Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuri ja järjestys kepulandiaan  (Luettu 4859 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Ei, ei ei...
kun pääsee vankilasta,niin kunnan on pakko antaa sille taas asunto,koska laki vaatii niin ???
Ei ole, ei todellakaan ole.
----mulle sanoi yks sossuakka,että heille soitetaan vankilasta,että onko asunto valmiina,että voidaan päästää vanki tulemaan. Sit se  jää siihen asuntoon,eikä lähe kulumallakaa.Puolen vuojen päästä tulee häätö,ulosottomies antaa kolme kertaa varoituksen,sit tää henkilö tekee valituksen oikeuteen jne......Siinä menee jopa vuosi ennenkuin se saadaan ulos ja huoneistoon täysremontti. Tapauksia riittää,pääasia,että soskuakoilla on töitä. :o

Asunto ei ole subjektiivinen oikeus. Stadissa esimerkiksi on asuntojonossa tällä hetkellä noin 21.000 nuppia. Uusia "ilmestyy" kuukausittain 200-300.

simmo

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan


Ajatteles jos tuo olisi ollut vielä homo kaiken lisäksi  :o
[/quote]
----homoki vielä,mutta jos oli kokkari? Ne ei muuten oo kokkareita nuo pummit.Ne on demareita :(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Raha-asioihin rotia Kepulandiassa...
Mahtaa keputolloja naurattaa... siellä oppositiossa  :P ;D
=
Hallitus kaavailee suurta uudistusta tapaan, jolla jaetaan EU:n aluekehitysrahoja. Uudistus uhkaa viedä kolmisensataa työpaikkaa kehityshankkeita hallinnoivista virastoista eri puolilta maata. Työ- ja elinkeinoministeriössä nykyistä rahanjakomallia pidetään tehottomana, rahat halutaan hallinnosta itse toimintaan. Maakunnissa ministeriön hanketta hämmästellään ja pelätään, että se vie myös aluekehityshankkeita koskevan päätöksenteon maakunnista ministeriöihin. A-studion saaman muistion mukaan hallitus panee täysremonttiin EU:n aluekehitysrahojen hallintomallin. Valmisteilla olevalla uudistuksella tavoitellaan 25 prosentin leikkauksia aluekehityshankkeiden hallintokuluihin. Työ- ja elinkeinoministeriön vetämä työryhmä katsoo, että muhkeaa 3,7 miljardin aluekehityspottia hallinnoidaan tehottomasti.
+
 :P ;D

Palataan nyt rattijuopoista (miten ne tähän aiheeseen onnistuittekin ymppäämään,  täysin käsittämätöntä ) alkuperäiseen aiheeseen, kaikki toimet, jotka tähtäävät papereita pyörittävän byrokraattiarmeijan pienentämiseen, ovat kannatettavia, ihan kulloisestakin  hallituksesta riippumatta.

Rangaistukset suurpetojen salametsästyksestä ovat koventumassa, kertoo Savon Sanomat.
Karhun korvaussumma nousisi esityksen mukaan 680 eurosta jopa 15 500 euroon.
Karhun korvaussumma nousisi esityksen mukaan 680 eurosta jopa 15 500 euroon. (ZUMA PRESS)

Maa- ja metsätalousministeriö on ehdottanut korotuksia salakaatojen korvaussummiin. Asia on parhaillaan lausuntokierroksella metsä- ja luontoalojen järjestöissä. Asetuksen on tarkoitus tulla voimaan syyskuussa.

Karhun korvaussumma nousisi esityksen mukaan 680 eurosta enimmillään 15 500 euroon. Suden hinta nousisi 1 680 eurosta enimmillään 9 100 euroon. Summiin vaikuttaa muun muassa eläimestä saatava rahallinen hyöty ja lajin yleisyys pyyntialueella. Summia ei ole korotettu vuoden 1993 jälkeen, jolloin korvausjärjestelmä luotiin.

