Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tappion korvaaminen  (Luettu 7637 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tappion korvaaminen
= Etelä-Suomi kustantaa Kepulandian maitohuollon

Me kunnon ihmiset - veronmaksajat - kustannamme kaikki kepulaisten tekemiset  :o :o :o >:( >:( >:(

Varmastiko?
Passovaako, Aulis, jos lähetät yhteystiedot, niin minä lähetän sinulle matkalaskut. Jos me lähdetään hemestin kanssa vähän huppailemaan.
Olis helpompi ajella vaikka pitemmänkin kaavan mukaan, kun olisi maksaja tiedossa. ;)

Ja Veeti&kumppanit. Montakohan aapeeceemarkettia onkaan rakennettu noiden kaatuneiden meijereiden raunioista. Kauppaketjuthan ne kaatoi, se kilpailutushan tuli sieltä todellisen rosvoporukan suunnalta.

Eikö se riitä että me kunnon veronmaksajat jo kustannamme teille sen lomittajan. Vielä pitäisi matkalaskutkin maksaa ???

Siis minkä lomittajan. En edelleenkään ole minkään suunnan viljelijä.
Kyllä siellä jälkikasvu hoitaa omien töidensä lisänä minun työsarkaani ollessani vaikkapa lomareissulla ja kyllä se olen minä/yritys, joka maksan palkan näille "lomittajille".

Ja se matkalasku oli heitto Aulikselle, joka ilmoittautui maksajan rooliin "kaikkiin kepulaisten tekemisiin".

Minkä alan yrittäjä? Riistäjäkapitalsiti joka käyttää lapsityövoimaa? ::)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tappion korvaaminen
lainaus
Minkä alan yrittäjä? Riistäjäkapitalsiti joka käyttää lapsityövoimaa?

No konehiaha minulla. Työnantajina mm. yksi surullisenkuuluisa maanlaajuinen firma, jonka taannoiset johtohenkilöt taitaa olla kusessa kaulaansa myöten. Sitten yritän riistää niitä tukiaisia omiin liiveihini niiltä tissinkoittajilta, kuten myös mullimiehiltä, eikä täysin turvassa ole olleet viljanviljelijätkään, hyviä työnantajia kaikki tyynni.

Ja se lapsityövoima perustuu armeijankäyneisiin karvamulkkupoikiin (2 kpl), liehän nuo jo naineet, sekä tyttäret, yksi enemmän ja kaikki naimisissa.
Rengit ovat kaikki perheellisiä miehiä.

Jotta semmottine kapitalisti, mutta älä ole huolissasi, pankkiiri kapitalistiloi porukassa, vähän niinkuin vastuuta puolittamassa. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

  • Vieras
Maksumies...
Ja se matkalasku oli heitto Aulikselle, joka ilmoittautui maksajan rooliin "kaikkiin kepulaisten tekemisiin".

Minä - veronmaksajana - maksankin kaiken kepupelleilyn... joka ikinen kepulainen on nettosaaja  :o >:(

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Tappion korvaaminen
Ja se matkalasku oli heitto Aulikselle, joka ilmoittautui maksajan rooliin "kaikkiin kepulaisten tekemisiin".

Minä - veronmaksajana - maksankin kaiken kepupelleilyn... joka ikinen kepulainen on nettosaaja  :o >:(

No et kai nyt sentään. Yksin. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Tappion korvaaminen
= Etelä-Suomi kustantaa Kepulandian maitohuollon

Me kunnon ihmiset - veronmaksajat - kustannamme kaikki kepulaisten tekemiset  :o :o :o >:( >:( >:(

Varmastiko?
Passovaako, Aulis, jos lähetät yhteystiedot, niin minä lähetän sinulle matkalaskut. Jos me lähdetään hemestin kanssa vähän huppailemaan.
Olis helpompi ajella vaikka pitemmänkin kaavan mukaan, kun olisi maksaja tiedossa. ;)

Ja Veeti&kumppanit. Montakohan aapeeceemarkettia onkaan rakennettu noiden kaatuneiden meijereiden raunioista. Kauppaketjuthan ne kaatoi, se kilpailutushan tuli sieltä todellisen rosvoporukan suunnalta.
Ja,ku maa luuli sua aikuseks.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Maksumies...
Ja se matkalasku oli heitto Aulikselle, joka ilmoittautui maksajan rooliin "kaikkiin kepulaisten tekemisiin".

