Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe se  (Luettu 4312 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
se
se itälän wilhelmi ei sitte halunnukkaa vaekuttaa maatallousasijoehin siellä rysselissä. Hameväkkeen julistettavvie.... vaekka oliha tuo tiijjossa.
Elämä on parasta kometiijjaa

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: se
vakuuttavia tuloksia huittisten pitsin nypläys seuroilta ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Asialliset asiat ensin...
Koittakaas ny siellä SuoKustassa selvitellä omat sotkunne...
=
Kepun itse itselleen järjestämästä vaalirahasotkusta voi tulla puolueelle vielä todella kallis pieti... konkurssipesään "lahja"rahat takaisin... ministerien vaalirahat - ehkä - virkamiehen lahjomaa... yritysten kirjanpitoon viedyt "avustukset" veropetoksia... ja niin edelleen - tää on kiva keissi sivusta katteltuna salkkarina... agraarisosialistisen hurmosliikkeen nousu, uho... ja tuho - mikä on suureksi onneksi Isänmaalle  ;D ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 14.07.09 - klo:13:04 kirjoittanut Aulis Anttila

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Asialliset asiat ensin...
Koittakaas ny siellä SuoKustassa selvitellä omat sotkunne...
=
Kepun itse itselleen järjestämästä vaalirahasotkusta voi tulla puolueelle vielä todella kallis pieti... konkurssipesään "lahja"rahat takaisin... ministerien vaalirahat - ehkä - virkamiehen lahjomaa... yritysten kirjanpitoon viedyt "avustukset" veropetoksia... ja niin edelleen - tää on kiva keissi sivusta katteltuna salkkarina... agraarisosialistisen hurmosliikkeen nousu, uho... ja tuho - mikä on suureksi onneksi Isänmaalle  ;D ;D ;D ;D ;D
Kuten sanoin jo Aulis, että Kepu ei lopu koskaan, vaan paranee, vahvistuu ja kasvaa saadessaan verenvaihtoa!!!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12241
  • Virolaista kiitos!
Vs: se
Kyllä mun on tunnustettava, että Itälä petti luottamukseni. Jossain vaiheessa täälläkin hehkutin, että Itälälle on annettava mahdollisuus vaikuttaa. No, tässä ne vaikuttamiset nyt on. Se on ikävää, kun tarjoaa vaihtoehtoa ja viestittää, että on valmis hoitamaan asioita ja sitten ei olla valmiita pistämään kaikkea peliin. Miksei?

Ei kai sitä sitten tarvitse ihmetellä vaikka mistään ei mitään tule, jos mitään ei olla valmiita tekemään asian hyväksi.

Hyvä, että Heino nostit asian esille.

Pettynyt Kylmis.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: se
Kyllä mun on tunnustettava, että Itälä petti luottamukseni. Jossain vaiheessa täälläkin hehkutin, että Itälälle on annettava mahdollisuus vaikuttaa. No, tässä ne vaikuttamiset nyt on. Se on ikävää, kun tarjoaa vaihtoehtoa ja viestittää, että on valmis hoitamaan asioita ja sitten ei olla valmiita pistämään kaikkea peliin. Miksei?

Ei kai sitä sitten tarvitse ihmetellä vaikka mistään ei mitään tule, jos mitään ei olla valmiita tekemään asian hyväksi.

Hyvä, että Heino nostit asian esille.

Pettynyt Kylmis.

Kyllä ne Itälänkin vaikuttamiset nähtiin, kun se johti kokoomusta ....

Aulis Anttila

  • Vieras
Tärkeysjärjestys...
Kyllä mun on tunnustettava, että Itälä petti luottamukseni. Jossain vaiheessa täälläkin hehkutin, että Itälälle on annettava mahdollisuus vaikuttaa. No, tässä ne vaikuttamiset nyt on. Se on ikävää, kun tarjoaa vaihtoehtoa ja viestittää, että on valmis hoitamaan asioita ja sitten ei olla valmiita pistämään kaikkea peliin. Miksei? Ei kai sitä sitten tarvitse ihmetellä vaikka mistään ei mitään tule, jos mitään ei olla valmiita tekemään asian hyväksi. Hyvä, että Heino nostit asian esille. Pettynyt Kylmis.

