Agronet yrityksille
Tykkää meistä Facebookissa
Anna palautetta
Agronettiä kehittämässä
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kirjaudu
Rekisteröidy
Agronet
Keskusteluaiheet
Vapaa sana
Living with a liberal 🤣🤣🤣
Tulostusversio
Sivuja:
[
1
]
« edellinen
seuraava »
Tavallinen aihe
Aihe
Living with a liberal 🤣🤣🤣 (Luettu 105 kertaa)
Perussuomalainen porvari
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 12845
Profiili
Living with a liberal 🤣🤣🤣
24.06.26 - klo:16:36
https://www.instagram.com/reel/DZ7lYrCxWZO/?igsh=ZjhvODNqeTlqcXM0
Kirjattu
Antidesantti
Agronetin kehitysryhmä
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 19299
Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Profiili
Living with a liberal 🤣🤣🤣
Vastaus #1
tänään
kello 18:20
Varsin kähverä viiteo...
🎅
Kirjattu
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."
Eläkelläisviljelijä
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 12206
Profiili
Vs: Living with a liberal 🤣🤣🤣
Vastaus #2
tänään
kello 19:41
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:36
https://www.instagram.com/reel/DZ7lYrCxWZO/?igsh=ZjhvODNqeTlqcXM0
Linkkien spämmääminen eli ei-toivottujen linkkien massalevitys on sosiaalisen median ja verkkosivustojen sääntöjen vastaista. Se voi johtaa tilin estämiseen tai palvelunestohyökkäyksenä pidettävään rikokseen, ja siihen liittyy usein tietoturvariskejä.
Kirjattu
Syyllinen
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 11756
Never Trust a Hippy
Profiili
Vs: Living with a liberal 🤣🤣🤣
Vastaus #3
tänään
kello 21:44
Olipas paska instavideo. Rolling Stoneskin on siis ilmeisesti liberaalia ja kyseenalaista liberaalimusiikkia.
https://youtu.be/Pai8XfAhebA?si=KR710Usl4lKCg6ED
Kirjattu
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi
Tulostusversio
Sivuja:
[
1
]
« edellinen
seuraava »