Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aulikselle töitä  (Luettu 3443 kertaa)

sorkkahessu

• Vieras
Aulikselle töitä
Tryffelin kasvatus alkaa Suomessa , köyhyys lähtee talosta kuin talosta sillä rahakasvista on kysymys . Aulikselle on töitä luvassa etsiän muodossa .  ;)

Movado

• Vieras
Vs: Aulikselle töitä
" Tryffelit (Tuber) on sienten suku. Lajit elävät maan alla symbioosissa tammen ja joidenkin pähkinäpuiden kanssa. Eräät lajit kuuluvat maailman kalleimpiin ruoka-aineisiin. Tryffelien löytäminen on hankalaa, koska sienet elävät kokonaan maanpinnan alla. Tryffelin etsintään on yritetty kouluttaa sikoja ja koiria, jotka tarkan hajuaistinsa avulla löytäisivät tryffeliesiintymät. Sikojen kanssa on se ongelmana, että ne yrittävät itse syödä löytämänsä tryffelit.

Tryffelin kasvatusta on alkamassa mm. Juvalla, Pertunmaalla, Rääkkylässä ja Lohjalla ."

Hyvä idea - mutta mitä jos aulis syökin haistamansa tryffelit   :o???

Viimeksi muokattu: 17.07.09 - klo:18:33 kirjoittanut Movado

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
" Tryffelit (Tuber) on sienten suku. Lajit elävät maan alla symbioosissa tammen ja joidenkin pähkinäpuiden kanssa. Eräät lajit kuuluvat maailman kalleimpiin ruoka-aineisiin. Tryffelien löytäminen on hankalaa, koska sienet elävät kokonaan maanpinnan alla. Tryffelin etsintään on yritetty kouluttaa sikoja ja koiria, jotka tarkan hajuaistinsa avulla löytäisivät tryffeliesiintymät. Sikojen kanssa on se ongelmana, että ne yrittävät itse syödä löytämänsä tryffelit.

Tryffelin kasvatusta on alkamassa mm. Juvalla, Pertunmaalla, Rääkkylässä ja Lohjalla ."

Hyvä idea - mutta mitä jos aulis syökin haistamansa tryffelit   :o???

Ei syö.
Lahjontaa kehiin. Ostetaan porukalla tontin nurkalle puimuri, ja aina kun Aulis tuo pussillisen tryffeleitä, annetaan löytöpalkkiona ajaa esim. puoli tuntia puimurilla pienestä pussista ja isommasta vaikka koko tunti. ;)
Ja tietenkin, vain, jos Madame suostuu em. järjestelyihin. :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

• Vieras
Herrojen kanssa marjassa...
Hyvä idea - mutta mitä jos aulis syökin haistamansa tryffelit   :o???

Oon mä kerran saanu maistaa niitä... ku olin ns. herrojen kanssa marjassa Luxemburgissa  - ihan skeidaa kamaa... kanttarellit - korvasieniä unohtamatta - ovat tyystin eri maailmasta  ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 17.07.09 - klo:21:49 kirjoittanut Aulis Anttila

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
aulis kannattais käyttää wc-paperia ja sit vielä pestä kädet ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

• Vieras
Madamen lupa...
" Tryffelit (Tuber) on sienten suku. Lajit elävät maan alla symbioosissa tammen ja joidenkin pähkinäpuiden kanssa. Eräät lajit kuuluvat maailman kalleimpiin ruoka-aineisiin. Tryffelien löytäminen on hankalaa, koska sienet elävät kokonaan maanpinnan alla. Tryffelin etsintään on yritetty kouluttaa sikoja ja koiria, jotka tarkan hajuaistinsa avulla löytäisivät tryffeliesiintymät. Sikojen kanssa on se ongelmana, että ne yrittävät itse syödä löytämänsä tryffelit.  Tryffelin kasvatusta on alkamassa mm. Juvalla, Pertunmaalla, Rääkkylässä ja Lohjalla ." Hyvä idea - mutta mitä jos aulis syökin haistamansa tryffelit   :o???
Ei syö. Lahjontaa kehiin. Ostetaan porukalla tontin nurkalle puimuri, ja aina kun Aulis tuo pussillisen tryffeleitä, annetaan löytöpalkkiona ajaa esim. puoli tuntia puimurilla pienestä pussista ja isommasta vaikka koko tunti. ;)  Ja tietenkin, vain, jos Madame suostuu em. järjestelyihin. :)

Kun ajan niin ajan... ja Madame kuulee siitä vasta jälkikäteen - tai lukee lehdestä  ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Aulikselle viimeinkin :-) töitä...
Minä olen saanut työtarjouksen jollaisia ei tähän ikään entineelle tehdä päivittäin, jos koskaan. Otan tarjotun tehtävän vastaan.

JoHaRa

• Vieras
Vs: Aulikselle viimeinkin :-) töitä...
Minä olen saanut työtarjouksen jollaisia ei tähän ikään entineelle tehdä päivittäin, jos koskaan. Otan tarjotun tehtävän vastaan.

Aulis lähtee Kokoomuksen hommiin, liimailemaan pehmusteita puoluetoimiston kukkaruukkuihin  ;D

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

Aulis lähtee Kokoomuksen hommiin, liimailemaan pehmusteita puoluetoimiston kukkaruukkuihin  ;D
Lohjan Sanomien kaffee pojaksi.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

tai sitten se uskottelee Madamelle päässeensä töihin Saukin kansliaan ja pääsee sillä varjolla ulos, kun vaan menee säännöllisesti. Petoksen peittämiseksi pitää jättää agroilu sikseen.

No, jos olen väärässä, niin onnea pyrkimyksillesi. Muista, että lakeerikengät ja kukkaruukut saattavat yhdessä olla jo tappava yhdistelmä, siivoa Saukin tien vierustat ja ikkunanlaudat sekä kenkäkaappi.

:)

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia

tai sitten se uskottelee Madamelle päässeensä töihin Saukin kansliaan ja pääsee sillä varjolla ulos, kun vaan menee säännöllisesti. Petoksen peittämiseksi pitää jättää agroilu sikseen.

No, jos olen väärässä, niin onnea pyrkimyksillesi. Muista, että lakeerikengät ja kukkaruukut saattavat yhdessä olla jo tappava yhdistelmä, siivoa Saukin tien vierustat ja ikkunanlaudat sekä kenkäkaappi.

:)
En usko koko matamin olemassa oloon.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Greenpwr

• Vieras

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ja niissä pehmusteissa on akulin lempiväri punainen ;D

Suuri Ajattelija

• Vieras
Saitko tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä? Suota kuokkimaan pallo jalassa  ;D