Tyypillinen korvaustapaus on esimerkiksi sellainen, jossa laillisen pyynnin yhteydessä on ammuttu hirvilehmä, jolla on vasa. Vasalliset hirvilehmät ovat rauhoitettuja.

  Tämähän oli alkuperäinen aihe.  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan
Ei ole sitten vielä linnassa saanu herätystä helluntailaiseksi.   ::)
-se voi tapahtua,mutta harvoin.Voi se tulla luterilaiseksiki,tai vapariksi,tai adventistiksi tai babtistiksi,monta mahollisuutta.Mutta jokainen parempi ko entinen elämä :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan
Ei ole sitten vielä linnassa saanu herätystä helluntailaiseksi.   ::)
-se voi tapahtua,mutta harvoin.Voi se tulla luterilaiseksiki,tai vapariksi,tai adventistiksi tai babtistiksi,monta mahollisuutta.Mutta jokainen parempi ko entinen elämä :)

Useimmiten helluntailaiseksi ne vankilassa uskoon kääntyvät. Tuossa meidän kaupungin helluntaikirkon kävijöissä näkyy mustalaiset olevan aika suuri ryhmä.  ::)

  Joo, meidänkin kaaapuntissa se mustulainen jolta viinaa ostin joskus-70 luvulla, laulaa kävelykadulla virsiä. Niin se maailma muuttuu.  ;)

simmo

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan


Useimmiten helluntailaiseksi ne vankilassa uskoon kääntyvät. Tuossa meidän kaupungin helluntaikirkon kävijöissä näkyy mustalaiset olevan aika suuri ryhmä.  ::)
[/quote]
-näkisitpä mun facebook-kaverit.Heinoa ja minä-itteä lukuun ottamatta melekeen kaikki mustalaisia   ???
.Monet olleet ihan lapsesta asti uskossa.Vaikka moni ei tiedä,niin suomessa on monta  mustalaissukua,jotka olleet monta sukupolvea uskossa.  mutta enemmistö kulukee laveaa tietä ja rötöstelee..... >:(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan


Useimmiten helluntailaiseksi ne vankilassa uskoon kääntyvät. Tuossa meidän kaupungin helluntaikirkon kävijöissä näkyy mustalaiset olevan aika suuri ryhmä.  ::)
-näkisitpä mun facebook-kaverit.Heinoa ja minä-itteä lukuun ottamatta melekeen kaikki mustalaisia   ???
.Monet olleet ihan lapsesta asti uskossa.Vaikka moni ei tiedä,niin suomessa on monta  mustalaissukua,jotka olleet monta sukupolvea uskossa.  mutta enemmistö kulukee laveaa tietä ja rötöstelee..... >:(
[/quote]

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012013115146990_uu.shtml  Näin tekkee uskossa.

  Mustilaisia ei kyllä oo onneksi syytettynä seksuaalirikoksista. Niillä on tiukka kuri ja järjestys näissä asioissa.

jk: nyt pistit hiukka satua. Eihän sun facebook kavereissa ole kuin pari kolme mustilaista. Yksi Espanjasta, Tuula täältä, ja joku kolmas.

Viimeksi muokattu: 31.01.12 - klo:13:16 kirjoittanut Sepedeus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan
onhan se mukava niille 21 000 nupille siellä stadissa tietää että jan rakennutti ne muutaman miljoona toimisto neliöä ihan tyhjän pantiks kun ei kuiteskaan asuntoja viittiny teettää!                  niistähän olsi saanu vaikka vuokratuloja tahi jopa myyntivoittoa!             toimistona tyhjä tila vasta se tuottaakiin!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan


Useimmiten helluntailaiseksi ne vankilassa uskoon kääntyvät. Tuossa meidän kaupungin helluntaikirkon kävijöissä näkyy mustalaiset olevan aika suuri ryhmä.  ::)
-näkisitpä mun facebook-kaverit.Heinoa ja

 minä-itteä lukuun ottamatta melekeen kaikki mustalaisia   ???


