Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyvällä reissulla .....  (Luettu 1340 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Hyvällä reissulla .....
Onkohan Veeti päässyt sänkyyn Virolaisen kanssa koska ei tällä palstalla näy .  ;)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hyvällä reissulla .....
Onkohan Veeti päässyt sänkyyn Virolaisen kanssa koska ei tällä palstalla näy .  ;)

Näin meidän kesken:Veeti pappa on kyllä ihan seniili.Vaaraton sekä kotona että ulkomailla.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Aulis Anttila

  • Vieras
Hyvät hyssykät...
Onkohan Veeti päässyt sänkyyn Virolaisen kanssa koska ei tällä palstalla näy .  ;)
Näin meidän kesken:Veeti pappa on kyllä ihan seniili.Vaaraton sekä kotona että ulkomailla.

No voi herttileili sentään... ja mä ku luulin et sä et anna  ::) ::) :o :o ;D ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Hyvät hyssykät...
Onkohan Veeti päässyt sänkyyn Virolaisen kanssa koska ei tällä palstalla näy .  ;)
Näin meidän kesken:Veeti pappa on kyllä ihan seniili.Vaaraton sekä kotona että ulkomailla.

No voi herttileili sentään... ja mä ku luulin et sä et anna  ::) ::) :o :o ;D ;D
Siitä nyt ei ollutkaan kysymys vaan mihin Veeti pystyy  ::) ::) ::) ::)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Hyvällä reissulla .....
Onkohan Veeti päässyt sänkyyn Virolaisen kanssa koska ei tällä palstalla näy .  ;)

Näin meidän kesken:Veeti pappa on kyllä ihan seniili.Vaaraton sekä kotona että ulkomailla.
48 on vissiin ollu kiiminkin häissä