Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Leena Pakkanen (kesk) vs. Taru Tujunen (kok)  (Luettu 8689 kertaa)

Veeti

• Vieras
Olihan keskustelu aamu-TV:ssä, toimittaja Pakkanen yritti vänkätä ja vänkätä kokoomuksen piikkiin jotain rikollista, ei onnistunut.

Tujunen on tullut avoimesti julkisuuteen kertonaan tilinpäätösmokasta, kepun Kelmi pysyy edelleenkin perunakuopassa.

...ja Moka keskittyy vain naisasioihinsa, hyvä niin.

Aulis Anttila

• Vieras
Leena Pakkanen
Olihan keskustelu aamu-TV:ssä, toimittaja Pakkanen yritti vänkätä ja vänkätä kokoomuksen piikkiin jotain rikollista, ei onnistunut.

Leena on ihan fiksu likka... mä oon tehny sen kans aika paljo radio-ohjelmia   ;D ;D :D :D

Ei se oo hyvä... aattele ny vähä niitä akkojaki... sähä oon törkimysraaka  :o :o ;D ;D :D :D :P :P

Veeti

• Vieras
Vs: Leena Pakkanen

Leena on ihan fiksu likka... mä oon tehny sen kans aika paljo radio-ohjelmia  ;D ;D :D :D

Olisit vähän kouluttanut sitä. ...kalsean tuntuinen neiti

Ei se oo hyvä... aattele ny vähä niitä akkojaki... sähä oon törkimysraaka  :o :o ;D ;D :D :D :P :P

Jokainen akka toimii omasta tahdostaan

Viimeksi muokattu: 21.07.09 - klo:08:35 kirjoittanut Veeti

Aulis Anttila

• Vieras

Leena on ihan fiksu likka... mä oon tehny sen kans aika paljo radio-ohjelmia   ;D ;D :D :D

Olisit vähän kouluttanut sitä. ...kalsean tuntuinen täti

Se on aika itepäinen   ;D ;D

Ei se oo hyvä... aattele ny vähä niitä akkojaki... sähä oon törkimysraaka  :o :o ;D ;D :D :D :P :P

Sä et tunne naisia  :P :P ::) ::) ;D ;D

gonemies

• Vieras
Vs: Leena Pakkanen (kesk) vs. Taru Tujunen (kok)
>>>Leena Pakkanen (kesk)

Onko tuo muka keskustalinen.Olen pitänyt niin punaisena kun ylipäätään joku voi olla.

Veeti

• Vieras

Olisit vähän kouluttanut sitä. ...kalsean tuntuinen täti

Se on aika itepäinen   ;D ;D

Sä et tunne naisia  :P :P ::) ::) ;D ;D

Saattapi olla.

Veeti

• Vieras
>>>Leena Pakkanen (kesk)

Onko tuo muka keskustalinen.Olen pitänyt niin punaisena kun ylipäätään joku voi olla.

Kepu on. Niinhän Jäätteenmäkikin kuuluu komm. Demokraattisiin Lakinaisiin (yhdistys), ainoana muun kuin (perinteisen) vasemmistopuolueen jäsenenä.  

http://www.yleradio1.fi/punainenheinakuu/punainenradio/

Viimeksi muokattu: 21.07.09 - klo:08:32 kirjoittanut Veeti

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kovillepas ottaa kun aletaan vähän penkoa Kokoomuksen sotkuja.

Aulis Anttila

• Vieras
Kepulainen...
>>>Leena Pakkanen (kesk)

On se ihan oikeesti kepulainen... mut aika omapäinen... ja vähä korpikommunismiin taipuvainen  :o :o

Aulis Anttila

• Vieras
Otto...

Mikä ottaa... missä... kenellä...  ??? ::) :P
+
Hoitakaa nyt vaan ne omat vaali- ja vaalirahasotkunne kuntoon... missä ovat Kallin, Merja Vanhasen ja Juhantalon vaalirahaselvitykset... ja joko Kalli on lupauksensa mukaisesti palauttanut saamansa tuen... tai hällä ja väliä - Kepu pettää aina  >:( >:( >:(

Viimeksi muokattu: 21.07.09 - klo:08:45 kirjoittanut Aulis Anttila

Veeti

• Vieras
Vs: Otto...

+
Hoitakaa nyt vaan ne omat vaali- ja vaalirahasotkunne kuntoon... missä ovat Kallin, Merja Vanhasen ja Juhantalon vaalirahaselvitykset... ja joko Kalli on lupauksensa mukaisesti palauttanut saamansa tuen... tai hällä ja väliä - Kepu pettää aina  >:( >:( >:(

Pigman tarkoittaa, että Pakkaselle otti koville, kun ei pärjännyt alkuunkaan Tujusen kanssa  :D :D :D

Pakkanen oli joskusmuinoin Tampereen radion YLE pomo.

Viimeksi muokattu: 21.07.09 - klo:08:53 kirjoittanut Veeti

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI

+
Hoitakaa nyt vaan ne omat vaali- ja vaalirahasotkunne kuntoon... missä ovat Kallin, Merja Vanhasen ja Juhantalon vaalirahaselvitykset... ja joko Kalli on lupauksensa mukaisesti palauttanut saamansa tuen... tai hällä ja väliä - Kepu pettää aina  >:( >:( >:(

missäs on ne ay väen 10 miljoonaa?
Ai niin ammatiliitot on jumalasta seuravana ylöispäin.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Veeti

• Vieras

+
Hoitakaa nyt vaan ne omat vaali- ja vaalirahasotkunne kuntoon... missä ovat Kallin, Merja Vanhasen ja Juhantalon vaalirahaselvitykset... ja joko Kalli on lupauksensa mukaisesti palauttanut saamansa tuen... tai hällä ja väliä - Kepu pettää aina  >:( >:( >:(

missäs on ne ay väen 10 miljoonaa?
Ai niin ammatiliitot on jumalasta seuravana ylöispäin.

Tujunen totesi aamu-TV:ssä aivan oikein, että tukien julkisuus pitää määrittää selkeästi lailla, jolloin pelisäännöt olisivat kaikille selvät ja yksiselitteiset....ettei tehdä enää näitä "Timo Kalleja"

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
KaKon vaalirahoitus

+

Pigman tarkoittaa, että Pakkaselle otti koville, kun ei pärjännyt alkuunkaan Tujusen kanssa  :D :D :D

Tarkoittaako tämä nyt sitä että KaKon vaalirahoitussotkut on jo selvitetty vai oletko siinä autuaassa uskossa että niitä ei edes ole??

Veeti

• Vieras
Vs: KaKon vaalirahoitus

+

Tarkoittaako tämä nyt sitä että KaKon vaalirahoitussotkut on jo selvitetty vai oletko siinä autuaassa uskossa että niitä ei edes ole??

Sotkut on selvitetty, tukien julkisuus onkin sitten jo toinen asia....kunnes saadaan uusi laki.