Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tyhmät kepulaiset...  (Luettu 1605 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Tyhmät kepulaiset...
Voi juma... ny Mari ja Paula vaatii Korhosta istumaan takkaan... persana... sen on annettava jatkaa Apollon kymppinä vielä kauan... oikeeeeeeeeeeeeeeeeeein kauan  :P :P ;D ;D

lehmis1

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tyhmät kepulaiset...
Jokos alkaa pelottaa, et jos vaihtuu, niin kannatus nousee yli 100%.  :P Kyllä minä tyydyn siihen tulevaan 37%, kun se jo varmaa on.  ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
37%...
Jokos alkaa pelottaa, et jos vaihtuu, niin kannatus nousee yli 100%.  :P Kyllä minä tyydyn siihen tulevaan 37%, kun se jo varmaa on.  ;D ;D

Se 37% on varma... ellei nää Kepun femakot ny tyri hommaa... vaik on sillä Paulalla kyl aika makee... tai antaa ny olla... kirjottamatta  ::) ::) ;D ;D

lehmis1

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
No hyvä, sitten saa olla huoleti seuraaviin vaaleihin asti.  ;D

Veeti

• Vieras
Vs: 37%...

Se 37% on varma... ellei nää Kepun femakot ny tyri hommaa... vaik on sillä Paulalla kyl aika makee... tai antaa ny olla... kirjottamatta  ::) ::) ;D ;D

perä

TyttöMaalta

• Vieras
  Kaikki Kepunaiset ollaan sitä mieltä, et Korhonen joutaa vaihtoon. Sen jälkeen Kepu jyrää... Korhosen tilalle esitän tässä juuri tuota Paulaa , perineen päivineen...  :P

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
  Kaikki Kepunaiset ollaan sitä mieltä, et Korhonen joutaa vaihtoon. Sen jälkeen Kepu jyrää... Korhosen tilalle esitän tässä juuri tuota Paulaa , perineen päivineen...  :P
Juu. Se on saatava pois ympäristöministeriöstä ja äkkiä...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille