon maitoa, voita ja juustoa sisältävä ruokavalio ei johtanut korkeisiin sydän- ja verisuonitautilukuihin, kuten usein on oletettu.

Lisäksi tutkimuksessa huomattiin, että lapsena paljon kalsiumia saaneet eivät kuolleet usein aivohalvauksiin."

http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2009/07/kalsiumilla_lisaa_elinvuosia_890482.html

Onkohan tällä palstalla ketään joka ei olisi saanut idelogisista syistä maitoa, sekä lisäksi vaan jankkaa samaa ( aivohalvauksen ensioire )

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kalsiumilla lisää elinvuosia
Lisäksi tutkimuksessa huomattiin, että lapsena paljon kalsiumia saaneet eivät kuolleet usein aivohalvauksiin."

***Oletuksena siis, että omistaa aivot?
Kui mää ain olen paras?

Cynic

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lainaus
Oletuksena siis, että omistaa aivot

Tai että ne jotka usein kuolevat, eivät yleensä tee sitä kalsiumpuutteeseen... ::)

emo-heikki

• Vieras
Lääkäri sanoi aikanaan, kun kyselin kasvis ja eläinrasvoista, että se on tavallaan valintakysymys, jos haluaa että sydän jumii niin käytä eläinrasvoja, mutta jos haluat että aivot jumii niin käytä kasvisrasvoja tai ole kokonaan ilman rasvoja ....
Olen ajattellut, että on parempi, että sydän pettää ja se on sitten siinä, kuin maata vaipoissa paska housuissa vanhainkodissa ja itse ei tajua enää maailmasta mitään kun aivot on niin jumissa ....

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen ajattellut, että on parempi, että sydän pettää ja se on sitten siinä, kuin maata vaipoissa paska housuissa

***apilakselle tuttu tilanne
Kui mää ain olen paras?

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Olen ajattellut, että on parempi, että sydän pettää ja se on sitten siinä, kuin maata vaipoissa paska housuissa

***apilakselle tuttu tilanne

timppa parkuu itkuhälyttimeen kura housuissa vetämään verkua pois naapurin kanalasta 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

• Vieras
Lääkäri sanoi aikanaan, kun kyselin kasvis ja eläinrasvoista, että se on tavallaan valintakysymys, jos haluaa että sydän jumii niin käytä eläinrasvoja, mutta jos haluat että aivot jumii niin käytä kasvisrasvoja tai ole kokonaan ilman rasvoja ....
Olen ajattellut, että on parempi, että sydän pettää ja se on sitten siinä, kuin maata vaipoissa paska housuissa vanhainkodissa ja itse ei tajua enää maailmasta mitään kun aivot on niin jumissa ....

Mulle taas eräs kemian professori kertoi, että rasva liukenee alkoholiin. Oli määrännyt itselleen viskipaukun aamuin illoin. ;D

sorkkahessu

• Vieras

Mulle taas eräs kemian professori kertoi, että rasva liukenee alkoholiin. Oli määrännyt itselleen viskipaukun aamuin illoin. ;D
Huonot kolestroliarvot voi parantaa kasvisöljyllä . Alkoholi lisää huonoa kolestrolia .

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

Olisiko osuutta asiaan sillä että kemian profesori keittelee itse viskinsä/pontikkansa?
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Usein tuon kalsiumin "pakollisena" lisänä tulee elimistöön rasvaa yksinkertaisesti liikaa. Kohtuus kaikessa, muuten vyö käy lyhyeksi.

Eikä tuo kalsium luillekaan pahaa tee, monen vanhuksen sairaalakierre alkaa lonkkamurtumalla josta ei toivuta, vaan tuoni korjaa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mutta eukoillenne tarjotkaa edelleen tuota rasvatonta maitoa, missään nimessä punaviiniä. ;)

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200907289994323_lz.shtml
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Aulis Anttila

• Vieras
Mausteet...
Tapasin täässä muutama päivä sitten närpiöläisen mummon, pitkälti yli 90 vuotias, jalka nousee vielä keveästi, asuu yksin, hoitaa taloutensa itsenäisesti, muisti terävä kuin partaveitsi ja vaikutta järkevämmälle, kuin eräät Agronetin "viisaat".  Ruuan laittoon kelpaa vain voi ja maito on punaisessa tölkissä. No punaviiniä lorauttaa kyllä kastikkeen jatkoksi silloin tällöin. ;)

Lorauttaaks sualaaki  :P :P ::) ::) ;D ;D :D :D :D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
aulis lorauttaa ureaa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Movado

• Vieras
aulis lorauttaa ureaa ;D

No tottakai se niin tekee, mutta oleellisinta on mihin se lorottaa...
eli muistaako nousta sängystä tai laskea housut...

Aulis Anttila

• Vieras
Bilsaa...
aulis lorauttaa ureaa ;D

Joo... ja sulta tulee vissiin typpihappoo  ::) ::) ::) ::)