Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kumpikos onkaan tukielätti?  (Luettu 3618 kertaa)

dexta super

  • Vieras
Kumpikos onkaan tukielätti?
Päätoiminen (a), jonka verotettava tulo yleensä max. 50% tukiaisista, vai se sivutoimipelle(b), joka ei tukia ole monien mielestä ansainnut palkkatyönsä lisäksi vaikka maksaa usein veroja tuloistaan enempi kuin saa tukiaisia?

Äänestys, a vai b?

Kehveli Kalle

  • Vieras
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Kohta C sen saat itse päätellä! >:( ;D >:( ;D

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Päätoiminen (a), jonka verotettava tulo yleensä max. 50% tukiaisista, vai se sivutoimipelle(b), joka ei tukia ole monien mielestä ansainnut palkkatyönsä lisäksi vaikka maksaa usein veroja tuloistaan enempi kuin saa tukiaisia?

Äänestys, a vai b?


Aikoja sitte kyselin samaa asiaa,mutta Aulis ei suostunu vastaamaan. Ja minä kun luulin, että hän on maatalouden erityisasiantuntija. Metsä kuulemma vastaa, niin kuin sinne huutaa.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Älkääs ny tapelko tuista . On aivan turha taistella saamisesta tai saamattomuudesta . Ajatelkaa esim Aulista , maataloustukea Aulis ei saa eikä pidäkkään saada koska ajattelee negatiivisesti maataloudesta . Naisista puhuminen on toista , joko saa tai ei saa , haaveilla saa kuten Sepe ja Auliskin mutta se ei todista että pojat joskus sais , toisiltaan kyllä mutta se on eri juttu .  ::) ::)

Aulis Anttila

  • Vieras
Hölöhölö...
Päätoiminen (a), jonka verotettava tulo yleensä max. 50% tukiaisista, vai se sivutoimipelle(b), joka ei tukia ole monien mielestä ansainnut palkkatyönsä lisäksi vaikka maksaa usein veroja tuloistaan enempi kuin saa tukiaisia?
Äänestys, a vai b?
Aikoja sitte kyselin samaa asiaa,mutta Aulis ei suostunu vastaamaan. Ja minä kun luulin, että hän on maatalouden erityisasiantuntija. Metsä kuulemma vastaa, niin kuin sinne huutaa.

Otsikossa kaikki  :o

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
elättejä on kaikki jotka tuottaa elintarvikkeita vähempi mitä syö

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Itse kuulun ryhmään B.

Viimeksi muokattu: 02.07.09 - klo:21:41 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Minä olen päätoiminen maanviljelijä, joka käy muualla töissä. Minkä takia tilan ulkopuolella työssäkäynti mielletään arvokkaammaksi ja tipahdat jonkin sivutoimi-nimikkeen alle.

peppo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 578
Vs: Hölöhölö...
Päätoiminen (a), jonka verotettava tulo yleensä max. 50% tukiaisista, vai se sivutoimipelle(b), joka ei tukia ole monien mielestä ansainnut palkkatyönsä lisäksi vaikka maksaa usein veroja tuloistaan enempi kuin saa tukiaisia?
Äänestys, a vai b?
Aikoja sitte kyselin samaa asiaa,mutta Aulis ei suostunu vastaamaan. Ja minä kun luulin, että hän on maatalouden erityisasiantuntija. Metsä kuulemma vastaa, niin kuin sinne huutaa.

Otsikossa kaikki  :o

Hölöhölöstä ei ole vieläkään miestä vastaamaan. Tyypillinen sekoomuspelle: enhän minä,mutta muut.

Kehveli Kalle

  • Vieras
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Älkääs ny tapelko tuista . On aivan turha taistella saamisesta tai saamattomuudesta . Ajatelkaa esim Aulista , maataloustukea Aulis ei saa eikä pidäkkään saada koska ajattelee negatiivisesti maataloudesta . Naisista puhuminen on toista , joko saa tai ei saa , haaveilla saa kuten Sepe ja Auliskin mutta se ei todista että pojat joskus sais , toisiltaan kyllä mutta se on eri juttu .  ::) ::)
Säähän olet tässä kaiken tuotannon ulkopuolisena rahastajana kokoajan iskenyt kiilaa viljelijöitten väliin. Alkaako toiminta vaikuttaa jo negatiivisesti?
Toivottavasti kaikki tissinkoittajat harkittee uudelleen sorkkahoitajaansa....... Mä henkilökohtaisesti toivoisin että maitotilat pärjäis ja me muutkin ...Samassa veneessä kumminkin seilataan!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Oikeastaan tuo onko sivu vai päätoiminen ei liity asiaan mitenkään, sehän on vain valinta siitä, haluaako velkaantua vai ei, kun tilaansa kehittää.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Minä olen päätoiminen maanviljelijä, joka käy muualla töissä. Minkä takia tilan ulkopuolella työssäkäynti mielletään arvokkaammaksi ja tipahdat jonkin sivutoimi-nimikkeen alle.
sosdem viljelijä????????

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
C-alueen viljelijä ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
aulis
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kumpikos onkaan tukielätti?
Kaikki on suhteellista, yhteiskunta lainsäädännöllän luo pääosan kuluista ja vastaavasti myös tukee ja ohjeistaa toiminnan, mikäli tukia ei maksetaisi ollenkaan niin ei olisi ohjeistusta eikä näitä rajoituksia, mitä nyt on, eikö muitakaan ylimääräisiä kuluja.