.Monet olleet ihan lapsesta asti uskossa.

Vaikka moni ei tiedä,niin suomessa on monta  mustalaissukua,jotka olleet monta sukupolvea uskossa.

/quote]

kaikilta  ei  ole  siis  rahtihame  pettänyt  :P

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan
Ei ole sitten vielä linnassa saanu herätystä helluntailaiseksi.   ::)
Ei oo lyöty Raamatulla tarpeeks lujaa ohimoon  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan

  Mustilaisia ei kyllä oo onneksi syytettynä seksuaalirikoksista. Niillä on tiukka kuri ja järjestys näissä asioissa.

jk: nyt pistit hiukka satua. Eihän sun facebook kavereissa ole kuin pari kolme mustilaista. Yksi Espanjasta, Tuula täältä, ja joku kolmas.
[/quote]
-katohhan kaikki kaverit 8)Tai voin mä laskea ne itse.oota. ;)

simmo

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan

  Mustilaisia ei kyllä oo onneksi syytettynä seksuaalirikoksista. Niillä on tiukka kuri ja järjestys näissä asioissa.

jk: nyt pistit hiukka satua. Eihän sun facebook kavereissa ole kuin pari kolme mustilaista. Yksi Espanjasta, Tuula täältä, ja joku kolmas.
-katohhan kaikki kaverit 8)Tai voin mä laskea ne itse.oota. ;)
[/quote]
---kävin laskeen,niitä on kymmenen ??? Se on paljon,jos muilla ei ole yhtään. ::)

simmo

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan


Ja simmoki vaan taputtelee, ei lyö.  ;)
[/quote]
--------------------ei sitä passaa tehä.Minä sanon niinku se yks entinen urheilija,joka oli tullut uskoon:urheilija haluaa olla voittajan puolella(,mikä on ihan luonnollista) ::) Minusta se oli hyvin sanottu  :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan

  Mustilaisia ei kyllä oo onneksi syytettynä seksuaalirikoksista. Niillä on tiukka kuri ja järjestys näissä asioissa.

jk: nyt pistit hiukka satua. Eihän sun facebook kavereissa ole kuin pari kolme mustilaista. Yksi Espanjasta, Tuula täältä, ja joku kolmas.
-katohhan kaikki kaverit 8)Tai voin mä laskea ne itse.oota. ;)
---kävin laskeen,niitä on kymmenen ??? Se on paljon,jos muilla ei ole yhtään. ::)
[/quote]

  Joo, katsoin vähän hätäsesti, onhan sulla niitä Åkerlundia ja Nymannia.  ;) Sitä vaan en ymmärrä miksi oot Merisalon kaveri. Päivittääkö Merisalo tuntemuksiaan oikeudesta ;)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kuri ja järjestys kepulandiaan

  Mustilaisia ei kyllä oo onneksi syytettynä seksuaalirikoksista. Niillä on tiukka kuri ja järjestys näissä asioissa.

jk: nyt pistit hiukka satua. Eihän sun facebook kavereissa ole kuin pari kolme mustilaista. Yksi Espanjasta, Tuula täältä, ja joku kolmas.
-katohhan kaikki kaverit 8)Tai voin mä laskea ne itse.oota. ;)
---kävin laskeen,niitä on kymmenen ??? Se on paljon,jos muilla ei ole yhtään. ::)

  Joo, katsoin vähän hätäsesti, onhan sulla niitä Åkerlundia ja Nymannia.  ;) Sitä vaan en ymmärrä miksi oot Merisalon kaveri. Päivittääkö Merisalo tuntemuksiaan oikeudesta ;)
[/quote]

se  tarvitsee  uutta  alkupääomaa   uusia  kolttosia  varten  ja  uskonnolliset  piirit
ovat  paras  paikka  hankkia  rahaa  :(