Minä - veronmaksajana - maksankin kaiken kepupelleilyn... joka ikinen kepulainen on nettosaaja  :o >:(

Ei teeveeällän työnjohtajat ole nettomaksajia ...
Ei edes entiset.

Aulis Anttila

  • Vieras
Yksin...
Ja se matkalasku oli heitto Aulikselle, joka ilmoittautui maksajan rooliin "kaikkiin kepulaisten tekemisiin".

Minä - veronmaksajana - maksankin kaiken kepupelleilyn... joka ikinen kepulainen on nettosaaja  :o >:(

No et kai nyt sentään. Yksin. ;)

En... en toki  :P :P :P

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Maksumies...
Ja se matkalasku oli heitto Aulikselle, joka ilmoittautui maksajan rooliin "kaikkiin kepulaisten tekemisiin".

Minä - veronmaksajana - maksankin kaiken kepupelleilyn... joka ikinen kepulainen on nettosaaja  :o >:(

tyhymempi maksaa ;D

aina
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Kehveli Kalle

  • Vieras
Vs: Tappion korvaaminen


Eikö se riitä että me kunnon veronmaksajat jo kustannamme teille sen lomittajan. Vielä pitäisi matkalaskutkin maksaa ???
Eikös sunkin sukutilapuuhastelun kustannukset maksa veronmaksajat???

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tappion korvaaminen


Eikö se riitä että me kunnon veronmaksajat jo kustannamme teille sen lomittajan. Vielä pitäisi matkalaskutkin maksaa ???
Eikös sunkin sukutilapuuhastelun kustannukset maksa veronmaksajat???

Ei riitä, täytyy vielä omistakin lisätä :P
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tappion korvaaminen
Joo sinne ne on syötetty kaupan ja elintarviketeollisuuden ahnaaseen moolokin kitaan niin perämettät kuin lapsilisät, poikamiesaikaiset säästöt ja puhumattakaan armeijan päivärahojen ylijäämästä. Kaikk on männy.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tappion korvaaminen
Joo sinne ne on syötetty kaupan ja elintarviketeollisuuden ahnaaseen moolokin kitaan niin perämettät kuin lapsilisät, poikamiesaikaiset säästöt ja puhumattakaan armeijan päivärahojen ylijäämästä. Kaikk on männy.

  Muuten oikeen, mutta kauppa niitä ei oo syöny. Kauppa vaan myy. Kyllä ne on lehmät ja mullit jotka syö perämettiä. Kannattaa ostaa ulkolaista ,niin säästyy suomalaisten viljelijöiden säästöt :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)
Joo sinne ne on syötetty kaupan ja elintarviketeollisuuden ahnaaseen moolokin kitaan niin perämettät kuin lapsilisät, poikamiesaikaiset säästöt ja puhumattakaan armeijan päivärahojen ylijäämästä. Kaikk on männy.
  Muuten oikeen, mutta kauppa niitä ei oo syöny. Kauppa vaan myy. Kyllä ne on lehmät ja mullit jotka syö perämettiä. Kannattaa ostaa ulkolaista ,niin säästyy suomalaisten viljelijöiden säästöt :D

Juu  :P ;D

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Tappion korvaaminen
Kauppa ostaa niin halavalla kun ilikiää ja joskus viälä senkin alle. Sitten se myy niin kalliilla että kauppiaan pitää laittaa silimät kii ku sanoo hinnan. Mutta toisaalta ei sille oo pakko myydä eikä siltä ostaa.   
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Maksumies...AULIS
Ja se matkalasku oli heitto Aulikselle, joka ilmoittautui maksajan rooliin "kaikkiin kepulaisten tekemisiin".

Minä - veronmaksajana - maksankin kaiken kepupelleilyn... joka ikinen kepulainen on nettosaaja  :o >:(

Ei teeveeällän työnjohtajat ole nettomaksajia ...
Ei edes entiset.
VAI MITÄ,HÄ,TAIHÄLLÄVÄLIÄ ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.