Kepun itse itselleen järjestämästä vaalirahasotkusta saattaa tulla puolueelle vielä todella kallis pieti... konkurssipesään rahat takaisin... ministerien vaalirahat virkamiehen lahjomaa... yritysten kirjanpitoon viedyt "avustukset" ovat veropetoksia... ja niin edelleen - tää on kiva keissi sivusta katteltuna salkkarina... agraarisosialistisen hurmosliikkeen nousu, uho... ja tuho - mikä on suureksi onneksi Isänmaalle

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Tärkeysjärjestys...
Kyllä mun on tunnustettava, että Itälä petti luottamukseni. Jossain vaiheessa täälläkin hehkutin, että Itälälle on annettava mahdollisuus vaikuttaa. No, tässä ne vaikuttamiset nyt on. Se on ikävää, kun tarjoaa vaihtoehtoa ja viestittää, että on valmis hoitamaan asioita ja sitten ei olla valmiita pistämään kaikkea peliin. Miksei? Ei kai sitä sitten tarvitse ihmetellä vaikka mistään ei mitään tule, jos mitään ei olla valmiita tekemään asian hyväksi. Hyvä, että Heino nostit asian esille. Pettynyt Kylmis.

Kepun itse itselleen järjestämästä vaalirahasotkusta saattaa tulla puolueelle vielä todella kallis pieti... konkurssipesään rahat takaisin... ministerien vaalirahat virkamiehen lahjomaa... yritysten kirjanpitoon viedyt "avustukset" ovat veropetoksia... ja niin edelleen - tää on kiva keissi sivusta katteltuna salkkarina... agraarisosialistisen hurmosliikkeen nousu, uho... ja tuho - mikä on suureksi onneksi Isänmaalle
UHO JA UHO ja tuho . Noin teki yks kunnallisvaaleissa ehdokkaana ollut , pääsi läpi mutta ei toista kertaa . Koko ajan uhoaa kyllä mitä hän tekee muitten ppän menoksi mutta kun pitäis alkaa tehdä jotakin niin siihen loppuu .  >:(

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: se
Kyllä mun on tunnustettava, että Itälä petti luottamukseni. Jossain vaiheessa täälläkin hehkutin, että Itälälle on annettava mahdollisuus vaikuttaa. No, tässä ne vaikuttamiset nyt on. Se on ikävää, kun tarjoaa vaihtoehtoa ja viestittää, että on valmis hoitamaan asioita ja sitten ei olla valmiita pistämään kaikkea peliin. Miksei?

Ei kai sitä sitten tarvitse ihmetellä vaikka mistään ei mitään tule, jos mitään ei olla valmiita tekemään asian hyväksi.

Hyvä, että Heino nostit asian esille.

Pettynyt Kylmis.

oesiha tuo ollu soma, jos oesi huutosa vastannu, vaen ei, ja niinkun se ajatusten vesilahtiki sitä maenosti maatallouven puolustajana...
Elämä on parasta kometiijjaa

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: se
ei itälä pettäny mun luottamusta

koska sen tietää että se ei oo etes täysi nolla
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Risto

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: se
Ei kannattaisi vastata ""suokustan sekulisakista tähänaikaan maha täynnä makeaa"" Mutta mutta missä ne muut miljoonat. Miten kokoomuksen konkurssipesä on taas tolpillaan. kestääkö lähemmän tilintarkastuksen?

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22247
Vs: se
Vit.....ko? kepuleita, kun Kokoomuksella fiksummat poliitikot ja rahoittajat.

Oma poliitikkohan, kalli, koko näytelmän aloitti kepulaisella uholla, enkä tunnusta, kun kerran rikoksesta ei ole säädetty rangaistusta. Eipä silti eihän se kepulipoliitikkoja hillitse vaikka rangaistus olisikin säädetty.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Tärkeysjärjestys...
Kyllä mun on tunnustettava, että Itälä petti luottamukseni. Jossain vaiheessa täälläkin hehkutin, että Itälälle on annettava mahdollisuus vaikuttaa. No, tässä ne vaikuttamiset nyt on. Se on ikävää, kun tarjoaa vaihtoehtoa ja viestittää, että on valmis hoitamaan asioita ja sitten ei olla valmiita pistämään kaikkea peliin. Miksei? Ei kai sitä sitten tarvitse ihmetellä vaikka mistään ei mitään tule, jos mitään ei olla valmiita tekemään asian hyväksi. Hyvä, että Heino nostit asian esille. Pettynyt Kylmis.

Kepun itse itselleen järjestämästä vaalirahasotkusta saattaa tulla puolueelle vielä todella kallis pieti... konkurssipesään rahat takaisin... ministerien vaalirahat virkamiehen lahjomaa... yritysten kirjanpitoon viedyt "avustukset" ovat veropetoksia... ja niin edelleen - tää on kiva keissi sivusta katteltuna salkkarina... agraarisosialistisen hurmosliikkeen nousu, uho... ja tuho - mikä on suureksi onneksi Isänmaalle
Koska meidän pikku-Aulis oppi uuden lorun, sen takia se sitä vaan nyt hokee koko ajan...mut ei huolta, huomenna sillä on taas uusi, ku meidän pikku-Aulis on, näet, tosi nopee oppimaan loruja ...välillä kyllä aikuiset tahtoo kyllästyä saman hokemiseen, mutta on tosi tärkeetä, et lasta ymmärretään.  ;D :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tärkeysjärjestys...
Kyllä mun on tunnustettava, että Itälä petti luottamukseni. Jossain vaiheessa täälläkin hehkutin, että Itälälle on annettava mahdollisuus vaikuttaa. No, tässä ne vaikuttamiset nyt on. Se on ikävää, kun tarjoaa vaihtoehtoa ja viestittää, että on valmis hoitamaan asioita ja sitten ei olla valmiita pistämään kaikkea peliin. Miksei? Ei kai sitä sitten tarvitse ihmetellä vaikka mistään ei mitään tule, jos mitään ei olla valmiita tekemään asian hyväksi. Hyvä, että Heino nostit asian esille. Pettynyt Kylmis.

Kepun itse itselleen järjestämästä vaalirahasotkusta saattaa tulla puolueelle vielä todella kallis pieti... konkurssipesään rahat takaisin... ministerien vaalirahat virkamiehen lahjomaa... yritysten kirjanpitoon viedyt "avustukset" ovat veropetoksia... ja niin edelleen - tää on kiva keissi sivusta katteltuna salkkarina... agraarisosialistisen hurmosliikkeen nousu, uho... ja tuho - mikä on suureksi onneksi Isänmaalle

Miten yrityksen kirjanpitoon viety avustus muuttuu veropetokseksi, valaiseppa vähän Aulis ????

dexta super

  • Vieras
Vs: Kyösti...
...puhui asiaa uusimmassa Maaseuvvun Menneisyyvvessä.
Tuet sinne minne ne kuuluukin. Työvoimavaltaiseen maataloustuotantoon. Harrastakoon omilla rahoillaan ne jotka haluaa viljelyä harrastaa.
Taisi muuten itekkin alkaa harrastamaan. :D
Tuet oisi syytä tosiaankin siirtää tuotantoon. Vähentäisi merkittävästi harrastuksenomaista viljelypuuhastelua jossa veronmaksajain rahat valuvat ns. kankkulan kaivoon.

Viimeksi muokattu: 15.07.09 - klo:14:59 kirjoittanut dexta super